Zonde man.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
zeer matig. En mijn TV is ook naar de klote dus het feest is compleet
We have a winnerquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die regen die mijn witte t-shirt kletsnat maakt.
Niet poepen of je bips met de hand afvegen, turkstyle.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zonde man.
Streampje pakken dan maar.
Of in de stad kijken.
Ik vind het vervelend dat mijn wc papier bijna op is, terwijl het zo regent.
Nu naar de winkel lopen is wel een helse taak.
Blaadjes plukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man.
Of in de stad kijken.
Awesome.quote:
quote:
He, jij kunt op het strand genoeg halfnaakte vrouwen zijn. Gun ons nu gewoon dat beeld.quote:
Ik heb besloten niet te eten zodat ik niet hoef te poepen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet poepen of je bips met de hand afvegen, turkstyle.
Heb ik straks een verstopte wc, daar word ik ook niet vrolijk van.quote:
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:38 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
He, jij kunt op het strand genoeg halfnaakte vrouwen zijn. Gun ons nu gewoon dat beeld.
Dat is wel slim gevonden eigenlijk. Je kunt ook aan de diarree gaan, dan spuit het er zo uit.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb besloten niet te eten zodat ik niet hoef te poepen.
Val ik gelijk weer af.
Op dit moment niet. Het regent hier nogal hardquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?
Ben ik ook al. Tijdbesparend en zo. En je weet, tijd is geld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is wel slim gevonden eigenlijk. Je kunt ook aan de diarree gaan, dan spuit het er zo uit.
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.quote:
Ik woon thuis, dus er zijn meer TV's haha. Maar het gaat er nu om dat ik de xbox naar beneden moet slepen om GTA te spelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zonde man.
Of in de stad kijken.
Kun je nog beter een stoma aan laten meten, hoef je alleen het zakje te wisselen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben ik ook al. Tijdbesparend en zo. En je weet, tijd is geld.
Dus diarree levert geld op.
Ok, hoe vaak zien jullie elkaar?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kan jij geen halfnaakte vrouwen op het strand zijn?
Jij koos het niet tuigleven. Het tuigleven koos jou.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Geen tijd, we hebben ook levens buiten elkaar om. Misschien vrijdag weer.
[..]
Ik woon thuis, dus er zijn meer TV's haha. Maar het gaat er nu om dat ik de xbox naar beneden moet slepen om GTA te spelen
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kun je nog beter een stoma aan laten meten, hoef je alleen het zakje te wisselen.
1-2 keer in de week ongeveer. Prima te doen.quote:
Het is ook wel te doen hoor. Tenzij mijn ouders thuis zijn en beneden zitten, dan niet echt. Mja, we zien wel. Heb alleen niet eventjes geld voor een nieuwe TV, sowieso even tot na de vakantie wachtenquote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij koos het niet tuigleven. Het tuigleven koos jou.
[..]
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.
Ik doe het voor 100 euro, heb nog wel een stapel boterhamzakjes liggen en een slangetje.quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Godverdomme wat een goed idee. Ik maak gelijk een afspraak.
Ik geloof het niet neequote:Op woensdag 9 juli 2014 12:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hij ziet het ook gewoon niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |