Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaarquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap ook niet hoe de iPhone is ontsnapt aan de regel dat alle mobiele telefoons dezelfde oplader moeten hebben.
Klopt zo ben ik afgestudeerdquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef danny081 het volgende:
[..]
Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaar
is daar serieus een regel voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
Ik snap ook niet hoe de iPhone is ontsnapt aan de regel dat alle mobiele telefoons dezelfde oplader moeten hebben.
We weten allemaal hoe jij dingen voor elkaar krijgt Aber. Of moet ik dat topic weer tevoorschijn toveren?quote:
Omdat apple fanboys menen dat apple de nieuwste religie is. En je religie hoor je niet in twijfel te trekken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef hoink581 het volgende:
die gaat komen ja.quote:
Is die regel al van kracht dan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:12 schreef danny081 het volgende:
[..]
Omdat Apple heeeeeeel veel geld heeft en met geld krijg je alles voor elkaar
Ja maar wie loopt er dan ook vrijwillig met een Samsungquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja idd, Apple heeft EEN keer de aansluiting gewijzigd sinds 2007. Samsung heeft geloof ik 12 verschillende smaken USB gebruikt de laatste paar jaar.
De meeste mensen in NL met een smartphonequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:24 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ja maar wie loopt er dan ook vrijwillig met een Samsung
Die zijn van usb 1.0 naar 2.0 gegaan en zo verder idd. Dat is nu ontwikkeling.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja idd, Apple heeft EEN keer de aansluiting gewijzigd sinds 2007. Samsung heeft geloof ik 12 verschillende smaken USB gebruikt de laatste paar jaar.
Ja, surequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die zijn van usb 1.0 naar 2.0 gegaan en zo verder idd. Dat is nu ontwikkeling.
dus het is er niet. Daarom hoeven ze zich er dus niet aan te houden. Duhh.quote:
dat beweer ik ook nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:28 schreef spierbal het volgende:
[..]
dus het is er niet. Daarom hoeven ze zich er dus niet aan te houden. Duhh.
Bullshit verhaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, sure.
van mini naar micro naar ultra micro naar nano etc etc. Allemaal gewoon USB 2.0 hoor, alleen andere aansluitingen.
Sinds 2008 niet meer zo'n beetje...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:22 schreef HeatWave het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |