Maagd.quote:
En ben er trots opquote:
Niet leven.quote:Op maandag 15 december 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ben er trots opzo maar je vliesje weggeven aan de eerste de beeste trucker
Alleen kunnen leven door middel van onbeschermde seks met jan en allemanquote:
Waarom denk je gelijk aan onbeschermde seks? Is dat iets wat jij zou doen, want het komt niet in mij op?quote:Op maandag 15 december 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Alleen kunnen leven door middel van onbeschermde seks met jan en alleman
Dat associeer ik gewoon met vieze sletten haha ;pquote:Op maandag 15 december 2014 10:53 schreef Evienne het volgende:
[..]
Waarom denk je gelijk aan onbeschermde seks? Is dat iets wat jij zou doen, want het komt niet in mij op?
Dat zegt meer over jou dan over mij. Een klein beetje sletten hoeft helemaal niet vies te zijn, probeer het eens, have fun.quote:Op maandag 15 december 2014 10:55 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat associeer ik gewoon met vieze sletten haha ;p
quote:Op maandag 15 december 2014 08:45 schreef Evienne het volgende:
Als mannen nou niet zo verdomd teleurstellend waren, hoefden we er niet zoveel uit te proberen.
Oh en waarom zijn er zoveel mannen die een zedig type willen, maar zelf wel aan one night stands doen en vrouwen gebruiken waar ze de kans krijgen. Dan verpest je dus ook een vrouw voor een ander? Niet meer doen hoor.
Nee, ik heb eigenwaarde en een relatie. Have fun met je SOA'squote:Op maandag 15 december 2014 10:57 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij. Een klein beetje sletten hoeft helemaal niet vies te zijn, probeer het eens, have fun.
Oh, die eerste twee heb ik wel. Die derde is weer zo'n projectie van je.quote:Op maandag 15 december 2014 11:17 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, ik heb eigenwaarde en een relatie. Have fun met je SOA's
Ok sletjequote:Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef Evienne het volgende:
[..]
Oh, die eerste twee heb ik wel. Die derde is weer zo'n projectie van je.
Het één sluit het ander niet uit. Ik heb me af en toe heerlijk kunnen misdragen en vermaak me nu met een knappe kerel aan mijn zijde (die op bepaalde manieren zeker meegeniet van mijn wilde periode).
Dan moet ik wel meten vanaf mijn anus.quote:Op donderdag 10 juli 2014 09:23 schreef Sok41 het volgende:
(mits je de gemiddelde Fok roede hebt van 27,5 cm).
Dus het lullen gaat makkelijker dan het daadwerkelijk gebruiken vanquote:Op maandag 15 december 2014 08:45 schreef Evienne het volgende:
Als mannen nou niet zo verdomd teleurstellend waren, hoefden we er niet zoveel uit te proberen.
Oh en waarom zijn er zoveel mannen die een zedig type willen, maar zelf wel aan one night stands doen en vrouwen gebruiken waar ze de kans krijgen. Dan verpest je dus ook een vrouw voor een ander? Niet meer doen hoor.
Deze vrouw weetquote:Op maandag 15 december 2014 06:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk dat veel vrouwen wel liegen over hun aantal. Vriendinnen hebben >10 gehad en beweren bij nieuwe mannen altijd dat ze nummer 4 zijn, bijvoorbeeld. Andersom zullen mannen hun aantal misschien eerder overdrijven, tot een bepaald punt waarop dat niet meer aantrekkelijk is.
Geil als je me zo noemt.quote:
Seks pas als de rest van de man in orde is bevonden, vanzelfsprekend.quote:Op maandag 15 december 2014 11:28 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
Dus het lullen gaat makkelijker dan het daadwerkelijk gebruiken van![]()
Waarom überhaupt uitproberen als het voor de seks al tegenvalt.
Uiteindelijk gaat het jou niets aan hoeveel ze heeft gehad. Over ziektes moet ze volkomen eerlijk zijn, maar het aantal pikken niet. Het gaat haar ook niets aan hoeveel vrouwen jij hebt gehad.quote:Op maandag 15 december 2014 07:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mannen overdrijven soms tot een punt waarop het niet meer aantrekkelijk is, maar zeggen dat je op je dertigste een pik of vijf hebt gehad, terwijl je er in werkelijkheid op een stuk of veertig hebt gezeten is imo matiger![]()
Have funquote:Op maandag 15 december 2014 11:22 schreef Evienne het volgende:
[..]
Oh, die eerste twee heb ik wel. Die derde is weer zo'n projectie van je.
Het één sluit het ander niet uit. Ik heb me af en toe heerlijk kunnen misdragen en vermaak me nu met een knappe kerel aan mijn zijde (die op bepaalde manieren zeker meegeniet van mijn wilde periode).
Ik ben ook nog maagd, date? (niet een ik betaal je eten en drinken en daarna gaan we neuken date overigens, gewoon een normale elkaar beetje leren kennen aan de hand van een normaal gesprek en daarna doei tot volgende keer zwaaien oid date)quote:Op maandag 15 december 2014 08:45 schreef Evienne het volgende:
Gastquote:Op maandag 15 december 2014 15:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ben ook nog maagd, date? (niet een ik betaal je eten en drinken en daarna gaan we neuken date overigens, gewoon een normale elkaar beetje leren kennen aan de hand van een normaal gesprek en daarna doei tot volgende keer zwaaien oid date)
Laat je vriend wel thuis trouwens, anders is het zo raar voor em, derde wiel enzo.
...als je een maagd wil omdat die geen ziektes hebben en niet kapotgeneukt zijn, waarom wil je dan een hoer? Dat is in 1 zin zeggen dat je patat zo lekker vindt, maar dat je geen patat lust.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:01 schreef corehype het volgende:
En anders blijft het bij hoertjes bestellen vanuit de zolderkamer
Hoer heeft beste tijd/geld ratio en daarnaast betaal ik hoeren niet voor de seks, ik betaal ze om weg te gaan.quote:Op maandag 15 december 2014 16:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
...als je een maagd wil omdat die geen ziektes hebben en niet kapotgeneukt zijn, waarom wil je dan een hoer? Dat is in 1 zin zeggen dat je patat zo lekker vindt, maar dat je geen patat lust.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |