Nee dat zeg ik niet, kan je niet begrijpend lezen? Ik schets gewoon een situatie waarin het zou kunnen voorkomen dat men je gaat zien als extremist, wat betreft het bidden op werk. Over het algemeen als het tijd is voor het gebed moet men bidden en niet uitstellen, maar ik kan niet op iedereen oordelen natuurlijk misschien heeft iemand een excuus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet tijdens werk bid is een nepmoslim. Hoe kom jij aan deze wijsheid. Ik dacht dat dit oordeel alleen voorbehouden was aan God.
Gewoon helemaal kappen met oordelen, wat vind je daarvan?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, kan je niet begrijpend lezen? Ik schets gewoon een situatie waarin het zou kunnen voorkomen dat men je gaat zien als extremist, wat betreft het bidden op werk. Over het algemeen als het tijd is voor het gebed moet men bidden en niet uitstellen, maar ik kan niet op iedereen oordelen natuurlijk misschien heeft iemand een excuus.
Alleen maar omdat jij weet dat dat niet mogelijk is. Maar diep van binnen zou je het wel willen toch?quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, kan je niet begrijpend lezen? Ik schets gewoon een situatie waarin het zou kunnen voorkomen dat men je gaat zien als extremist, wat betreft het bidden op werk. Over het algemeen als het tijd is voor het gebed moet men bidden en niet uitstellen, maar ik kan niet op iedereen oordelen natuurlijk misschien heeft iemand een excuus.
We leven in een land waar Islam of de islamitische waarden niet altijd de norm zijn, dus we moeten ons schikken. Dat maakt diegene die zich schikt niet minder moslim.quote:Als jij op je werk tijd wilt vrij maken om te bidden dan zullen ze je gelijk bestempelen als extremist, dus een moslim onkomt er niet aan! Behalve een wannabe/nep/gelegenheid moslim.
Ja dat is erg jammer. Zeker als je partner ook op fok zit enzovoort.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wel jammer dat ze de vrouwen en mannen niet scheiden op dit forum..
Ik oordeel nergens op een specifiek iemand, ik spreek algemeen inzake regelgevingen die de islam ons voorschrijft. Moet je niet persoonlijk opvatten he....quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gewoon helemaal kappen met oordelen, wat vind je daarvan?.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Natuurlijk, niet alleen in Nederland maar over de gehele wereld.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alleen maar omdat jij weet dat dat niet mogelijk is. Maar diep van binnen zou je het wel willen toch?
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dan is het aanpassen of de dood onder ogen zien toch?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:18 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Natuurlijk, niet alleen in Nederland maar over de gehele wereld.
Beste mutant je hebt gelijk, maar er zijn grenzen tot waar wij 'ons' moeten schikken. Het verlaten van een verplichting zoals het gebed gaat te ver vind ik, dat hoef ik jou ook niet uit te leggen hoop ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:16 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
[..]
We leven in een land waar Islam of de islamitische waarden niet altijd de norm zijn, dus we moeten ons schikken. Dat maakt diegene die zich schikt niet minder moslim.
Nee je moet het niet zo zwart wit bekijken, wanneer de Islam zal heersen op aarde zal komen met tijd wanneer Jezus Christus weer terug op aarde zal zijn en hij zal heersen met de Islam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, en dan is het aanpassen of de dood onder ogen zien toch?
Er zijn geen grenzen. Als je van mening bent dat je niet op de juiste manier in deze samenleving kan functioneren vanwege de wijze waarop deze samenleving is ingericht, dan is het taak om snel naar een andere samenleving te gaan waar je dat wel kan. Wij worden hier niet vastgehouden met een ketting, je bent vrij te gaan en staan waar je wilt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Beste mutant je hebt gelijk, maar er zijn grenzen tot waar wij 'ons' moeten schikken. Het verlaten van een verplichting zoals het gebed gaat te ver vind ik, dat hoef ik jou ook niet uit te leggen hoop ik.
We wachten op Mehdiquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee je moet het niet zo zwart wit bekijken, wanneer de Islam zal heersen op aarde zal komen met tijd wanneer Jezus Christus weer terug op aarde zal zijn en hij zal heersen met de Islam.
Ja en nee, je kan ook je best doen om toch een manier te vinden om deze zaken te combineren. Maar over het algemeen is het voor een moslim beter om in een moslim land te wonen natuurlijk.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Er zijn geen grenzen. Als je van mening bent dat je niet op de juiste manier in deze samenleving kan functioneren vanwege de wijze waarop deze samenleving is ingericht, dan is het taak om snel naar een andere samenleving te gaan waar je dat wel kan.
Ik ken geen enkel moslimland waarin het voor een moslim beter is om in te wonen dan Nederland.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan ook je best doen om toch een manier te vinden om deze zaken te combineren. Maar over het algemeen is het voor een moslim beter om in een moslim land te wonen natuurlijk.
Wanneer de islam zal heersen, dan mag een vrouw niet meer zich kleden zoals ze wil toch??quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Nee je moet het niet zo zwart wit bekijken, wanneer de Islam zal heersen op aarde zal komen met tijd wanneer Jezus Christus weer terug op aarde zal zijn en hij zal heersen met de Islam.
Alle Turken terug naar Tanger!quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja en nee, je kan ook je best doen om toch een manier te vinden om deze zaken te combineren. Maar over het algemeen is het voor een moslim beter om in een moslim land te wonen natuurlijk.
Astagfirullah Stimo wat.quote:
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Deze discussies allemaal opgestart door je stomme foundation en regen
Nee hoor is heel normaal en heel hetero in de islam cultuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Illias, wat moet jij in een jurk. Beetje gay tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel moslimland waarin het voor een moslim beter is om in te wonen dan Nederland.
Hehehhehe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Astagfirullah Stimo wat.
Deze discussies allemaal opgestart door je stomme foundation en regen
Wat dacht je van KSA?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel moslimland waarin het voor een moslim beter is om in te wonen dan Nederland.
quote:
echt weer iets voor moslims dit, waarom wordt die middelste geslagenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..].
,
,
!!!!
Die middelste huilt trouwens omdat hij geslagen wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |