Blijlevens kan ik me alleen herinneren van de laatste 10/15 jaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Boom lost Weening af als meest recente winnaar in 2 grote ronden toch?
Boom moet volgend jaar maar een Giroritje winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijlevens kan ik me alleen herinneren van de laatste 10/15 jaar.
Dat matcht ook niet met het voorjaar.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Boom moet volgend jaar maar een Giroritje winnen.
Al gaat hij niet snel de giro meer rijden denk ik
Kwiatkowski kan het ook.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat matcht ook niet met het voorjaar.
Max van Heeswijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Blijlevens kan ik me alleen herinneren van de laatste 10/15 jaar.
Zaterdag weer een mooie dag. Misschien vrijdag ook wel met die verraderlijke finalequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:26 schreef marcodej het volgende:
Uiteindelijk valt het allemaal wel mee voor die klassementsmannen. Nibali springt eruit, maar de rest zit op een zakdoek.
Iets met zand in de ogen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Wombcat het volgende:
Nibali had wel verkend, daar heb ik gisteren of vandaag nog beelden van gezien.
kan ik eindelijk helemaal kijkenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Zaterdag weer een mooie dag. Misschien vrijdag ook wel met die verraderlijke finale
Mart kwam ook al weer met de legende van Hinault die maar één keer PR had gereden. Dat klopt ook niet. Voor zijn overwinning had 'ie ook al een paar keer gereden.quote:
Jillert Anema disaprovesquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:28 schreef marcodej het volgende:
Een WK veldrijden staat onder een Touretappe. Duidelijk.
Serieus?quote:
Het is "streetwise".quote:
Fryslan Boppequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef IbanMayo het volgende:
Lieuwe's "enne..." klinkt precies hetzelfde als die van Weening.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens het klassement op de NOS net wel ja. Achter Contador stond, net als bij Mollema, BEL.
Ze zijn Belg gewordenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Volgens het klassement op de NOS net wel ja. Achter Contador stond, net als bij Mollema, BEL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |