gezien hoe snel jij het haken onder de knie had verwacht ik dat je in no time pro bentquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:46 schreef -Spring het volgende:
Heel gaaf, Kwak! Mede door jullie creaties hier heb ik gisteren een naaimachine besteld.
Hoe hebben jullie dit geleerd? Zouden YouTube en de gebruiksaanwijzing voldoende zijn of onderschat ik het dan heel erg?
mij maandenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:59 schreef -Spring het volgende:
Ah, thanks! En zo snel kon ik niet haken hoor.Het heeft me uuuuuren gekost om de basissteken onder de knie te krijgen.
Op de basisschool heb ik wel 'naailes' gehad, bedenk ik me net. Ben benieuwd wat daarvan is blijven hangen.
Waar koop ik goedkope oefenstofjes? Op de markt? Of is dat om te oefenen (lees: verpesten) nog te duur?
heb je niet nog wat oude kleding liggen bijvoorbeeld? Een lapje daarvan is al prjma om al je steken eens mee uit te proberen. Of een rechte lijn te makenquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:59 schreef -Spring het volgende:
Ah, thanks! En zo snel kon ik niet haken hoor.Het heeft me uuuuuren gekost om de basissteken onder de knie te krijgen.
Op de basisschool heb ik wel 'naailes' gehad, bedenk ik me net. Ben benieuwd wat daarvan is blijven hangen.
Waar koop ik goedkope oefenstofjes? Op de markt? Of is dat om te oefenen (lees: verpesten) nog te duur?
Wat een mega goed idee is dit! Ziet er ook erg mooi uit zeg. Ik zou de pootjes zo laten, vind t tof staan zo.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:33 schreef -Spring het volgende:
Ik heb een ouwe gare rieten poef van de kringloop omhaakt.
Eigenlijk was ie voor in de huiskamer, maar daar staat ie niet. Dus mag L m op dr kamertje. Wel de pootjes nog ff roze verven.
[ link | afbeelding ]
Daar pak ik ook de handleiding vaak nog voorquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
gewoon veel klooien en oefenen dan leer je het vanzelf.
Ik vind het vullen van de spoel en die er weer terug inzetten het moeilijkst
Wat cool!quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:46 schreef -Spring het volgende:
Heel gaaf, Kwak! Mede door jullie creaties hier heb ik gisteren een naaimachine besteld.
Hoe hebben jullie dit geleerd? Zouden YouTube en de gebruiksaanwijzing voldoende zijn of onderschat ik het dan heel erg?
Cool! Tip voor de vulli g: ik had fiberfill van 3 cm dik, en om dat door te stikken moest ik staand naaien en echt heel hard alles platdrukken bij t voetje in de buurt...quote:Op maandag 6 oktober 2014 22:25 schreef Fazzoletti het volgende:
Wat leuk allemaalMet jaloezie kijk ik naar al jullie mooie creaties!
Tijdens m'n verlof ben ik begonnen met een dekentje breien, kind is ondertussen 4,5 maand en het is nog niet afMaar goed, ik heb mezelf wél leren breien
![]()
Je boxkleden zijn echt leuk geworden Kwak! Het heeft me helemaal geinspireerd; stof & vulling is onderweg en ik hoop dit weekend weer eens achter de naaimachine te kruipen![]()
Vorig jaar heb ik een naaicursus gedaan, best leuk voor de basis. Ik heb wel gemerkt dat ik niet van de details ben.... rijgen, spelden, te veel gedoe... als het er echt niet uit ziet haal ik het uit en probeer het nog een keer
Oh okequote:Op maandag 6 oktober 2014 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Cool! Tip voor de vulli g: ik had fiberfill van 3 cm dik, en om dat door te stikken moest ik staand naaien en echt heel hard alles platdrukken bij t voetje in de buurt...
Wat voor honden hebben jullie daar??quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 13:25 schreef Gulara het volgende:
Leuke haaksels.
LB, hier werd enthousiast "hond!"geroepen.
![]()
Omdat ik op 2 hoog woon...quote:Op woensdag 22 oktober 2014 20:24 schreef innepin het volgende:
Waarom plak je 't niet gewoon aan de buitenkant van het raam?Dat tekent toch een stuk makkelijker?
Wordt wat lastig dan... halsbrekende toeren voor een mooie creatie op het raam... het is je zo ook goed gelukt!!!quote:
mijne is niet geschilderd, maar geknipt en sommige details gesneden, van donker karton ik dacht dat ii zwart had maar het bleek donkedblauwquote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat tof Mignonne!
Mag ik vragen hoe jullie het zo fijntjes geschilderd krijgen? Ik heb ook een schildering gemaakt, maar ik krijg de lijntjes echt niet zo fijntjes als jullie.
het een fijn penseeltje nr 1 kom je een heel eind.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:06 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat tof Mignonne!
Mag ik vragen hoe jullie het zo fijntjes geschilderd krijgen? Ik heb ook een schildering gemaakt, maar ik krijg de lijntjes echt niet zo fijntjes als jullie.
Ja daar zal het vast aan liggen. Ik heb alleen Action penseeltjes, want ze zijn meer voor Lies om mee te knutselen enzo.quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
het een fijn penseeltje nr 1 kom je een heel eind.
ik neem dan wel een goed penseel van talens bij pipoos vandaan
met die goedkope zooi van action gaat dat niet lukken
Nee nog niet heel concreet, niet te ingewikkeld.quote:Op zondag 26 oktober 2014 02:52 schreef Burdie het volgende:
Flock kan je zowel knippen als snijden, of stansen net als papier eigenlijk. Alleen een papiersnijder werkt er niet mee. Heb je iets in gedachten om te maken?
Verschil in kwaliteit weet ik niet, ik heb het pas een keer besteld (meteen een hele lading). Ik heb het hier vandaan: http://www.hotfix-studio.be
Waarmee snij je het dan?quote:Op zondag 26 oktober 2014 12:05 schreef Nijna het volgende:
Ik knip het altijd en kleine dingen snij ik.
Ik bestel het bij http://www.mamarieke.nl/flockfolie-flexfolie
Flock en Flexfolie, leuk spul.
Alleen wilde ik laatst op een vest doen, maar daar krijg ik het niet goed op. Ik denk dat de stof te dik is ofzo, misschien iemand van jullie een idee of dat t kan zijn?
dit is ook gaaf!! Ga ik onthouden voor volgend jaar.quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:55 schreef mignonne het volgende:
Leuk vicks! Idd netjes gedaan zeg.
ik ben ook bezig met ons raam, een halloween silhouet. Morgen de onderrand donker maken en dubben over het derde raam. B. Wil daar ook wat maar ik weet nog niet wat dan
[ afbeelding ]
is dit toevallig een online gratis tutorial of patroon? Ik heb nog een heel leuk stofje liggen en dat zou hier perfect voor zijn!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Een overslagjurkje/schortje van een soort kant en klaar pakket. Dus knippen, naaien en klaar. Een aan-foto heb ik niet, aangezien ze niet stil blijft staan.. Hij is trouwens aan twee kanten te dragen, de binnenkant is wit met kleurige uiltjes.
[ afbeelding ]
Een hobbymesje, maar ik heb ook een heel fijn schaartje die gebruik ik het meeste eigenlijk.quote:Op maandag 27 oktober 2014 04:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Waarmee snij je het dan?
Een keuken-/stenleymesje (hoeschrijfjedit?) of iets anders?
Dat was het niet, maar ik heb eerder zoiets gemaakt nav een patroon in de Knippie, en deze had ik zelf ook nog op pinterest staan, dit is wel een gratis patroon/tutorialquote:Op maandag 27 oktober 2014 08:52 schreef zouzomaarkunnen het volgende:
[..]
is dit toevallig een online gratis tutorial of patroon? Ik heb nog een heel leuk stofje liggen en dat zou hier perfect voor zijn!
Ik vind hem erg leuk, mooi gemaakt!
Ik gebruik een speciaal snijmes: http://www.onlinehobbysho(...)snijmes-hobby-sl002/quote:Op maandag 27 oktober 2014 04:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Waarmee snij je het dan?
Oh Laiv, jij maakt echt zulke mooie lieve kleertjes!!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
Een overslagjurkje/schortje van een soort kant en klaar pakket. Dus knippen, naaien en klaar. Een aan-foto heb ik niet, aangezien ze niet stil blijft staan.. Hij is trouwens aan twee kanten te dragen, de binnenkant is wit met kleurige uiltjes.
[ afbeelding ]
ohhh wat leuk!!quote:Op zondag 26 oktober 2014 20:08 schreef laiveneertiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Hee, ik deed dat ook eens! Ik heb zo'n scherp puntig hobbymesje en daarmee heb ik het uitgesneden. (Dezelfde als die Lijnloos post zie ik!)quote:Op maandag 27 oktober 2014 04:21 schreef Gulara het volgende:
[..]
Waarmee snij je het dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb nog liggen, goed idee om weer eens wat mee te doen
Wat mooi Burdie! Leuk he, die kleine dingetjes, die zijn zo vlug te maken!
thanks! Ik heb via Pinterest nog zo'n soort tutorial gevonden, klopt iets beter qua maat (ze heeft 110). Eens kijken of ik de jongste blij kan maken!quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:44 schreef laiveneertiekje het volgende:
[..]
Dat was het niet, maar ik heb eerder zoiets gemaakt nav een patroon in de Knippie, en deze had ik zelf ook nog op pinterest staan, dit is wel een gratis patroon/tutorial
http://smashedpeasandcarr(...)attern-and-tutorial/
ze zijn enorm leuk, maar het duurt ook behoorlijk om in te ladenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zit mobiel. Geen idee of de foto's groot of klein zijn[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die lange oren, wat een snoepjequote:Op maandag 10 november 2014 17:02 schreef -Spring het volgende:
Wat een boel leuke dingen heb je gemaakt, lt! Heel mooi!
Ik heb eindelijk het konijn af dat ik een vriendinnetje van L al maanden beloofd had.
[ link | afbeelding ]
wat een schattig vosje! <3 en verder ook allemaal mooi spul!quote:Op woensdag 29 oktober 2014 09:07 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Ik zit mobiel. Geen idee of de foto's groot of klein zijn[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh pardonquote:Op maandag 10 november 2014 17:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
ze zijn enorm leuk, maar het duurt ook behoorlijk om in te laden
Thnxquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:28 schreef trui het volgende:
[..]
wat een schattig vosje! <3 en verder ook allemaal mooi spul!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |