Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om in standaardsituaties mensen over de zeik te helpen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg altijd houdoe als ik weg ga.
Maar ik checkte gewoon in, normaal staat er dan altij wk 37&34886 ofzo he. Nu bleef hij hangen op Goede Reis.
Dus ik doe m'n oortjes uit en vraag of die piepte, die vent helemaal ragen dat ik niks hoorde met m'n dopjes in. Dus ik check nog een keer in, was ik al ingecheckt.![]()
![]()
Haha echt he, verschrikkelijk. Toen ik weg reed ging die voor m'n neus nog eens om hoogquote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:46 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, wat een ellende soms die brug, en de bijhorende mensen die alles vakkundig vol bouwen..
Dat vraag ik me ook wel eens afquote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:34 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Hoe krijg jij het toch altijd voor elkaar om in standaardsituaties mensen over de zeik te helpen?
Dat is zeker waar ja, maar ik vind het ook licht autistisch overkomen als iemand met oordopjes in en z'n telefoon bekijkend incheckt zonder de chauffeur te groeten.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:43 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook wel eens af
Hoewel je er wel een stel azijnzeikers bij hebt zitten (buschauffeurs). Van die lui die het vertikken de voorste deur te openen terwijl je de enige in de bus bent én er niemand bij de halte staat. Die komen thuis wat tekort.
Amsterdam is met Joyce of niet? Dan snap ik je wel.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Wel in Amsterdam en daar echt topdagen gehad dus kan me niet voorstellen dat de sfeer in Rotterdam zoveel anders is.
Jaaaaa!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Amsterdam is met Joyce of niet? Dan snap ik je wel.
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Amsterdam is met Joyce of niet? Dan snap ik je wel.
Ja dat doe ik altijd, en even de hand opsteken als je uitstapt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja, maar ik vind het ook licht autistisch overkomen als iemand met oordopjes in en z'n telefoon bekijkend incheckt zonder de chauffeur te groeten.
Ik deed altijd m'n telefoon in m'n zak, oordopjes uit en zei netjes hallo
Er zijn ook tientallen zaken geweest dat de rechter anders besloten heeft. Volgens de wet mag het namelijk gewoon niet. Klaar.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:25 schreef Amoeba het volgende:
Nog even Breukelen - Rotterdam (Peugeot 308) fixen en dan naar huis.
Wel blij dat het weekend is. Fulltime hiken…
Over d'n Duc, m'n vader heeft de verzekering gebeld. De verzekering zegt dat ik met die motor gewoon verzekerd ben, maw een vermogensuitdraai is voldoende. Eenzelfde zaak is voor de rechtbank geweest en de rechter heeft zo besloten.
Verzekeringtechnisch zijn er geen problemen dus, het enige is dat ik een PV kan krijgen voor het rijden in de verkeerde categorie als oom agent een slechte dag heeft. Dat risico wil ik wel nemen.
Ja een vrachtwagen met 400pk is ook langzamer dan een Up! SlowMotionquote:Op vrijdag 11 juli 2014 13:18 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Geloof het of niet, was toch echt zo. Tenminste; ik neem niet aan dat iemand zich vrijwillig bijna dood laat rijden op het verdrijvingsvlak terwijl die geen volgas geeft?
Het is zo kut dat m'n iKenteken-app geen meer historie laat zien sinds een tijdje, dan had ik ff het merk kunnen zoeken. Ik moet zeggen dat het wel zo'n Crossding was met van die beautycases achteropTopsnelheid was ook maar rond 170 volgens de app als ik het me goed herinner, dus dat klopt ook niet wat je zegt.
Na de rotonde na 1,5km was ik 'm helemaal kwijt. Die vent durfde waarschijnlijk alleen maar vol gas op rechte stuk. Pussy![]()
Gelukkig werk jij bij de verzekering. Jezus man, alsof jij zo heilig bent.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Er zijn ook tientallen zaken geweest dat de rechter anders besloten heeft. Volgens de wet mag het namelijk gewoon niet. Klaar.
Maar dat jij een onverantwoordelijke malloot was als het op motorrijden aankomt was inmiddels al wel bekend.
Rammel maar even Artikel 107 Wegenverkeerswet '94 door een uitsprakenzoeker. Rijden zonder geldig rijbewijs is gewoon een misdrijf.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:30 schreef Amoeba het volgende:
M.b.t. de verzekering is er volgens de wet is helemaal NIETS mis met deze methode . Het wetboek vermeldt niets over je kenteken, alleen dat je op een motor van maximaal 35kW mag rijden.
M.a.w. de verzekering heeft geen poot om op te staan. Ik kan hooguit een bekeuring krijgen dat m'n papieren niet helemaal in orde zijn.
Ik zie graag relevante citaten/vonnissen van jouw zijde die dit weerspreken.
En ik meen mij te herinneren dat die motor van jou ook harder liep dan hij op kenteken staat?
Verzekeringtechnisch geen probleem ja, maar ook jouw papieren deugen dus niet.
Rijden zonder rijbewijs is een misdrijf, maar rijden in de verkeerde categorie is een overtreding.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:38 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rammel maar even Artikel 107 Wegenverkeerswet '94 door een uitsprakenzoeker. Rijden zonder geldig rijbewijs is gewoon een misdrijf.
Mijn papieren zijn inderdaad ook niet in orde. Met als verschil dat ik een motor heb die licht op kenteken is, terwijl ik zwaar mag rijden. Jij wilt een motor die op kenteken een zware motor is, gaan rijden met een licht rijbewijs.
Toen ik vandaag de bus instapte, werd ik precies op dat moment gebeld door EW. Dus ik stap de bus in, neem ondertussen de telefoon op en zeg: ''Ja hallo met *insert namequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:26 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg altijd houdoe als ik weg ga.
Maar ik checkte gewoon in, normaal staat er dan altij wk 37&34886 ofzo he. Nu bleef hij hangen op Goede Reis.
Dus ik doe m'n oortjes uit en vraag of die piepte, die vent helemaal ragen dat ik niks hoorde met m'n dopjes in. Dus ik check nog een keer in, was ik al ingecheckt.![]()
![]()
En wat denk je dat er gebeurd als je, rijdend zonder rijbewijs, iemand doodrijdt?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rijden zonder rijbewijs is een misdrijf, maar rijden in de verkeerde categorie is een overtreding.
Als ik ga rijden met een geknepen motor die te zwaar is op kenteken is dat dus een overtreding van de laatste soort. Ten eerste hoef ik niet voor de rechter te verschijnen en het boetebedrag staat vast: 330 euro als ik mij niet vergis.
Ik zeg toch dat de verzekering in orde zat?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:44 schreef BlackLining het volgende:
[..]
En wat denk je dat er gebeurd als je, rijdend zonder rijbewijs, iemand doodrijdt?Of jezelf blijvend invalide?
Het gaat dan ook niet om de verzekering maar om dood, letsel of schade door schuld. Een verzekering dekt geen strafvervolging. Vraag dat maar eens na.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:48 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat de verzekering in orde zat?
Je kunt hoog en laag springen dat dit niet zo is, maar als ik de verzekering opbel en vraag hoe de vork in de steel zit en die geven aan dat het prima is en ene BlackLining van FOK! is een andere mening toegedaan weet ik wel wie ik moet geloven.
No offense, maar je bent niet de expert in dit probleem.
Als ik iemand met de auto kapot rijd als ik gezopen heb dekt de verzekering dat ook niet hoor. Alleen je papieren zijn niet helemaal alap, ik ben gewoon bevoegd om met die motor te rijden, dat is nu net het hele punt. Je kentekenpapieren hoeven niet in orde te zijn, dat staat namelijk niet in de wet.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de verzekering maar om dood, letsel of schade door schuld. Een verzekering dekt geen strafvervolging. Vraag dat maar eens na.
Ik haak even af. De tekst onder je bericht doe je nu eer aan.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen met 400pk is ook langzamer dan een Up! SlowMotion![]()
Okéquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:56 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Als ik iemand met de auto kapot rijd als ik gezopen heb dekt de verzekering dat ook niet hoor. Alleen je papieren zijn niet helemaal alap, ik ben gewoon bevoegd om met die motor te rijden, dat is nu net het hele punt. Je kentekenpapieren hoeven niet in orde te zijn, dat staat namelijk niet in de wet.
Je bent rijbevoegd dan en slechts dan als de motor niet meer dan 35kW heeft (en alle andere regeltjes, origineel niet meer dan 2x het huidige vermogen oid)
wel eens met een auto een sprintje getrokken tegen een scania v8? 125 pk op 950 kg is dan echt niet genoeg.... Maar goed, de v8 heeft dan ook wel wat meer pk en dat geluid..:)quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:59 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja een vrachtwagen met 400pk is ook langzamer dan een Up! SlowMotion![]()
En dan was het misschien ook nog zo'n idioot als Amoeba die Ali Illegali op een motor rijdt die hij eigenlijk nog niet eens mag aanraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |