abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 10 juli 2014 @ 21:29:37 #101
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_142151817
Clubvoetbal

#26 || Luciano da Silva
pi_142152735
Morgen voor mij een rit van Eindhoven naar Amsterdam (haven). Beetje vreemde gang van zaken, werd al om 2 uur gebeld terwijl ze normaal nooit voor 4 uur bellen. Ik was sporten dus niet opgenomen, maar vervolgens alsnog de rit op de mail gekregen. Toen ik daarna nog even belde ter bevestiging zeiden ze dat ze nog niet eens begonnen waren met plannen :P

Wel een beetje jammer dat ik door die enkele rit geen mooie combinatie krijg, maar zal morgen nog wel even bellen dan zit er vast nog wel iets in.

Overigens wel complimenten voor de planning, dit wordt mijn 6e werkdag in de vakantie vanuit Eindhoven, en tot nu toe elke keer direct de bus kunnen pakken naar locatie. Dus geen overstap op het centraal station of ergens anders heen met de trein. :)
pi_142153018
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 19:57 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Bij de vrienden aan de Wismar? Hoe laat moet je er morgen zijn? Ik mag daar morgenochtend ook weer een auto ophalen.
Yess, Wismar inderdaad! Laat, ik hoef de auto(500) pas tussen half 10 en 10 op te halen ;) Neem aan dat jij dan al lang en breed bent vertrokken?
pi_142153185
quote:
0s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:49 schreef Ordinateur het volgende:
Morgen voor mij een rit van Eindhoven naar Amsterdam (haven). Beetje vreemde gang van zaken, werd al om 2 uur gebeld terwijl ze normaal nooit voor 4 uur bellen. Ik was sporten dus niet opgenomen, maar vervolgens alsnog de rit op de mail gekregen. Toen ik daarna nog even belde ter bevestiging zeiden ze dat ze nog niet eens begonnen waren met plannen :P

Wel een beetje jammer dat ik door die enkele rit geen mooie combinatie krijg, maar zal morgen nog wel even bellen dan zit er vast nog wel iets in.

Overigens wel complimenten voor de planning, dit wordt mijn 6e werkdag in de vakantie vanuit Eindhoven, en tot nu toe elke keer direct de bus kunnen pakken naar locatie. Dus geen overstap op het centraal station of ergens anders heen met de trein. :)
Voor mij morgen m'n 8ste werkdag. :P

Deze week iedere dag gewerkt. Even kijken:

Maandag: 7u
Dinsdag: 4,5u
woensdag: 7u
donderdag: 10u (met één ritje. :') )
Morgen +- 6u ?

Bij elkaar toch mooi zo'n 35u. 6.gif
pi_142153289
Wat vinden jullie trouwens van dit ding:

Op kenteken is hij 39kW, maar hij is begrensd op 25kW. Vermogensuitdraai, dus kan 'm verzekeren. Ik heb er dus een rijbewijs voor (ofja, dat krijg ik wel). Formeel niet helemaal correct (ga er geen RDW keuring voor aanvragen..), maar 't is maar voor 2 jaartjes. :)

En dan de auto eruit. :P
pi_142153740
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:16 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Clubvoetbal is het echte voetbal. Nationaal elftal is gewoon carnaval.
_O_
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_142158355
quote:
1s.gif Op donderdag 10 juli 2014 21:55 schreef S-RS het volgende:

[..]

Yess, Wismar inderdaad! Laat, ik hoef de auto(500) pas tussen half 10 en 10 op te halen ;) Neem aan dat jij dan al lang en breed bent vertrokken?
Ik moet tussen 9 en half 10 de auto halen dus ik ben net weg als jij komt denk ik.
pi_142159222
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op kenteken is hij 39kW, maar hij is begrensd op 25kW. Vermogensuitdraai, dus kan 'm verzekeren. Ik heb er dus een rijbewijs voor (ofja, dat krijg ik wel). Formeel niet helemaal correct (ga er geen RDW keuring voor aanvragen..), maar 't is maar voor 2 jaartjes. :)

Als ie op kenteken 39kW bent, ben je gewoon de lul bij een ongeluk. Eigen schade wel verzekerd als je dat zo afspreekt met je verzekeringsmaatschappij, maar je rijdt alsnog zonder rijbewijs dus de verzekering van de tegenpartij gaat je zo hard aanklagen dat je over dertig jaar nog staat te trillen. En dat winnen ze.

Daarnaast: Ducati :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 06:02:11 #109
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142160624
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 01:14 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ie op kenteken 39kW bent, ben je gewoon de lul bij een ongeluk. Eigen schade wel verzekerd als je dat zo afspreekt met je verzekeringsmaatschappij, maar je rijdt alsnog zonder rijbewijs dus de verzekering van de tegenpartij gaat je zo hard aanklagen dat je over dertig jaar nog staat te trillen. En dat winnen ze.

Daarnaast: Ducati :')
Hij is dus in de werkelijkheid langzamer dan dat er op het kenteken is aangegeven, meestal is het andersom.
Maar het blijft een kleine moeite om even langs het RDW te gaan om je kenteken om te zetten, dan weet je ook zeker dat je met je verzekering goed zit.

Tevens zit ik alweer in de trein, goeiesmorgens. :'(
pi_142161399
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 06:02 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Hij is dus in de werkelijkheid langzamer dan dat er op het kenteken is aangegeven, meestal is het andersom.
Maar het blijft een kleine moeite om even langs het RDW te gaan om je kenteken om te zetten, dan weet je ook zeker dat je met je verzekering goed zit.

Tevens zit ik alweer in de trein, goeiesmorgens. :'(
Wat op het kenteken staat is leidend. Al heeft ie in de praktijk een halve kilowatt, je mag er niet op rijden. Je mag die motor dan zelfs niet aan de hand meevoeren.

Kleine moeite inderdaad, kost alleen wel rond de 400 euro.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 08:42:21 #111
353296 DrSnuggle
Jaaa kerel
pi_142161456
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:37 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Wat op het kenteken staat is leidend. Al heeft ie in de praktijk een halve kilowatt, je mag er niet op rijden. Je mag die motor dan zelfs niet aan de hand meevoeren.

Kleine moeite inderdaad, kost alleen wel rond de 400 euro.
Ergens wel een beetje krom dat je er dus ook niet mee mag lopen, maar zo heb ik ook een keer een "discussie" gehad met de verzekeringsmaatschappij of ik mijn auto een dag onverzekerd op een oprit mag plaatsen, dat mocht ook niet want er was een kans dat de auto achteruit de weg op rolt... Regeltjes... :')

Maar volgens mij kost dat omzetten op kenteken geen 400 euro toch? vind ik wel een beetje prijzig, ik dacht dat het zo'n 40 euro zou kosten.
pi_142161591
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ergens wel een beetje krom dat je er dus ook niet mee mag lopen, maar zo heb ik ook een keer een "discussie" gehad met de verzekeringsmaatschappij of ik mijn auto een dag onverzekerd op een oprit mag plaatsen, dat mocht ook niet want er was een kans dat de auto achteruit de weg op rolt... Regeltjes... :')

Maar volgens mij kost dat omzetten op kenteken geen 400 euro toch? vind ik wel een beetje prijzig, ik dacht dat het zo'n 40 euro zou kosten.
Ze keuren de motor en rekenen een schandalig hoog uurtarief.

:r
pi_142162182
quote:
14s.gif Op donderdag 10 juli 2014 22:02 schreef Amoeba het volgende:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

39kw maar? Wat een traag hok.
Verder niet vergeten een flink budget aan te houden voor onkosten aan een jaren 90 ducati.
Nee.
pi_142162307
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 08:42 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Dat kenteken aanpassen wel ja. De individuele technische keuring is duur. Lopen aan de hand mag overigens niet omdat dat telt als rijden met de motor.
pi_142162655
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:38 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Dat kenteken aanpassen wel ja. De individuele technische keuring is duur. Lopen aan de hand mag overigens niet omdat dat telt als rijden met de motor.
Njah, nog maar eens goed over nadenken dan. Anderzijds is het vinden van een leuke motor met 35 of 25kW op kenteken aardig lastig.

W.b. het onderhoud, mijn vader heeft z'n eigen Ducati's ook zelf in onderhoud, deze kon er wel bij. :)

OT: Ik moest goed in m'n oren knopen dat ik 2x moest bellen voor wachttijd, 1x na het kwartier en als ik weg zou rijden. Ik belde pas toen ik weg reed.

Okee.
pi_142164507
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 00:20 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Ik moet tussen 9 en half 10 de auto halen dus ik ben net weg als jij komt denk ik.
Ik las het net voordat ik vertrok. Je was inderdaad vlak vooor mij vertrokken. Ik zag je formulier nog liggen met je vertrektijd :p Stond jij nog voor de brug te wachten?
  vrijdag 11 juli 2014 @ 11:14:29 #117
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142164527
quote:
11s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 09:33 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

39kw maar? Wat een traag hok.
Verder niet vergeten een flink budget aan te houden voor onkosten aan een jaren 90 ducati.
Ik weet niet hoe zwaar zo'n ding is?
Ik had laatst een sprintje in de auto tegen een motor met 76pk en moest echt verdomd veel moeite doen om die voor te blijven. Tot 70 was die iets sneller, na 130 was die echt dik gezien. :P

Maandag trouwens lekkere lange ritten:
Alphen - Born - Delft ^O^

Beide in Megane. 130TCe en 110DCi
pi_142164998
In Groningen gaat het goed met werk, 3 SMSjes binnen een uur :o
Nee, toch niet
pi_142165996
Lekker bussen bellen in Zuid Limburg say what :D
Zie!
pi_142167067
Meer EW'ers mail gehad over locatiewerk bij E...rent in Rotterdam? Ben er nog nooit geweest, iemand een idee of daar chille mensen werken? edit: O volgens mij is dit die op de driemanssteeweg zit, dat is wel best.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142167194
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:32 schreef Solidberg het volgende:
In Groningen gaat het goed met werk, 3 SMSjes binnen een uur :o
Wel prima ritten als spoedje!
  vrijdag 11 juli 2014 @ 12:37:51 #122
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_142167240
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:33 schreef qua111 het volgende:
Meer EW'ers mail gehad over locatiewerk bij E...rent in Rotterdam? Ben er nog nooit geweest, iemand een idee of daar chille mensen werken? edit: O volgens mij is dit die op de driemanssteeweg zit, dat is wel best.
Wel in Amsterdam en daar echt topdagen gehad dus kan me niet voorstellen dat de sfeer in Rotterdam zoveel anders is.
pi_142167424
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 12:37 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Wel in Amsterdam en daar echt topdagen gehad dus kan me niet voorstellen dat de sfeer in Rotterdam zoveel anders is.
Klinkt goed! En sowieso chill dat je dan met zekerheid gewoon fulltime werk hebt.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_142167485
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 juli 2014 11:13 schreef S-RS het volgende:

[..]

Ik las het net voordat ik vertrok. Je was inderdaad vlak vooor mij vertrokken. Ik zag je formulier nog liggen met je vertrektijd :p Stond jij nog voor de brug te wachten?
Nee gelukkig niet, wat een ellende soms die brug, en de bijhorende mensen die alles vakkundig vol bouwen..
pi_142167704
Die mensen van Amsterdam zijn wel een stuk vriendelijker dan de vestiging in Rotterdam. Maar je hebt iig werk dus kan jou het verrotten als ze niet zo aardig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')