Gewoon zaterdag nog een keer hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:33 schreef Doublepain het volgende:
Eindelijk van dat kut volkslied af, mijn god wat een lelijk lied was dat en dan zo 'gemaakt' langer door zingen.
Brazilië
Alsof die troostfinale wat boeit. Dat is alleen een wedstrijdje om nog wat geld binnen te kunnen harken.quote:
Een clash tussen Argentinië en Brazilië is altijd wel leuk om te kijken toch?quote:
Eerst maar even zien of dat uberhaupt gebeurd. Maar stel dat... Dan heb je een zwaar teleurgesteld Argentinie tegen een compleet vernederd Brazilie in een wedstrijd die nergens om gaat. 2 landen die echt een pesthekel aan elkaar hebben. Ik denk dat dat 1 grote slachtpartij wordt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:37 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Een mooie wedstrijd tussen Argentinië en Brazilië altijd leuk toch?
Schitterend toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:49 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Eerst maar even zien of dat uberhaupt gebeurd. Maar stel dat... Dan heb je een zwaar teleurgesteld Argentinie tegen een compleet vernederd Brazilie in een wedstrijd die nergens om gaat. 2 landen die echt een pesthekel aan elkaar hebben. Ik denk dat dat 1 grote slachtpartij wordt.
In heleboel andere sporten wordt daar echt totaal niet moeilijk over gedaan. Alleen in het voetbal weer. Hoewel 4 jaar terug Uruguay erg graag wilde winnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op man. Een troostfinale is gewoon een mensonterende wedstrijd ook al is het een clash tussen 2 mooie landen.
Ik kan me er zo gauw niet een voor de geest halen van de afgelopen edities.quote:Op woensdag 9 juli 2014 09:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Kom op man. Een troostfinale is gewoon een mensonterende wedstrijd ook al is het een clash tussen 2 mooie landen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |