Beetje Ironisch want de Brazilianen hebben wel een speler die Hulk heet...quote:
Fuck yeah.quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Gewas het volgende:
Die zwarte usernames staan wel weer een stuk beter.
Maakt niet uit. Ik moet echt elke keer zo hard lachen als ik dat plaatje ziequote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Beetje Ironisch want de Brazilianen hebben wel een speler die Hulk heet...
quote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Gewas het volgende:
Design by Hugo Bossquote:Op donderdag 10 juli 2014 14:51 schreef Gewas het volgende:
Ze gaan het doen hoop ik.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 06:45 schreef Gewas het volgende:
Ik ben gestegen in onze WK-poule omdat ik als een van de weinigen Duitsland - Argentinië als finale had. Als die deutschen morgen nou ook nog gaan winnen zou dat helemaal mooi zijn.
Ja ja !!quote:Op vrijdag 18 april 2014 15:02 schreef Belgosome het volgende:
Duitsland wordt Wereldkampioen. Zet ik mijn geld op
Ben ik met je eens. Je ziet ook aan het feestvieren in Duitsland, beetje tam en mak. Ze weten al hoe het is namelijk.quote:Op maandag 14 juli 2014 00:17 schreef Lkw het volgende:
Toch is het ook wel jammer, ze hebben 'm al zo vaak gewonnen. Nederland was leuker geweest. Of desnoods Colombia een keertje.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juli 2014 07:11 schreef Gewas het volgende:
[..]![]()
toch nog een hele spannende wedstrijd geworden terwijl veel mensen (ik ook) dachten dat het een makkie zou worden voor de Duitsers.
Maar dit voelt goed. En niet alleen vanwege mijn WK-poule.
Goed bezig man. Ik heb wat bier dat over de datum dreigt te gaan die drink ik op en dan doe ik mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 14 juli 2014 08:29 schreef Gewas het volgende:
Mijn tijdlijn op Facebook wordt vervuild door dit soort plaatjes:
[ afbeelding ]
Sommige mensen blijven iets te veel hangen in het verleden. Maakt de overwinning van Duitsland er eigenlijk alleen maar mooier op.Treurnis.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |