Ik zie vooral de tribunes steeds leger worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:31 schreef ChocoFan het volgende:
Als de pleuris nu echt uitbreekt in het stadion, zal de wedstrijd dan gestaakt worden?
Morgen de moord cijfers in rio kijkenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef Punkman het volgende:
Ach, gelukkig kunnen ze nog altijd wedstrijden van Nederland zien, dat dan weer wel.
Geen land beter in angst zaaien... en 0/7 hoor ik?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Als ik Nederland was zou ik toch voor de zekerheid met 1-0 van die Argentijnen verliezen. Mooi toernooi, halve finale bereikt, doelstelling gehaald, goede gedaan jongens ........ is een stuk beter dan "WEER GESLACHT DOOR DE DUITSERS IN DE FINALE"
Dan maar. Echt!! Ik durf dat wel aan. Ondanks deze geoliede machine. Brazilië doet niets, verdedigen als vaatdoeken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:34 schreef Jian het volgende:
Als ik Nederland was zou ik toch voor de zekerheid met 1-0 van die Argentijnen verliezen. Mooi toernooi, halve finale bereikt, doelstelling gehaald, goede gedaan jongens ........ is een stuk beter dan "WEER GESLACHT DOOR DE DUITSERS IN DE FINALE"
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Zó'n waanzinnige klapper tegen het gastland maken in de halve finale....
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHALBE von der ARJAN.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Zó'n wáánzinnige klapper tegen het gastland maken in de halve finale....
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHALBE von der ARJAN.
Dem Arjan!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
Jeezus.. strandgangersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
rio op de webcam
http://www.earthcam.com/b(...)rio_copacabana_north
nog geen rellen gezien, wel beetje onrust.
No way, g.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
Een verlening zit er zeker niet meer in .....?
Kunnen ze nog een tactische wissel inzetten?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef Jian het volgende:
Een verlening zit er zeker niet meer in .....?
politie op die webcamquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeezus.. strandgangershouden die we van voetballen?
En dan valt het je niet op dat ik Schalbe typte ipv Schwalbe? Dan ben je geen Nazi maar een doodgewoon NSB'ertje.quote:
De commentator leest Fokquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef ChocoFan het volgende:
Ik denk niet dat er dadelijk shirtjes gewisseld gaan worden.![]()
Ik denk dat ze gelijk het veld afgaan.
De Duitsers niet natuurlijk![]()
![]()
Als ik Brazilië was zou ik de keeper wisselen, dat werkte bij van Gaal ook .......quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kunnen ze nog een tactische wissel inzetten?
Adriana Limaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat mag!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Gert het volgende:
En dan in de finale onverdiend met 1-0 verliezen door een penalty na een SCHWALBE von der ARJAN.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Als ik Brazilië was zou ik de keeper wisselen, dat werkte bij van Gaal ook .......
Jij bent net zo helderziend als Colindaquote:
Hihi, nee joh is gewoon toeval. Maar wel heel grappig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:41 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij had het net geschreven en hij zegt 'denk niet dat er shirtjes gewisseld gaan worden'.
Er schopte net iemand tegen een prullenbak.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:35 schreef GekkePoes het volgende:
rio op de webcam
http://www.earthcam.com/b(...)rio_copacabana_north
nog geen rellen gezien, wel beetje onrust.
neymar kan best paar minuutjes er in.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:
whehe dat weet ik ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hihi, nee joh is gewoon toeval. Maar wel heel grappig.
Niet dat ze geen shirtjes wisselen want dat vind ik erg jammer.![]()
Alhoewel ik hoop dat de duitsers dadelijk uit hun dak gaan en al hun shirtjes voor de lol uittrekken.
Hoe lang zou je dat vol kunnen houden daar ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Nu met een Duitse vlag om je nek door de Favela's gaan lopen, dan ben je pas een echte thrilseeker
en dan een lantarenpaal boven je hoofd hangenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Nu met een Duitse vlag om je nek door de Favela's gaan lopen, dan ben je pas een echte thrilseeker
En de Collie voelde 7 steken in haar buik.. na teveel gevreten te hebbenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Braindead2000 het volgende:
Oh jee, 7-0. Nou gaat Rienk natuurlijk zeggen dat hij daarom 7 rondjes liep.
Als je daar als blanke Noor rond gaat lopen gaan ze je ook niet eerst vragen of je Duitser bent denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:43 schreef Jian het volgende:
Ik weet dat jij het weet maar ik ben zo enthousiast dat mijn vingers blijven tikken.quote:
Ik zag het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef isax het volgende:
emotie daar op het veld![]()
bidden voor hun leven
buikpijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
Schluss.
En nu wij jongens, morgen.
Dit moeten we toch wel zien te overtreffen tegen dat ándere Zuid-Amerikaanse pauperland.
Ik weet niet of ik nog durf te kijken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:48 schreef Gert het volgende:
Schluss.
En nu wij jongens, morgen.
Dit moeten we toch wel zien te overtreffen tegen dat ándere Zuid-Amerikaanse pauperland.
momenteel staan er meer van dit soort plaatjes op FB dan kinderfoto's zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |