Ik denk dat Brazilie gaat "winnen". Er zijn zoveel rare dingen rondom dit WK in het voordeel van Brazilie... Nog nooit heeft het gastland gefloten bij de laatste 4 ( als het gastland bij die laatste 4 zit ).. Nog nooit zijn de laatste poule-wedstrijden waarin het gastland zit niet gelijktijdig gespeeld. Die thuisfluiten bij Brazilie tegen Colombia. Het stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel goals gaan vallen
Ja die pulkt alleen maar uit het brein. Dat tijdelijk in een ander brein plaatsen heeft hij nog niet helemaal gemasterd. Tja dan gaat alle kennis verloren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat wat Ruud steeds probeert? Niet echt een succesvolle methode..
SC Pool Brazilië - Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Parlay 1-3
Pavement 1-0 na een zwaar onterechte verkregen penalty
Ygritte 2-1
5thEncounter 1 voor Duitsland in die laffe 119e minuut
Jian 2-3
Wat zeik je nou weer.quote:
die chick heeft gevoetbalt met kansarme kindjes in braziliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
2 wijven op de bank bij Studio Brasil .... Waarom? die snappen geen klote van voetbal? Doe dat dan bij een oefeninterland ofzo, dan luistert er toch niemand
Ik heb nog ergens een dikke, ruilen?quote:
Kom dan Jonhugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, dit is een vriendelijk topic
Zo boringquote:
Ja hoor.quote:
... en dan mag je een potje meelullen op de bank over professioneel mannenvoetbal?? Het moet ook niet gekker wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
die chick heeft gevoetbalt met kansarme kindjes in brazilie
ze moeten ook een beetje aandacht aan de echte brazilianen bestedenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
... en dan mag je een potje meelullen op de bank over professioneel mannenvoetbal?? Het moet ook niet gekker wordenLaat ze lekker gaan koken voor die kansarme kindjes
Pm me waar en wanneer, ding doet het prima hoor, maar die heeft wel een voorgevelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ken er zatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Noem mij nu eens een vrouw die verstand van voetbal heeft? En niet met Barbara Barend komen want die snapt er echt geen hol van ....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Pm me waar en wanneer, ding doet het prima hoor, maar die heeft wel een voorgevelja maar dat wil ik ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch bedankt.
De ergste vrouw die denkt verstand van het spelletje te hebben, vind ik Karin Bloemen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Noem mij nu eens een vrouw die verstand van voetbal heeft? En niet met Barbara Barend komen want die snapt er echt geen hol van ....
Ja dat kan nu niet meer want je hebt het beloofd!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik ook weer niet.
toch bedankt.
Neymar zit in hun hartquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Ygritte het volgende:
Valt me nog mee dat die Brazilianen niet met een rouwband spelen nu Neymar niet mee doet.
Goed onderzoekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
Vrouwen doen alleen maar net alsof ze voetbal leuk vinden, zodat ze mannen kunnen verleiden zich te laten pijpen. Las ik laatst in een baanbrekend onderzoek van Cambridge University.
Het is Isuxquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat kan nu niet meer want je hebt het beloofd!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
Vrouwen doen alleen maar net alsof ze voetbal leuk vinden, zodat ze mannen kunnen verleiden zich te laten pijpen. Las ik laatst in een baanbrekend onderzoek van Cambridge University.
Hoogstwaarschijnlijk. En anders zorgt het volk er wel voor .quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Zou je door de staat geliquideerd worden als je het volkslied niet hard genoeg meezingt in Brazilië?
En ze verliezen tochquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Wat een fanatisme bij de Brazilianen, beetje over the top ....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:58 schreef R0T29 het volgende:
Wedden...halve finale WK gaat die koe bevallen... terwijl tijdens de musical een veel beter momentje zou zijn
Maakt niet uit...je weet hoe Duitsers zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Maakt niet uit...je weet hoe Duitsers zijn...
Dit effect
[ afbeelding ]
Discussie hier, ik zeg omdat wit teveel op geel lijkt, anderen zeggen omdat het uit is. Iemand?quote:
Goede coke daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Dit riekt nu al naar doping, die doppen van die Brazilianen.. pupillen als schotels.
Laat ze maar ff, over anderhalf uur janken ze allemaal met dat kuttaaltje van ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Zwart/wit tv'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Discussie hier, ik zeg omdat wit teveel op geel lijkt, anderen zeggen omdat het uit is. Iemand?
wellisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh die bestaan niet meer, zelfs in Zimbabwe heeft elke hut een dikke plasmascherm
ach, ik probeerde watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh die bestaan niet meer, zelfs in Zimbabwe heeft elke hut een dikke plasmascherm
Ohhw? Ik heb nog een glasbakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoop 't, ik wil die finale Nederland - Duitsland en dan gewoon weer verliezen zodat al die Oranje-schuimpjes met hun kutvlaggetjes en oranje kutbitterballen weer voor een jaar of 40 een trauma hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat ze maar ff, over anderhalf uur janken ze allemaal met dat kuttaaltje van ze.
1-3 voor de Duitsers, minimaal.
Heil Müller! Sieg!
[ afbeelding ]
Ltrs ouwe. Vl pleziert
0-4quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:24 schreef Punkman het volgende:
0-3![]()
![]()
Kut, mijn voorspelling kan de prullenbak weer in.![]()
Ach maakt het uit, slopen die gasten.
Ben blij dat ik thuis kijk, en niet voor ieder doelpunt een borrel neemquote:
lolquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:27 schreef isax het volgende:
waaaacht is het 4-0?
ik was de was in de droger aan het doen
Waren vooral verdedigings-fouten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:28 schreef isax het volgende:
die brazilianen staan ook wel onder veel druk![]()
zal maar een bodyguard nemen als ik die keeper was
Denk dat ze wel voor de verlenging gaan die Brazilianen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:29 schreef 5thencounter het volgende:
Nah, dat wordt vroeg naar bed dus..
5- Nix
Ohnee Nix-5
Ja want hier kan Nederland tegenop.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo werkt het niet vrouw, het is voetbal geen eenvoudig optelsommetje
Duitsland speelde gelijk tegen Ghana, dus de Ghanezen zijn net zo goed als de Duitsers???quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja want hier kan Nederland tegenop.
\quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit kan niemand voorspellen.![]()
Te bizar gewoon deze wedstrijd.
Dit ja trap die spitsen verotquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef isax het volgende:
als die brazilianen er nou een paar moffen uit trappen hebben we nog kans als we morgen winnen.
Choco maakt Nog kans!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Voxs het volgende:
SC Pool Nederland-Argentinië.
Lies 2-1
oma-Nijn 1-1 (Ned. wint met strafschoppen)
isa 3-2
Sararaats 2-1
Choco 5-4
Babu 1-0
Joezi 1-2
Parlay 2-1
Zelf aanvullen.
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Parlay 1-3
Pavement 1-0 na een zwaar onterechte verkregen penalty
Zelf aanvullen
Jian, laat me gewoon bang zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Duitsland speelde gelijk tegen Ghana, dus de Ghanezen zijn net zo goed als de Duitsers???
nee ik denk dat dit te maken heeft met brazil eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Duitsland speelde gelijk tegen Ghana, dus de Ghanezen zijn net zo goed als de Duitsers???
zal het vast al zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
\
Zit je de hele dag er op te wachten, een spannende wedstrijd, is het na een half uur al over en klaar.![]()
Maar toch geniet ik er van.
Zo het vanavond onrustig worden in Brazilie ?
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef Punkman het volgende:
[..]
\
Zit je de hele dag er op te wachten, een spannende wedstrijd, is het na een half uur al over en klaar.![]()
Maar toch geniet ik er van.
Zo het vanavond onrustig worden in Brazilie ?
Die zijn inderdaad volledig de weg kwijt en verdedigen als wijvenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:34 schreef isax het volgende:
[..]
nee ik denk dat dit te maken heeft met brazil eigenlijk.
Dat denk ik ook welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Inderdaad ja.![]()
En ik denk dat de pleuris uit gaat breken daar vanavond.
Nee, dat is de wedstrijd van morgen, voor deze had ik 3-4. Volgens mij heeft niemand meer kansquote:
prestatie druk te hoog, neymar geblesseerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Die zijn inderdaad volledig de weg kwijt en verdedigen als wijven
Vind ik ook, 5 in een ½ uurtje. ze kakken lelijk in die Duitsersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef Punkman het volgende:
Wat duurt het lang voordat er weer een goal valt ..
Ze zetten er zo 4 verdedigers inquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind ik ook, 5 in een ½ uurtje. ze kakken lelijk in die Duitsers
wie zegt dat wij morgen niet zo'n afgang beleven?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef GekkePoes het volgende:
Dan komen we Duitsland tegen in de finale
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
wie zegt dat wij morgen niet zo'n afgang beleven?
Hmm denk dat we tegen Brazilië meer kans hebben, hup braziel!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef GekkePoes het volgende:
Dan komen we Duitsland tegen in de finale
nopequote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan breekt de pleuris hier ook uit denk ik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:38 schreef isax het volgende:
[..]
als je nu gokt op brazil dan ben je een baas.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmm denk dat we tegen Brazilië meer kans hebben, hup braziel!!
nee joh. mijn wijkagent beschermt ons allemaal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan breekt de pleuris hier ook uit denk ik.
Mwoa de Duitsers spelen niet extreem goed maar Brazilië extreem slecht. Gewoon geen verdediging.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoop het niet want dan breekt de pleuris hier ook uit denk ik.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef isax het volgende:
[..]
als je nu gokt op brazil dan ben je een baas.
Smaakt goed he? proost!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:39 schreef rico80 het volgende:
[..]
Oh wacht. Ik ben al een fles wijn verder excuus
nederland was slecht zei iedereen een aantal weken geleden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou.. de Duitse angst zit nú al in Oranje neem dat nu maar aan
dat wil ik ook wel eens wetenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
, hoeveel zal je nu krijgen als je gokt op Brazilie en ze winnen alsnog?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef isax het volgende:
[..]
nee joh. mijn wijkagent beschermt ons allemaal.
1 tegen 670 ofzoquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef Punkman het volgende:
[..]![]()
![]()
, hoeveel zal je nu krijgen als je gokt op Brazilie en ze winnen alsnog?
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:40 schreef rico80 het volgende:
[..]
Mwoa de Duitsers spelen niet extreem goed maar Brazilië extreem slecht. Gewoon geen verdediging.
De handdoek erin zou ik zeggen en cashen bij de bookmakers, levert een goeie duit op.. je winst pakken voordat je geslacht wordtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef isax het volgende:
[..]
nederland was slecht zei iedereen een aantal weken geleden.
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
Nee, sinds Berlijn hebben ze het daar niet zo meer opquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:45 schreef ChocoFan het volgende:
Duitsers wilde geen eens een muurtje maken.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:46 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, sinds Berlijn hebben ze het daar niet zo meer op
Die spelers kunnen nu beter hun koffers pakken en maken dat ze Brazilie verlaten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:46 schreef isax het volgende:
sneu![]()
die worden nog vermoord voor dat ze thuis zijn.
en onderduiken op de noordpool.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef Punkman het volgende:
[..]
Die spelers kunnen nu beter hun koffers pakken en maken dat ze Brazilie verlaten.
Voordat je het weet loop je weer 4 doelpunten achter.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:48 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doe maar snel anders mis je dadelijk de tweede helft.
Zo fout is die niet toch? ....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:47 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Best wel een fout grapje maar wel leuk.
Ja echt hè.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voordat je het weet loop je weer 4 doelpunten achter.![]()
Ik hou er wel van, zwarte humor. alleen ben ik niet zo goed in het neertikken ervan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Zo fout is die niet toch? ....
Kan mij niet "fout" genoeg zijn....![]()
Ja durf nou wel te plassenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:49 schreef Punkman het volgende:
[..]
Voordat je het weet loop je weer 4 doelpunten achter.![]()
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:54 schreef GekkePoes het volgende:
van de tv "Je moet Duitsers ook nooit op je feestjes uitnodigen, ze maken er gehakt van"
Zit je nu expres valse opmerkingen te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:58 schreef R0T29 het volgende:
De laatste keer dat Duitsland zo weinig tegenstand had, was op de Grebbeberg in 1940.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ondertussen in de Duitse kleedkamer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kijk BBC, en daar zei een-ex topvoetballer (Ferdinand) in de rust dat Brazilië de Duitsers duidelijk zou moeten maken dat het zo wel vernederend genoeg is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:58 schreef Punkman het volgende:
Wat zou zo'n trainer nu zeggen tegen die spelers, wat kan je zeggen....
Gaat goed jongens, gewoon op de zelfde manier door gaan ...![]()
![]()
![]()
Het is al vechten op de tribunes. Dit gaat goed mis vrees ik...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kijk BBC, en daar zei een-ex topvoetballer (Ferdinand) in de rust dat Brazilië de Duitsers duidelijk zou moeten maken dat het zo wel vernederend genoeg is.
Mag wel een licht dreigementje bij. "Prima als jullie ons met 10-0 willen laten afgaan, maar dan gaan er van jullie ook een paar af, met een gebroken poot."
Jammer van de wedstrijd, maar ook wel historisch. Dit gebeurt bijna nooit, zó ver in een toernooi. En dan nog wel het thuisland.
Nee hoor, het is net als in Utopia, als de Cam er niet op staat is het niet gebeurtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:05 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het is al vechten op de tribunes. Dit gaat goed mis vrees ik...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |