Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
De lapovrees begint ernstige vormen aan te nemen.
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
bij dit incident zijn 27 doden gevallen waaronder 10 kinderen
Was echt weer eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, dat was een spektakel zeg. En de ruzie daarna, niet normaal meer.
Dat is inderdaad veel spannender...quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was echt weer eenmomentje.
Binnenkort maar weer eens Heksbal spelen, veel spannender ..
Ach gos, ga maar snel slapen dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:22 schreef mootie het volgende:
Toch maar even gekeken, en mevrouw poes ligt gewoon in bed.
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.quote:
Ja echt hè, het lef.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Maar ze kunnen toch ook wel weer heel lief zijn ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Hahaha, nu wij nog vanavondquote:
Nou, die hebben best wandelweerquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef Ygritte het volgende:
Tringggggg... ahh pakketje denk ik......
Jehova getuigen
die wil ik eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lig in de achtertuin op de hang-loungeset, boekje er bij, drankje er bij, heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
7000 euroEn ik heb geen bomen waar hij aan kan hangen.
Altijd blijven dromenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan blijft het bij dromen.
Eerst maar even werken dan.
Hier vertrekken ze naar de tuin als het tegenzitquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef -sabine- het volgende:
Dankje Parlay
Gisteren de hond bijna kaalgeknipt, kan ze haar HupHollandHupshirtje aan.
Ik heb er ook zin in. Hoewel ik niet kan kijken als het spannend wordt. Dat kan ik gewoon niet. Ik ga dan uuhhh iets voor mezelf doen. Poetsen of opruimen.
Haha, dat deed ik ook en dan door de luxaflex naar binnen gluren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier vertrekken ze naar de tuin als het tegenzitIk blijf wel zitten, nagels in de bank
Knapquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, dat deed ik ook en dan door de luxaflex naar binnen gluren.
Maar ik ben gestopt met roken, en buiten = roken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nieuwe bewoners, of voetbal?
Oh wacht; je hebt eindelijk een date met Joezi![]()
![]()
Welcome back mate!! The SC missed u lots!quote:Op woensdag 9 juli 2014 10:40 schreef Baconbus het volgende:
I'm back better than ever, on top of my game![]()
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welcome back mate!! The SC missed u lots!
Ik zie hem nog nergens heur...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Welcome back mate!! The SC missed u lots!
Nee. Misschien krijg ik een mailtje vanmiddag dat het goed zit, als hij het niet vergeet. Anders moet ik morgen gehoord worden. Ik hoop niet dat het hoeft.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef Joezi het volgende:
[..]
Wat is ie slecht he![]()
Heb je al wat gehoord?
ik was bij de biermensen en ik breeg bierviltjesquote:
Klinkt wat twijfelachtig, maar spannend!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Misschien krijg ik een mailtje vanmiddag dat het goed zit, als hij het niet vergeet. Anders moet ik morgen gehoord worden. Ik hoop niet dat het hoeft.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef isax het volgende:
[..]
ik was bij de biermensen en ik breeg bierviltjes
Ik heb wat dingen moeten doen, zoals een verklaring bij de decaan afgeven. Als ze dat genoeg vinden krijg ik te horen dat het goed zit. In principe zou dat zo moeten zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Klinkt wat twijfelachtig, maar spannend!
joh ze hebben mij zelfs niet afgewezenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb wat dingen moeten doen, zoals een verklaring bij de decaan afgeven. Als ze dat genoeg vinden krijg ik te horen dat het goed zit. In principe zou dat zo moeten zijn.
Mja, ik ben wel zenuwachtig, het is niet de eerste keer dat ik op het laatste moment genaaid word. MAar deze mensen lijken heel redelijk en aardig tot nu toe.
Lol, maar goed dat het een dummy isquote:
Dank je. Ik ben zo benieuwd, vandaag (en in het ergste geval morgen) zijn echt alles of niets nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:46 schreef Voxs het volgende:
[..]
Lol, maar goed dat het een dummy is
( Ik hoop voor je mee Zwabbert)
door de wind?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:48 schreef mootie het volgende:
Gvd, de pruimenboom is doormidden gescheurd.
*pissig
what the fuckquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik denk het. Dwars door de stam, verticaal gescheurd.
En hij hing zooooo vol! Zouden pruimen nog doorrijpen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef isax het volgende:
[..]
what the fuck![]()
en pruimen zijn wel zo lekker.
aan de boom? zou me niet verbazen als dat die boom nog werkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij hing zooooo vol! Zouden pruimen nog doorrijpen?
En het afgebroken deel heeft natuurlijk besloten om te landen op mijn moestuintje. Doh...quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:51 schreef isax het volgende:
[..]
what the fuck![]()
en pruimen zijn wel zo lekker.
Die aan het nog staande deel redden het wel, maar het afgebroken deel zit ook vol.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef isax het volgende:
[..]
aan de boom? zou me niet verbazen als dat die boom nog werkt.
je mist wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een pruim gegeten heb.
Zonde van je pruimen, maar ze rijpen nog na hoor, dan moet je ze op een lichte en warme plek leggen en dan het liefst in een fruitschaal met bananen erbij, dat helpt ook nog eens mee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef mootie het volgende:
[..]
En hij hing zooooo vol! Zouden pruimen nog doorrijpen?
We hebben tig appel- en perenbomen. Maar daar ben ik niet zo dol op. En maar 2 pruimen.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En het afgebroken deel heeft natuurlijk besloten om te landen op mijn moestuintje. Doh...
Top! Morgen is het droog, dan ga ik plukken.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde van je pruimen, maar ze rijpen nog na hoor, dan moet je ze op een lichte en warme plek leggen en dan het liefst in een fruitschaal met bananen erbij, dat helpt ook nog eens mee.
tros tomaten rijpen ook door.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Die aan het nog staande deel redden het wel, maar het afgebroken deel zit ook vol.
Doe eens gek, en probeer het!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:52 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik nog nooit een pruim gegeten heb.
Das veul, maar de moeite van het proberen waard.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Top! Morgen is het droog, dan ga ik plukken.
Enig, 200 onrijpe pruimen. Maar ik ga het wel proberen.
Genialer dan mijn oplossing bestaat nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef isax het volgende:
vraag het bij die tuin mensjes op fok.
die hebben vast een geniale oplossing.
Oh, ik zie het al voor me. De pruimen op de grond in de woonkamer, voor het raam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Das veul, maar de moeite van het proberen waard.
Zonde van je boom en moestuin ook, stomme wind![]()
Ik had kutwind getikt, maar dat stond zo raar![]()
die truk kent iedereenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Genialer dan mijn oplossing bestaat niet
Dus gaan ze er me spelen, heb je je hele vloer onder de pruimenjamquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al voor me. De pruimen op de grond in de woonkamer, voor het raam.
Drie katten die denken dat het speelgoed is.
haha ik zie het voor mequote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Oh, ik zie het al voor me. De pruimen op de grond in de woonkamer, voor het raam.
Drie katten die denken dat het speelgoed is.
Oh fuck....quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha ik zie het voor me(sorry, het beeld is te grappig)
Fruitvliegjes
Ik heb jou de bananentip niet zien geven andersquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:58 schreef isax het volgende:
[..]
die truk kent iedereen![]()
misschien kan je gewoon je boom in water zetten, weet ik veel.
jam maken en wekkenquote:
In een vaasje toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou de bananentip niet zien geven anders![]()
En een pruimenboom in het water zetten, hoe zie je dat voor je?
geen idee aangezien hout rot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb jou de bananentip niet zien geven anders![]()
En een pruimenboom in het water zetten, hoe zie je dat voor je?
Misschien komen die alleen op rijp fruit afquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
haha ik zie het voor me(sorry, het beeld is te grappig)
Fruitvliegjes
Stoken die handelquote:
En dan binnen, dat is pas leuk voor je kattenquote:
Ik heb een weckpot. Dat is het. Deze week even doen, heb het vrij druk gehad de laatste paar weken.quote:
Wtf, echt?! Heerlijk, dan kan alles weer open, want met deze wind regent alles in, dus moeten alle ramen dicht.quote:
Moet je nagaan als je het met pruimen had gedaanquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:04 schreef isax het volgende:
[..]
ik heb er anderhalve fles rum in zitten en een fles strohrum.
ik ging een kers proeven
je gaat de kersen missen en die zijn fucking lekkerquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een weckpot. Dat is het. Deze week even doen, heb het vrij druk gehad de laatste paar weken.
die heb ik er gelukkig nog niet in zitten. sterke rotzooi nog.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:06 schreef Voxs het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je het met pruimen had gedaan
Want bij de buren hangt je reserve oranjeshirt?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef mootie het volgende:
En mijn oranjeshirt is nog niet droog, en de buren zijn niet thuis. Het houdt niet op...
Nein, woensdag is kindjesdag. Dus geen knuffels nu.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want bij de buren hangt je reserve oranjeshirt?
Dan hadden je buren de kindjes thuis moeten latenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Nein, woensdag is kindjesdag. Dus geen knuffels nu.
Wat een rotdag, armequote:Op woensdag 9 juli 2014 16:40 schreef mootie het volgende:
En ik heb geen zin om te koken, dus ik hoopte een maaltijd te ritselen.
Mijn vriezer zit altijd bomvol, en geen flauw idee wat het allemaal is. Nooit iets handigs.quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:41 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een rotdag, arme![]()
Voor die dit soort dingen heb ik van die handige éénpersoons porties in de vriezer
O, dat is wel handigquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn vriezer zit altijd bomvol, en geen flauw idee wat het allemaal is. Nooit iets handigs.
ga je weer zuipen op een plein?quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm was al de tweede keer, en de tour is ook spannend! Vanavond sowieso pleite
Dat wordt wel binnen kijken dan, er wordt onweer en zelfs hagel verwacht, vooral in het oosten van het land. Je zal er maar wonenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:51 schreef Joezi het volgende:
[..]
hmm was al de tweede keer, en de tour is ook spannend! Vanavond sowieso pleite
In blote bast op t plein, met oranje tooi op!quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat wordt wel binnen kijken dan, er wordt onweer en zelfs hagel verwacht, vooral in het oosten van het land. Je zal er maar wonen
In t-shirt op de bank, met koffie, chips, stukje kaas, cola, whiskey ..... en oranje sokken aan, beterquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:59 schreef Joezi het volgende:
[..]
In blote bast op t plein, met oranje tooi op!
larsjequote:Op woensdag 9 juli 2014 17:14 schreef Joezi het volgende:
JAAAAAAAA LARS BOOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:20 schreef isax het volgende:
[..]
schat je slaat door.
als je wil praten kan je me bellen.
ik ben er voor je.
quote:
U wint een adoptiekindquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat? Dit is m'n prijs? Oh, oké, beter dan niets."
Eigenlijk behoorden die pits-poezen ook tot zijn prijs, maar ja, daar sta je dan met je kind.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat? Dit is m'n prijs? Oh, oké, beter dan niets."
Renner uit de Belkingroep, dat weet je best.quote:
Nou vooruit ...quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Renner uit de Belkingroep, dat weet je best.
Het is je vergeven. Iets met voetbal enzo..quote:
Je laatste twee woorden zegt het eigenlijk al.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef isax het volgende:
ik heb dus echt zin in friet![]()
misschien haal ik straks gewoon gore febo
Zak vastkokende aardappelen, in reepjes snijden, droogdeppen, pan met olie, even lichtjes voorbakken op lage temperatuur voor een minuut of 10. Dan afbakken op 180 graden voor een minuut of vier.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef isax het volgende:
Ik zeg doen en doe er nog iets kledderigs bij, iets met pindasaus en uienquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:43 schreef isax het volgende:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zak vastkokende aardappelen, in reepjes snijden, droogdeppen, pan met olie, even lichtjes voorbakken op lage temperatuur voor een minuut of 10. Dan afbakken op 180 graden voor een minuut of vier.
en waar haal ik dat allemaal vandaan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zak vastkokende aardappelen, in reepjes snijden, droogdeppen, pan met olie, even lichtjes voorbakken op lage temperatuur voor een minuut of 10. Dan afbakken op 180 graden voor een minuut of vier.
Jian's suggestie is trouwens wel een goede. Patat oorlog is lekkerquote:
zie bovenquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat klinkt bijna gezond, dat is niet de bedoeling hoor
Dit is pas een echte sport,keihard en man tegen man. Constant pijn lijden met je lichaam vol vreemd bloed.quote:
als ik goor doe doe ik een speciaal.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jian's suggestie is trouwens wel een goede. Patat oorlog is lekker![]()
dat is verder lopen dan gore frietquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Straat uit, rechtsaf, Nieuwmarkt op, tweede rechts de Bloedstraat in. Albert Heijn.
Ik hou best van veel sporten, maar fietsen heeft me nooit echt kunnen pakken, ik kijk de tour, bepaalde bergetappes helemaal als ik de kans krijg, maar voor een klassieker ga ik bijvoorbeeld niet zitten,. Het is soms heroïsch en soms dramatisch en zwaar, maar toch ... nooit echt mijn ding geweest.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is pas een echte sport,keihard en man tegen man. Constant pijn lijden met je lichaam vol vreemd bloed.
Sterker nog, het is:quote:
Ik ben er ook een beetje mee opgegroeid. Maar klassiekers boeien me ook niks. Vooral de tour, die uitputtingsslag en al die verhalen er om heen. Ook de die doping verhalen vind ik juist mooi. En inderdaad vooral bergetappes zijn het mooist, die vlakke sprintetappes zijn echt boring.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik hou best van veel sporten, maar fietsen heeft me nooit echt kunnen pakken, ik kijk de tour, bepaalde bergetappes helemaal als ik de kans krijg, maar voor een klassieker ga ik bijvoorbeeld niet zitten,. Het is soms heroïsch en soms dramatisch en zwaar, maar toch ... nooit echt mijn ding geweest.
nee hoor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:17 schreef Joezi het volgende:
Iedereen weer eten op de christelijke tijdWant zo heurt t?
Gaat juist snel voor mijn gevoel. dat hele WK. Die van 4 jaar geleden lijkt zelfs kort geleden.. iemand loopt met de tijd te kloten.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:26 schreef -sabine- het volgende:
Nog 3,5 uur.
Wachten duurt lang, lang, lang. Wat duurt dat wachten lang, lang, lang.
Niet raar, is juist normaal volgens mij.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef isax het volgende:
hoe raar is het om bij een chinees alleen loempias te kopen denk je?
eh heel normaal juist, 1 zon grote loempia is een hele maaltijd vaakquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:30 schreef isax het volgende:
hoe raar is het om bij een chinees alleen loempias te kopen denk je?
zijn kleine bij hun. maar zoooo fucking lekker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
eh heel normaal juist, 1 zon grote loempia is een hele maaltijd vaak
waar ik woon heb je een chinese kaartquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:35 schreef Ygritte het volgende:
Ik vind kerriepuntjes zo lekker. Die kan je alleen krijgen als je catering besteld of in het restaurant eet. Zo kansloos van de Chinees...
Klopt, dat WK gaat wel snel, te snel. Maar deze uren niet.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Gaat juist snel voor mijn gevoel. dat hele WK. Die van 4 jaar geleden lijkt zelfs kort geleden.. iemand loopt met de tijd te kloten.
Formaliteit vanavond, het echte werk is zondagquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:41 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Klopt, dat WK gaat wel snel, te snel. Maar deze uren niet.
Komt goed.
was dat dan ongesteld en snoeihard geyl scharen ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dit is pas een echte sport,keihard en man tegen man. Constant pijn lijden met je lichaam vol vreemd bloed.
nederland speelt'' thuis''quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:38 schreef Pavement het volgende:
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
GekkePoes 5-0
Babu 2-1
Joezi 12-2
Parlay 2-1
sabine- 7-4
Ygritte 4-1
Pavement 4-0
markvanrinsum2-3
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:55 schreef isax het volgende:
loempias
en meteen maar helemaal hipster gedaan en een bubble tea gehaald.
Klopt!quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Formaliteit vanavond, het echte werk is zondag
quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:08 schreef Joezi het volgende:
SC Tour de France Pool - etappe 6: Arras - Reims
Joezi: Marcello Kittel
Pavement: Erik Breukink
Baconbus: Andreasje Greipel
Poezeligding: Peter Sagan
Mr. Manson: Van Poppeltje
markvanrinsum:lance armstrong
Zelf aanvullen
Ik heb er te weinig verstand van om zoiets te verzinnen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:10 schreef isax het volgende:
SC Tour de France Pool - etappe 6: Arras - Reims
Joezi: Marcello Kittel
Pavement: Erik Breukink
Baconbus: Andreasje Greipel
Poezeligding: Peter Sagan
Mr. Manson: Van Poppeltje
isa: die hollander
zelf bijkladderen
http://nos.nl/dossier/644527-tour-de-france-2014/tab/915/ploegen/quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er te weinig verstand van om zoiets te verzinnen.
Iemand die mij een naampje wil geven?
jan jansen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb er te weinig verstand van om zoiets te verzinnen.
Iemand die mij een naampje wil geven?
Thanksquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/644527-tour-de-france-2014/tab/915/ploegen/
Zoek maar een mooie naam uit
Ik heb gewoon een naam gepakt die ik grappig vond.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Moet je persé een andere naam opgeven voor de Tour Pool? Of mag het een naam zijn die er al staat
Mag dezelfde, maar dat is wel pot delen hequote:Op woensdag 9 juli 2014 19:18 schreef oma-Nijn het volgende:
Moet je persé een andere naam opgeven voor de Tour Pool? Of mag het een naam zijn die er al staat
en de pot is?quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mag dezelfde, maar dat is wel pot delen he
Gaan we Lau vierendelenquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
Mag dezelfde, maar dat is wel pot delen he
sssshtquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er gewoon hoor. Alleen wordt er niet zoveel gesproken hier.
doe mee spammen in top tempoquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wil je het graag alleen doen. Dan stop ik ff.
Isax is oost Indisch blind geloof ikquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
Ik ben er gewoon hoor. Alleen wordt er niet zoveel gesproken hier.
Dat dus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:34 schreef isax het volgende:
ik weet al hoe ik het volgende topic ga noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |