Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:33 schreef Braindead2000 het volgende:
De lapovrees begint ernstige vormen aan te nemen.
Hoe weet je dat zo snel?quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:41 schreef Joezi het volgende:
[..]
bij dit incident zijn 27 doden gevallen waaronder 10 kinderen
Was echt weer eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 04:04 schreef ChocoFan het volgende:
Nou, dat was een spektakel zeg. En de ruzie daarna, niet normaal meer.
Dat is inderdaad veel spannender...quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was echt weer eenmomentje.
Binnenkort maar weer eens Heksbal spelen, veel spannender ..
Ach gos, ga maar snel slapen dan.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:22 schreef mootie het volgende:
Toch maar even gekeken, en mevrouw poes ligt gewoon in bed.
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.quote:
Ja echt hè, het lef.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Maar ze kunnen toch ook wel weer heel lief zijn ?quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Stomme beesten, zit ik de hele nacht te wachten, maar even zeggen dat ze al thuis zijn, ho maar.
Hahaha, nu wij nog vanavondquote:
Nou, die hebben best wandelweerquote:Op woensdag 9 juli 2014 10:46 schreef Ygritte het volgende:
Tringggggg... ahh pakketje denk ik......
Jehova getuigen
die wil ik eenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:23 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Lig in de achtertuin op de hang-loungeset, boekje er bij, drankje er bij, heerlijk!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:29 schreef Ygritte het volgende:
[..]
7000 euroEn ik heb geen bomen waar hij aan kan hangen.
Altijd blijven dromenquote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Dan blijft het bij dromen.
Eerst maar even werken dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |