Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
De lapovrees begint ernstige vormen aan te nemen.
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
bij dit incident zijn 27 doden gevallen waaronder 10 kinderen
Was echt weer eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, dat was een spektakel zeg. En de ruzie daarna, niet normaal meer.
Dat is inderdaad veel spannender...quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was echt weer eenmomentje.
Binnenkort maar weer eens Heksbal spelen, veel spannender ..
Ach gos, ga maar snel slapen dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:22 schreef mootie het volgende:
Toch maar even gekeken, en mevrouw poes ligt gewoon in bed.
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.quote:
Ja echt hè, het lef.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Maar ze kunnen toch ook wel weer heel lief zijn ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Hahaha, nu wij nog vanavondquote:
Nou, die hebben best wandelweerquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef Ygritte het volgende:
Tringggggg... ahh pakketje denk ik......
Jehova getuigen
die wil ik eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lig in de achtertuin op de hang-loungeset, boekje er bij, drankje er bij, heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
7000 euroEn ik heb geen bomen waar hij aan kan hangen.
Altijd blijven dromenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan blijft het bij dromen.
Eerst maar even werken dan.
Hier vertrekken ze naar de tuin als het tegenzitquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:48 schreef -sabine- het volgende:
Dankje Parlay
Gisteren de hond bijna kaalgeknipt, kan ze haar HupHollandHupshirtje aan.
Ik heb er ook zin in. Hoewel ik niet kan kijken als het spannend wordt. Dat kan ik gewoon niet. Ik ga dan uuhhh iets voor mezelf doen. Poetsen of opruimen.
Haha, dat deed ik ook en dan door de luxaflex naar binnen gluren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:51 schreef Parlay het volgende:
[..]
Hier vertrekken ze naar de tuin als het tegenzitIk blijf wel zitten, nagels in de bank
Knapquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:53 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Haha, dat deed ik ook en dan door de luxaflex naar binnen gluren.
Maar ik ben gestopt met roken, en buiten = roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |