terecht dat ze je zo zien danquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een baard en draag soms een jurk (ook in de stad), dat is al genoeg voor de meeste Nederlanders om mij als een extremist te zien.
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef De_Ilias het volgende:
Ik heb geen strafblad, ik studeer en werk... Altijd goed met mijn medemens, we zouden goede vrienden kunnen zijn.
Ja hoor waarom niet? Zal veel leuke gesprekken opleveren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".
Denk je nog steeds dat we vrienden kunnen zijn?
draag je ook make-up rn minirokjes?quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:06 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik niet. Ik heb een open relatie. Ik ben een slet en mijn vriendin ook. Voor de rest betwijfel ik het bestaan van een "God".
Denk je nog steeds dat we vrienden kunnen zijn?
Haha, begin van een slechte mop.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ik heb een baard en draag soms een jurk (ook in de stad), dat is al genoeg voor de meeste Nederlanders om mij als een extremist te zien.
Als ik je zo hoor denk ik eerder dat het mij een mes tussen mijn ribben gaat opleveren.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja hoor waarom niet? Zal veel leuke gesprekken opleveren.
Ik heb niks tegen de Islam.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Weissman, de anti-islamfiguur die hier meedoet met de discussie.. in een ramadantopic.
Ja ik vind het ook niet erg dat ze mij zien als extremist, who cares... Als iemand zijn religie wilt praktiseren dan is hij gelijk een extremist, dus waar hebben we het over? Als jij op je werk tijd wilt vrij maken om te bidden dan zullen ze je gelijk bestempelen als extremist, dus een moslim onkomt er niet aan! Behalve een wannabe/nep/gelegenheid moslim.quote:
Mja, je schrijft het met twee k's... Dat zegt ook wat.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ohnee, alleen tegen Marokkanen, dat was het.
Jammer dat je zo denkt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als ik je zo hoor denk ik eerder dat het mij een mes tussen mijn ribben gaat opleveren.
Als iemand die snel zijn mening klaar heeft... Zulke mensen worden toevallig ook vaak snel agressief.quote:
Wat is dit voor Turkengrap.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:10 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mja, je schrijft het met twee k's... Dat zegt ook wat.
Dus iedereen die niet tijdens werk bid is een nepmoslim. Hoe kom jij aan deze wijsheid. Ik dacht dat dit oordeel alleen voorbehouden was aan God.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef De_Ilias het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook niet erg dat ze mij zien als extremist, who cares... Als iemand zijn religie wilt praktiseren dan is hij gelijk een extremist, dus waar hebben we het over? Als jij op je werk tijd wilt vrij maken om te bidden dan zullen ze je gelijk bestempelen als extremist, dus een moslim onkomt er niet aan! Behalve een wannabe/nep/gelegenheid moslim.
Hij heeft een obsessie, die jongenquote:Op woensdag 9 juli 2014 15:07 schreef Mutant01 het volgende:
Weissman, de anti-islamfiguur die hier meedoet met de discussie.. in een ramadantopic.
Nee dat zeg ik niet, kan je niet begrijpend lezen? Ik schets gewoon een situatie waarin het zou kunnen voorkomen dat men je gaat zien als extremist, wat betreft het bidden op werk. Over het algemeen als het tijd is voor het gebed moet men bidden en niet uitstellen, maar ik kan niet op iedereen oordelen natuurlijk misschien heeft iemand een excuus.quote:Op woensdag 9 juli 2014 15:13 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dus iedereen die niet tijdens werk bid is een nepmoslim. Hoe kom jij aan deze wijsheid. Ik dacht dat dit oordeel alleen voorbehouden was aan God.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |