quote:Op zaterdag 12 juli 2014 16:51 schreef Slobeend het volgende:
Verdimme, Kadri op het laatste moment eruit gehaald
Even de teams gecheckt en echt iedereen heeft 9 aanvallers opgesteld, hoop dat ik goed gegokt hebquote:Op zondag 13 juli 2014 13:08 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vanmarcke
Kadri
Spilak
Albasini
Navardauskas
Bakelandts
Jeannesson
De Marchi
Navarro.
Zo had ik er nog een hoop kunnen kiezen als riblon, roy. Vol gegokt op vluchtes met een vol team.
Brice Feillu en Reichenbach heb ik ook. Plus nog renners die nog goedkoper zijn en nauwelijks meer kosten dan wanneer je er niemand voor opstelt. Het is nu al onverstandig om geen 9 renners op te stellen vanwege de lage prijzen voor sommige renners in combinatie met de hoogte van de boete als je geen 9 renners hebt.quote:Op zondag 13 juli 2014 13:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[ afbeelding ]
Deze helden moeten het voor mij doen.
Ik had Dumoulin en Navarro ook gelukkig, maar dit is wel heel erg knullig van mezelf...quote:Op zondag 13 juli 2014 17:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De enige met punten hier. Had drie uit de kopgroep in m'n team. Worden ze 17 en 18
Nee hoor, je bent gewoon gestegen.quote:Op zondag 13 juli 2014 17:47 schreef Ambrosius het volgende:
Alleen Dumoulin, zal wel zorgen voor een lichte daling.
Precies hetzelfde alleen Talansky ipv Peraudquote:Op maandag 14 juli 2014 13:20 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Contador
Nibali
Porte
Valverde
Pino
Peraud
Bardet
Mollema
TJ
Twijfelde over Costa, dus die zal wel goed doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |