als het goed is blijf je al bij de eerste vragen hangen, waarz e vragen of je langer dan 6 maanden je rijbewijs hebt. Je kan het proberen door ze een mailtje te sturen maar ik denk dat je nog zou moeten wachten.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:35 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Mwah, een specifieke vraag of het zin heeft om al eerder te solliciteren wordt er niet beantwoord.
Hoevaak laten jullie de auto afslaan?
Lijkt me toch nog wel eens voorkomen, telkens de eerste keer in zo'n auto
Point taken, nemen we der nog even in op.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:35 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Mwah, een specifieke vraag of het zin heeft om al eerder te solliciteren wordt er niet beantwoord.
In Eindje dikke prima.quote:Op maandag 14 juli 2014 09:07 schreef Pizzabodem het volgende:
Hoe zit het de laatste weken eigenlijk met de hoeveelheid werk bij AR? Heb vorig jaar in juli toch redelijk wat uurtjes gemaakt (regio Utrecht).
Ik heb laatst de Jag af laten slaan. Ik kwam in z'n 4 de hoek om gereden en moest vol in de ankers voor wat duiven. Was net te laat met de koppeling.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:29 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Point taken, nemen we der nog even in op.
Afslaan gebeurd alleen af en toe in Sprinters oid, Kut koppelingen.
In onbekende auto's moet je gewoon iets meer gas geven voor de zekerheid totdat je door hebt waar de koppeling aangrijpt. De auto's die ik wel eens af liet slaan is die trage 1.3 diesel van Opel.. Daarbij moet je echt een dot gas geven om alleen al van de plek te komen.. Helemaal als je zo'n lichte motor in een Zafira hebt ofzo.quote:Op maandag 14 juli 2014 07:35 schreef LompeWorst het volgende:
[..]
Vertel 😁quote:Op maandag 14 juli 2014 13:24 schreef johnson555 het volgende:
Iemand al dat hippe boekje bestelt van Ew?![]()
Een klant van EW is/was zo tevreden over de service dat hij er een boek over heeft geschreven.quote:
Zelfbevleking 1e klas dus... Moet je er ook nog voor betalen?quote:Op maandag 14 juli 2014 13:35 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Een klant van EW is/was zo tevreden over de service dat hij er een boek over heeft geschreven.
¤9,95quote:Op maandag 14 juli 2014 13:46 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zelfbevleking 1e klas dus... Moet je er ook nog voor betalen?
Zal wel gekocht worden door die Boets ofzo, die toen ook naar de F1 mocht. Fotootje op Facebook erbij natuurlijkquote:
quote:Op maandag 14 juli 2014 13:24 schreef johnson555 het volgende:
Iemand al dat hippe boekje bestelt van Ew?![]()
Gewoon pure afgunst dit.quote:Op maandag 14 juli 2014 14:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Zal wel gekocht worden door die Boets ofzo, die toen ook naar de F1 mocht. Fotootje op Facebook erbij natuurlijk
Zeg nu zelf, 't is toch te zot voor woorden dat je daar klachten over krijgt? Het is warm, je moet drinken, foutje is menselijk toch?quote:Op maandag 14 juli 2014 15:59 schreef qua111 het volgende:
Fuck, bedenk me net dat ik mn blikje fris in de auto heb laten liggen bij alphabet Breda. Dat kan wel eens een belletje worden van EasyWay...
Denk niet dat er klachten over komen hoor, misschien is het niet eens van hem?quote:Op maandag 14 juli 2014 17:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Zeg nu zelf, 't is toch te zot voor woorden dat je daar klachten over krijgt? Het is warm, je moet drinken, foutje is menselijk toch?
Over menselijk gesproken, zojuist weer even met m'n neus op de harde feiten gedrukt: ik kan op zoek naar een nieuwe fiets. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |