Nee hoor is heel normaal en heel hetero in de islam cultuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:21 schreef Stimorol- het volgende:
Illias, wat moet jij in een jurk. Beetje gay tegenwoordig.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel moslimland waarin het voor een moslim beter is om in te wonen dan Nederland.
Hehehhehe.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Astagfirullah Stimo wat.
Deze discussies allemaal opgestart door je stomme foundation en regen
Wat dacht je van KSA?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel moslimland waarin het voor een moslim beter is om in te wonen dan Nederland.
quote:
echt weer iets voor moslims dit, waarom wordt die middelste geslagenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:26 schreef zarGon het volgende:
[..].
,
,
!!!!
Die middelste huilt trouwens omdat hij geslagen wordt.
Ik wil er niet dood gevonden worden.quote:
Ja en? Misschien zet je wel mini-stappen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stond laatst op en liep naar de douche en dat was zgn 50 stappen
Nee.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:31 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ja en? Misschien zet je wel mini-stappen.
Nee maar je moet het over een langere periode gebruiken. Dan klopt het wel ongeveer.
Met het risico dat je vrouw bij een eventuele brand omkomt omdat niemand haar mag aanraken? Dat je vrouw niet mag autorijden? Dat je vrouw nooit alleen naar buiten mag?quote:
mocht ze toch al nietquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met het risico dat je vrouw bij een eventuele brand omkomt omdat niemand haar mag aanraken? Dat je vrouw niet mag autorijden? Dat je vrouw nooit alleen naar buiten mag?
Ideaal voor homo's als illias.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Met het risico dat je vrouw bij een eventuele brand omkomt omdat niemand haar mag aanraken? Dat je vrouw niet mag autorijden? Dat je vrouw nooit alleen naar buiten mag?
Ik heb het wel eens samen met een GPS tracker gebruikt en de afstand klopt wel ongeveer. Kom niet hatenquote:
Als wat werk je.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik heb het wel eens samen met een GPS tracker gebruikt en de afstand klopt wel ongeveer. Kom niet haten
Hele dag gewerkt/rondgelopen
Waarom ben je dan een raafidie? Haat jij abu bakr?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:30 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik wil er niet dood gevonden worden.
Alhoewel, grote kans dat het wel gebeurt, want rafidhi blablablabla
Wat jij zegt klopt dus ook helemaal? Als het waar is wat jij zegt dan vind ik dat wel verwerpelijk, maar ik denk dat het gewoon propaganda verhaal is want ik hoor vaak van dit soort onzin verhaaltjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:32 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Lekker beledigend t.o.v. de vrouw van de profeet (vzmh) die complete handelsorganisaties in handen had e.d.
Schande, NS.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:35 schreef Peunage het volgende:
[..]
Tijdelijke projectmedewerker bij NS. Om mensen te helpen bij OV trouble.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |