Deze boy weet.quote:
Wat een kutbedrijf, niet eens vrij geven.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:24 schreef dabadbass het volgende:
Ik weet niet maar ik wordt morgen gewoon tussen 7:00 en 9:00 uur verwacht op mijn werk.
Om weer wat belastingcenten te verbrassen in de vorm van nodeloos beleid
Pfff vertel mij wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:32 schreef niels0 het volgende:
Wacht maar tot ze gaan trouwen en van die monstertjes krijgen.
Ziek zijn..griepje meidquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:28 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik kan niet eens naar de stad omdat ik ziek ben
Kijk nog een fanquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zal irl wel net zo irritant, of zo mogelijk nog irritanter zijn, als je hier bent. Je "vrienden" hebben gewoon geen zin in je drukke gedoe en de dames hebben waarschijnlijk geen zin in continue gehijg in hun oor.
Ja Rijksoverheid...jwzquote:Op woensdag 9 juli 2014 21:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Deze boy weet.
[..]
Wat een kutbedrijf, niet eens vrij geven.
Dat idee heb ik nou altijd van jou, lach eens wat meer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 21:37 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zal irl wel net zo irritant, of zo mogelijk nog irritanter zijn, als je hier bent. Je "vrienden" hebben gewoon geen zin in je drukke gedoe en de dames hebben waarschijnlijk geen zin in continue gehijg in hun oor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |