Sterkte!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Inaithnir het volgende:
Leeg en verdrietig. Kennissen zaten aan boord van die vlucht...
Sterkte ermeequote:Op vrijdag 18 juli 2014 11:46 schreef Inaithnir het volgende:
Leeg en verdrietig. Kennissen zaten aan boord van die vlucht...
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 07:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ben normaal niet zo van de collectieve rouw om vreemden bij rampen, maar gisteren heeft me ook meer aangegrepen dan ik dacht. Misschien omdat sommige van de inzittenden, op weg naar hun exotische vakantiebestemming zo herkenbaar lijken.
Picsquote:Op vrijdag 18 juli 2014 13:11 schreef complicate het volgende:
Elegant in mijn nieuwe jurk en hakken.
OT: hoe voel je je....quote:
oei, irritant. Blijft ze langer dan één nacht?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Geïrriteerd. Al een uur wakker door het enorme gesnurk van een vriendin die een paar meter verderop ligt. Het gesnurk gaat zelfs als een enorme zaag door m'n oordoppen heen die normaal best goed werken tegen geluid. Niks uitslapen op m'n eerste vakantiedagProbeer me te focussen op wat ik wel id hand heb, maar dat is zooooo moeilijk met zo'n megazaag naast je
dont believe the things you tell yourself at night, you're your own worst enemyquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:57 schreef Mishu het volgende:
Verdrietig om alles wat ik de afgelopen tijd heb meegemaakt
Ouch, dat gaat op een gegeven moment door merg en been ja. Weet je vriendin er van dat ze zo snurkt?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 06:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Geïrriteerd. Al een uur wakker door het enorme gesnurk van een vriendin die een paar meter verderop ligt. Het gesnurk gaat zelfs als een enorme zaag door m'n oordoppen heen die normaal best goed werken tegen geluid. Niks uitslapen op m'n eerste vakantiedagProbeer me te focussen op wat ik wel id hand heb, maar dat is zooooo moeilijk met zo'n megazaag naast je
Idd. Altijd koud, regen óf stikheetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 13:16 schreef Vault-Boy het volgende:
Fuck ik heb het echt zo benauwd nou![]()
Waarom kan het hier nou nooit is normaal lekker zijn
Kunnen wel ruilen anders?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 17:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Het is weer even lekker weer en HOPPA, zonne allergie komt weer opzetten!
Hangt er vanaf wat je me in return teruggeeft!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:25 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Kunnen wel ruilen anders?ben toch niet zo van de zon, haha
Wat voor koekjes/taart vind je lekker?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 19:28 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je me in return teruggeeft!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |