Zeker ook omdat er waarschijnlijk ook kinderen zijn daar.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:07 schreef isax het volgende:
tragisch gewoon![]()
ik snap wel dat ze knokken maar dan nog
joh daar zijn zelfs baby'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker ook omdat er waarschijnlijk ook kinderen zijn daar.
Waarom altijd dat geweld erbij.
Hoef je geen oppas te betalenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan af. Wat heeft een baby daar nou aan?
zo iets van jij was er bij!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Waarom vraag ik me dan af. Wat heeft een baby daar nou aan?
"En laat je club................"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Ygritte het volgende:
Voor mijn gevoel zie ik heel veel gele poppetjes naar de uitgang lopen...
dat weet je niet want fifa houd dat allemaal buiten zicht.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
Het valt toch wel mee met het geknok op de tribunes?
Misschien doet Snoeks er weer heel opgewonden over met z'n hese geëxalteerde stemmetje, maar op de Beeb wordt het niet eens genoemd. Opstootje in één vak of zo..
Gaat straks buiten wel los denk ik ..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
Misschien doet Snoeks er weer heel opgewonden over met z'n hese geëxalteerde stemmetje, maar op de Beeb wordt het niet eens genoemd. Opstootje in één vak of zo..
Belg meldt ook niets.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
Sijpelen ook berichten binnen dat er rellen op straat zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Gert het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:12 schreef Ygritte het volgende:
Voor mijn gevoel zie ik heel veel gele poppetjes naar de uitgang lopen...
Nou ok, daar heb je een punt. Maar als je al zoveel neerlegt voor een ticket dan kan een oppas er ook nog wel af.quote:
Paar foto's maken.quote:
Klopt kijk maar eens op best gore, gaat daar altijd hard aan toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
zal al wel bezig zijn. zijn heefthooften die brazillianen.
daarom zeg ik. die keeper is niet veilig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Punkman het volgende:
[..]
Klopt kijk maar eens op best gore, gaat daar altijd hard aan toe.
Ja joh dat is die Snoeks. Frank S. Verlinde. De BBC zit ook heus wel in het stadion hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:13 schreef isax het volgende:
[..]
dat weet je niet want fifa houd dat allemaal buiten zicht.
commentator zei meerdere vakken.
als ze vanacht maar de boel afbreken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja joh dat is die Snoeks. Frank S. Verlinde. De BBC zit ook heus wel in het stadion hoor.
Er zal wel een opstootje geweest zijn, maar als het halve stadion aan het knokken was hadden ze er echt wel wat over gemeld.
Al die stadions in de hensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
als ze vanacht maar de boel afbreken.
vind ik wel iets voor brazillie.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Plan B treedt in werking![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
waar haal je het allemaal vandaan?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:21 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
of langzaam met de bijtel er op een slaan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:22 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Dat beeld brand niet denk ik ze kunnen het wel die berg afgooien
True, je kunt er haast wel vanuit gaan dat er een paar doden gaan vallen. Bovenop de 10 mensen per dag of zo die sowiesó al in elke Braziliaanse stad van enige omvang vermoord worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:19 schreef isax het volgende:
[..]
als ze vanacht maar de boel afbreken.
vind ik wel iets voor brazillie.
Dit schuimpje zit op vleesboek, en dat ontploft momenteel ongeveerquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:23 schreef Punkman het volgende:
Lijkt utopia wel, ik had er toch wat meer van verwacht.
Bij jou ook al hahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:23 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit schuimpje zit op vleesboek, en dat ontploft momenteel ongeveer![]()
ik vraag me af hoe erg ze het zullen maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:23 schreef Gert het volgende:
[..]
True, je kunt er haast wel vanuit gaan dat er een paar doden gaan vallen. Bovenop de 10 mensen per dag of zo die sowiesó al in elke Braziliaanse stad van enige omvang vermoord worden.
De beschaming treed ook zelfs bij hun in denk ik..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:25 schreef Punkman het volgende:
Die Duitsers juichen al niet eens meer na een doelpunt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Jian het volgende:
Sorry, sorry, ik probeerde hem naast te schieten ....
De mop die vanmiddag een keer of acht voorbij kwam en waar we hartelijk om lachten, gaat duidelijk niet op.quote:
Wat was dat voor mop dan, die heb ik gemist...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Bosvleermuis het volgende:
[..]
De mop die vanmiddag een keer of acht voorbij kwam en waar we hartelijk om lachten, gaat duidelijk niet op.
Met hun families zijn ze vast begonnen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dalelijk word heel dat elftal gelyncht
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:27 schreef 5thencounter het volgende:
Het is een fucking oefenwedstrijd voor de finale geworden...
Dat wordt zaterdag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:26 schreef Bosvleermuis het volgende:
De mop die vanmiddag een keer of acht voorbij kwam en waar we hartelijk om lachten, gaat duidelijk niet op.
Dat zijn ze ook ....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:29 schreef isax het volgende:
voordeel voor nederland als ze winnen: duitsland denkt nu dat ze de shit zijn.
Dat wel. Zou mooi zijn als de duitsers arrogant zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:29 schreef isax het volgende:
voordeel voor nederland als ze winnen: duitsland denkt nu dat ze de shit zijn.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:29 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die Duitsers hebben wel lef, ik zou daar haast niet meer durven een goal te maken.
Dat moet dan wel snel gebeuren. Maar reken maar op fikse rellen vanavond. Mijn broer woont net buiten Manaus en is helaas niet bereikbaar... Hoop dat ie zich inhoudt want een Duitser of een Hollander is voor hun hetzelfde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Als de pleuris nu echt uitbreekt in het stadion, zal de wedstrijd dan gestaakt worden?
Ik zie vooral de tribunes steeds leger worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Als de pleuris nu echt uitbreekt in het stadion, zal de wedstrijd dan gestaakt worden?
Morgen de moord cijfers in rio kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef Punkman het volgende:
Ach, gelukkig kunnen ze nog altijd wedstrijden van Nederland zien, dat dan weer wel.
Geen land beter in angst zaaien... en 0/7 hoor ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Als ik Nederland was zou ik toch voor de zekerheid met 1-0 van die Argentijnen verliezen. Mooi toernooi, halve finale bereikt, doelstelling gehaald, goede gedaan jongens ........ is een stuk beter dan "WEER GESLACHT DOOR DE DUITSERS IN DE FINALE"
Dan maar. Echt!! Ik durf dat wel aan. Ondanks deze geoliede machine. Brazilië doet niets, verdedigen als vaatdoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Als ik Nederland was zou ik toch voor de zekerheid met 1-0 van die Argentijnen verliezen. Mooi toernooi, halve finale bereikt, doelstelling gehaald, goede gedaan jongens ........ is een stuk beter dan "WEER GESLACHT DOOR DE DUITSERS IN DE FINALE"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Zó'n waanzinnige klapper tegen het gastland maken in de halve finale....
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHALBE von der ARJAN.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Zó'n wáánzinnige klapper tegen het gastland maken in de halve finale....
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHALBE von der ARJAN.
Dem Arjan!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Jeezus.. strandgangersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
rio op de webcam
http://www.earthcam.com/b(...)rio_copacabana_north
nog geen rellen gezien, wel beetje onrust.
No way, g.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
Een verlening zit er zeker niet meer in .....?
Kunnen ze nog een tactische wissel inzetten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
Een verlening zit er zeker niet meer in .....?
politie op die webcamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeezus.. strandgangershouden die we van voetballen?
En dan valt het je niet op dat ik Schalbe typte ipv Schwalbe? Dan ben je geen Nazi maar een doodgewoon NSB'ertje.quote:
De commentator leest Fokquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk niet dat er dadelijk shirtjes gewisseld gaan worden.![]()
Ik denk dat ze gelijk het veld afgaan.
De Duitsers niet natuurlijk![]()
![]()
Als ik Brazilië was zou ik de keeper wisselen, dat werkte bij van Gaal ook .......quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen ze nog een tactische wissel inzetten?
Adriana Limaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat mag!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHWALBE von der ARJAN.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik Brazilië was zou ik de keeper wisselen, dat werkte bij van Gaal ook .......
Jij bent net zo helderziend als Colindaquote:
Hihi, nee joh is gewoon toeval. Maar wel heel grappig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij had het net geschreven en hij zegt 'denk niet dat er shirtjes gewisseld gaan worden'.
Er schopte net iemand tegen een prullenbak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
rio op de webcam
http://www.earthcam.com/b(...)rio_copacabana_north
nog geen rellen gezien, wel beetje onrust.
neymar kan best paar minuutjes er in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
whehe dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hihi, nee joh is gewoon toeval. Maar wel heel grappig.
Niet dat ze geen shirtjes wisselen want dat vind ik erg jammer.![]()
Alhoewel ik hoop dat de duitsers dadelijk uit hun dak gaan en al hun shirtjes voor de lol uittrekken.
Hoe lang zou je dat vol kunnen houden daar ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Nu met een Duitse vlag om je nek door de Favela's gaan lopen, dan ben je pas een echte thrilseeker
en dan een lantarenpaal boven je hoofd hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Nu met een Duitse vlag om je nek door de Favela's gaan lopen, dan ben je pas een echte thrilseeker
En de Collie voelde 7 steken in haar buik.. na teveel gevreten te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh jee, 7-0. Nou gaat Rienk natuurlijk zeggen dat hij daarom 7 rondjes liep.
Als je daar als blanke Noor rond gaat lopen gaan ze je ook niet eerst vragen of je Duitser bent denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Ik weet dat jij het weet maar ik ben zo enthousiast dat mijn vingers blijven tikken.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef isax het volgende:
emotie daar op het veld![]()
bidden voor hun leven
buikpijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
Schluss.
En nu wij jongens, morgen.
Dit moeten we toch wel zien te overtreffen tegen dat ándere Zuid-Amerikaanse pauperland.
Ik weet niet of ik nog durf te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
Schluss.
En nu wij jongens, morgen.
Dit moeten we toch wel zien te overtreffen tegen dat ándere Zuid-Amerikaanse pauperland.
momenteel staan er meer van dit soort plaatjes op FB dan kinderfoto's zeker.quote:
Dat zeg ik net. Mijn broer woont net buiten Manaus en is niet bereikbaar. En duitsers en Hollanders onderscheiden ze daar heus niet. Hopen dat ie binnen blijft want het zijn behoorlijke achterlijken daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:45 schreef Gert het volgende:
[..]
Als je daar als blanke Noor rond gaat lopen gaan ze je ook niet eerst vragen of je Duitser bent denk ik.
quote:
En hoe denk je dat het zondag om 21:00 voelt als we morgen winnen en de finale begint tegen die übermenschen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nog durf te kijken.
ik ga schelden op mijn oma'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
En hoe denk je dat het zondag om 21:00 voelt als we morgen winnen en de finale begint tegen die übermenschen.
Hahaha, dat kan je wel stellen, lig in een deuk. Dat heb ik met die kutkinderen dan weer nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:49 schreef Gert het volgende:
[..]
momenteel staan er meer van dit soort plaatjes op FB dan kinderfoto's zeker.
Je hebt me gezien toen we tegen Mexico moeten. Wat denk je zelf.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:50 schreef Gert het volgende:
[..]
[..]
En hoe denk je dat het zondag om 21:00 voelt als we morgen winnen en de finale begint tegen die übermenschen.
Ja ik vroeg me dat ook af, Wat het record verschil in doelsaldo op een WK is maar kon het zo snel niet vinden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef Punkman het volgende:
Is er ooit wel eens zo'n hoge score gehaald in een halve wk finale ?
Ik bedoel...mag ik hem weer aan...krijg het koud hier...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niet veel maar ik ben toch wel tevreden geloof ik.
Nee, ik wil dat alle shirtjes uit gaan.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je hebt me gezien toen we tegen Mexico moeten. Wat denk je zelf.
Heb je een doos zonnebrillen gehaald?
nein. zei de commentator. grootste afgang halve finale sinds 1930quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef Punkman het volgende:
Hmm, kan blijkbaar nog erger:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me dat ook af, Wat het record verschil in doelsaldo op een WK is maar kon het zo snel niet vinden.
Oooh. hahaha, nee eerst pic to proof.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ik bedoel...mag ik hem weer aan...krijg het koud hier...
Ik lolde.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Hmm, kan blijkbaar nog erger:
De grootste zege op een mondiale eindronde staat echter op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.
Slaap lekker Mooie Oma.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik ga aan een schoonheidsslaapje beginnen, kan wel ff duren. Nog een fijne nacht en voor straks welterusten/werk ze![]()
Heb het even opgezocht, nee. Dit is de hoogste score in een halve finale ooit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:52 schreef Punkman het volgende:
Hun salaris was toch al goed? Dan krijg je dat vanzelf.. die Duiters hebben gewoon die vechtmentaliteit gehoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:54 schreef Jian het volgende:
Unsere Jungs zijn goed, maar niet zo goed hoor...... Ik weet niet wat er met dit Brazilië is gebeurd, maar dat is echt gewoon totaal ingestort op een gegeven moment.
Dat was de 2e poule wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
De grootste zege op een mondiale eindronde staat echter op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.
Ja, maar dat was geen halve finale .....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
De grootste zege op een mondiale eindronde staat op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me dat ook af, Wat het record verschil in doelsaldo op een WK is maar kon het zo snel niet vinden.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oooh. hahaha, nee eerst pic to proof.
De grootste zege op een mondiale eindronde staat echter op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef Punkman het volgende:
[..]
Wat werkt dat werkt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]Ik wou dat ik nog een tramadolletje over had.
Ik heb 124 euro op m'n bet account.
Op morgen ga ik 24 euro op ARG zetten, en als NL doorgaat is dat 155 euro geworden en dat zet ik dan allemaal op DLD. Troostprijsjes.
De grootste zege op een mondiale eindronde staat echter op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.quote:
De grootste zege op een mondiale eindronde staat echter op naam van Hongarije. Die ploeg klopte in 1982 El Salvador met maar liefst 10-1.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:55 schreef isax het volgende:
[..]
nein. zei de commentator. grootste afgang halve finale sinds 1930
Vooropgesteld: de kans dat je een feest misloopt schat ik niet hoger dan 20%. Maar ik hoop het natuurlijk wel!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat werkt dat werkt.![]()
Ook zo lekker is dat ik de volgende ochtend VSO heb dus ik kan niet rouwen. Of feesten.
Raar dat ze het een eindronde noemen want dat was een poule wedstrijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik bedoelde morgen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Vooropgesteld: de kans dat je een feest misloopt schat ik niet hoger dan 20%. Maar ik hoop het natuurlijk wel!
En de finale begint een uur eerder hè, om 21:00 al. Dus als we die Duitsers na reguliere speeltijd terug naar die Heimat hebben geschopt dan kun je nog best een uurtje hossen en zuipen.
Maar het zullen ook die Die Duiters wel weer zijn die onze ingedutte economie moeten komen redden van die stelende gluiperds in onze regeringquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:00 schreef Joezi het volgende:
Die Brazilianen hadden we makkelijk kunnen hebben, door dat jullie voor Duitsland waren verliezen we nu weer de finale
sporzaquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:02 schreef ChocoFan het volgende:
Is er nog een zender waar de nabespreking is van het voetbal wat ook leuk is om te kijken. Oftewel, is er iets anders dan ned. 1 om te kijken.
Ja en Hongarije was toen groot, en el Salvador is een soort Luxemburgquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:01 schreef rico80 het volgende:
[..]
Raar dat ze het een eindronde noemen want dat was een poule wedstrijd.
http://en.m.wikipedia.org(...)vador_football_match
Daar ging de vraag toch niet over. De vraag was of dit de hoogste score in een halve finale was.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ja en Hongarije was toen groot, en el Salvador is een soort Luxemburg
Dit waren 2 grootmachten tegen elkaar
Maar weten we het antwoord al?quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:04 schreef rico80 het volgende:
[..]
Daar ging de vraag toch niet over. De vraag was of dit de hoogste score in een halve finale was.
Dat is ja. Dit was de hoogste score ooit in een halve finale.quote:
Verkeerde scheids gekocht.quote:
Oowquote:
Wow!quote:
Ah ok, bedankt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is ja. Dit was de hoogste score ooit in een halve finale.
Ik steun Arjan, ik fiets op Schwalbe-banden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Gert het volgende:
En dan valt het je niet op dat ik Schalbe typte ipv Schwalbe? Dan ben je geen Nazi maar een doodgewoon NSB'ertje.
Ich auch!!!quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik steun Arjan, ik fiets op Schwalbe-banden.
Inderdaad... eerder was het drie keer 6-1 in 1930 (beide halve finale's) en in 1954 dus deze 7-1 is best bijzonder te noemen, maar dat wisten we al...quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:06 schreef rico80 het volgende:
[..]
Dat is ja. Dit was de hoogste score ooit in een halve finale.
Ja ze moeten gewoon nog een keer. Ik zou me ziek melden denk ik.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef Jian het volgende:
Zal je zien dat Oranje zaterdag gewoon van Brazilië verliest .......
O kut dat kan ook nog hè.quote:Op woensdag 9 juli 2014 00:13 schreef Jian het volgende:
Zal je zien dat Oranje zaterdag gewoon van Brazilië verliest .......
Onplatbare Marathons, ftw!quote:
Op t pleinquote:Op woensdag 9 juli 2014 00:14 schreef Gert het volgende:
[..]
O kut dat kan ook nog hè.
Maar dat duel zou ik toch niet gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |