Nee, jij kan je ook wel gedragen zover ik je ken..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:27 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik schiet als Rambo.
Prima OP.
Leuken user.
Zou wel moeten, verklaart het ongeregeld zooitje hier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat mods een voorbeeldfunctie hebben.
Woet. Take that.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:29 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Nee, jij kan je ook wel gedragen zover ik je ken..
Toevallig wel jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
Mensen die denken dat mods een voorbeeldfunctie hebben.
Grote bek? Lol, ik ben bestaardigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nog geen 1 dag lid zijn en nu al een grote bek hebben.
x 2.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Woet. Take that.
[..]
Toevallig wel ja
Jij mag 2 posts.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Ze zouden nieuwe users een max. aantal posts per dag moeten geven.
Denken dat jij een voorbeeld voor andere bent.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:30 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Woet. Take that.
[..]
Toevallig wel ja
En een IQ test.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Denken dat jij mij niet stiekem probeert na te doen & te imponerenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat jij een voorbeeld voor andere bent.Bitch, pls.
Maar dat is niet zo, dus zul je irriterend door deze topics moeten bladeren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Flippiee het volgende:
Na 6 jaar al een grote bek hebbenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:28 schreef Rezania het volgende:
Trouwens, nog geen 1 dag lid zijn en nu al een grote bek hebben.
Hij heeft meer macht dan jij dat is het leukste, je zou gaan huilen om een ban. Huilie huilie.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat jij een voorbeeld voor andere bent.Bitch, pls.
Neger, ik postte hier al voordat jij van FOK! had gehoord ja. En ik was ook al mod voor jou.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Denken dat jij mij niet stiekem probeert na te doen & te imponeren
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
2 spare ribs voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben ik Mocro? Lol, ik zei al dat je geen dingen kon concluderen, domme gast. Dit is al de 3e vandaag, hemeltjelief.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:
TS is goed bezig, hard op weg naar een ban als schreeuw mocro viswijf.
Ik -ben- FOK!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Neger, ik postte hier al voordat jij van FOK! had gehoord ja. En ik was ook al mod voor jou.
quote:
quote:geregistreerd op: woensdag 17 april 2013 @ 18:46
laatste bezoek: 34 seconden geleden.
aantal posts: 3.739 (gemiddeld 9 per dag)
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:32 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Hij heeft meer macht dan jij dat is het leukste, je zou gaan huilen om een ban. Huilie huilie.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef motorbloempje het volgende:
2 spare ribs voor je topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ga DM'en dan, n00b.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:36 schreef Lt.Surge het volgende:
Hallo Waarom is dit topic gesloten.
Ik was in gesprek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |