Hahahahahahahahquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
''Wacht, laat ik ook met de keeper scoren.''
nouja zegggquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:05 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Vrouwen troosten.. Mission impossible.
ik had wel gedacht dat de keeper ook zn slag zou slaan, hij stond sowieso weinig bij zn plekjequote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
''Wacht, laat ik ook met de keeper scoren.''
Begreep hij het serieus niet?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:08 schreef Che_ het volgende:
Hij bedoelt verkrachting van brazil door germany
Dus je zegt al dat nederland van argentinie wint?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Argentinië Brazilië gaat een genot zijn om te kijken
Ze bedoelt de oefeninterland op 21 maart 2015quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dus je zegt al dat nederland van argentinie wint?
jaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:25 schreef Bami-Powner het volgende:
[..]
Dus je zegt al dat nederland van argentinie wint?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nl gaat winnen hoor
Anders ga ik huilen
retweetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nl gaat winnen hoor
Anders ga ik huilen
Ik doe het gewoon 3:10. Er zijn moskeeën waar ze het ongeveer half uur verlaat hebben, maar dat is echt minimaal. Ik ga daarom voor de zekerheid en kies daarom gewoon voor de 3:10.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:48 schreef Che_ het volgende:
Vraagje voor Soennitische niet-Turken: hoelaat doen jullie suhur? De huidige tijden kloppen niet echt.. 3:11 is het nog erg donker.
De tijden dit jaar zijn raar, overal anders. Maar 3:10 lijkt me wel beetje te vroeg. Is nog pikdonker.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik doe het gewoon 3:10. Er zijn moskeeën waar ze het ongeveer half uur verlaat hebben, maar dat is echt minimaal. Ik ga daarom voor de zekerheid en kies daarom gewoon voor de 3:10.
Ik begrijp je, maar weet ook niet meer eigenlijk. Normaal is er al wat licht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 03:58 schreef Che_ het volgende:
[..]
De tijden dit jaar zijn raar, overal anders. Maar 3:10 lijkt me wel beetje te vroeg. Is nog pikdonker.
Als je iets retweet dan steel je eigenlijk iemand anders zijn/haar mening. En stelen is haram. Daarom is Twitter ook verboden in Saudi Arabië. En wanneer zij iets zeggen dan klopt het, want zij weten alles over het geloof.quote:
Moeilijk, dilemma's.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik begrijp je, maar weet ook niet meer eigenlijk. Normaal is er al wat licht.
Just sayingquote:
Ff aan brace vragen om hulp:quote:
Maar wat in SA gebeurd is te zot voor woorden, stel achterlijken wonen daar vind ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 04:04 schreef mrstylo het volgende:
Als je iets retweet dan steel je eigenlijk iemand anders zijn/haar mening. En stelen is haram. Daarom is Twitter ook verboden in Saudi Arabië. En wanneer zij iets zeggen dan klopt het, want zij weten alles over het geloof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |