Het is gewoon onzin. Je hebt het lef simpelweg niet om met een griet in bed te duiken. Is dat erg? welnee, maar geef het gewoon toe.quote:
Oostendequote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef niels0 het volgende:
Was inderdaad geen maagd van de week. Maar stel je niet aan TS. Ik heb op m'n 35e ofzo nog 'ns een meisje ontmaagd.
Net doen alsofquote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Was ik nog maar maagd, dan had ik mijn maagdelijkheid kunnen verkopen aan een rijke oude kerel
Stukje profiel van een ouwe fietsband. Dan denkt ie dat je supermaagd bent, omdat hij niet langs je vlies kan komen. En het bloed komt dan van hem af. De bloedtest dus ook geslaagd!quote:Op donderdag 18 december 2014 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Even het vliesje laten reconstrueren
Gewoon iemand zoeken van je eigen geestelijke leeftijd tochquote:Op donderdag 18 december 2014 20:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Joh op onze leeftijd trouwens, zijn alle vrouwen al ontdaan van hun eerste kinderen enzo..
Als je echt een maagd wilt moet je een tijdmachine bouwen geloof ik.
Of pedofiel worden.
Godverquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stukje profiel van een ouwe fietsband. Dan denkt ie dat je supermaagd bent, omdat hij niet langs je vlies kan komen. En het bloed komt dan van hem af. De bloedtest dus ook geslaagd!
15 is niet legaal in Nederland.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken van je eigen geestelijke leeftijd toch
Arme beegeetjequote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
15 is niet legaal in Nederland.
Bij je volgende keizersnede gewoon een paar extra steekjes bij laten zetten met dichtnaaien.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:17 schreef Lokasenna het volgende:
Was ik nog maar maagd, dan had ik mijn maagdelijkheid kunnen verkopen aan een rijke oude kerel
Elders ook niet als men nederlander is. In eigen land is men vervolgbaar als men aan de andere kant van de wereld minderjarigen neuqt.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
15 is niet legaal in Nederland.
Dan moet ik gerontofiel wordenquote:Op donderdag 18 december 2014 20:20 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken van je eigen geestelijke leeftijd toch
Discriminatie :[quote:Op donderdag 18 december 2014 20:29 schreef niels0 het volgende:
[..]
Elders ook niet als men nederlander is. In eigen land is men vervolgbaar als men aan de andere kant van de wereld minderjarigen neuqt.
En terecht.
De meeste mensen die zichzelf een oude ziel vinden hebben zijn nog heel kinderlijk in hun denkpatronenquote:Op donderdag 18 december 2014 21:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dan moet ik gerontofiel worden
quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste mensen die zichzelf een oude ziel vinden hebben zijn nog heel kinderlijk in hun denkpatronen
Bedankt voor de willekeurige pseudo psychologie.quote:Op donderdag 18 december 2014 21:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De meeste mensen die zichzelf een oude ziel vinden hebben zijn nog heel kinderlijk in hun denkpatronen
Waarom denk jij dat je innerlijk oud bent?quote:Op donderdag 18 december 2014 23:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedankt voor de willekeurige pseudo psychologie.
Jij word ook altijd boos op cabaretiers he.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom denk jij dat je innerlijk oud bent?
Ik heb je nog geen enkele post zien maken die geen pure puberaliteit uitstraalde.
Ik zou er nog even niet mijn beroep van maken als ik jou wasquote:Op donderdag 18 december 2014 23:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij word ook altijd boos op cabaretiers he.
Jij hebt echt gekke dromen he.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef niels0 het volgende:
Was inderdaad geen maagd van de week. Maar stel je niet aan TS. Ik heb op m'n 35e ofzo nog 'ns een meisje ontmaagd.
Alsof jij daar als vrouw enige verstand van heb.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou er nog even niet mijn beroep van maken als ik jou was
Lachen vrouwen nooit om je grapjes? Aww.quote:Op donderdag 18 december 2014 23:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Alsof jij daar als vrouw enige verstand van heb.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |