Ik denk dat Brazilie gaat "winnen". Er zijn zoveel rare dingen rondom dit WK in het voordeel van Brazilie... Nog nooit heeft het gastland gefloten bij de laatste 4 ( als het gastland bij die laatste 4 zit ).. Nog nooit zijn de laatste poule-wedstrijden waarin het gastland zit niet gelijktijdig gespeeld. Die thuisfluiten bij Brazilie tegen Colombia. Het stinkt aan alle kanten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel goals gaan vallen
Ja die pulkt alleen maar uit het brein. Dat tijdelijk in een ander brein plaatsen heeft hij nog niet helemaal gemasterd. Tja dan gaat alle kennis verloren.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Is dat wat Ruud steeds probeert? Niet echt een succesvolle methode..
SC Pool Brazilië - Duitslandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:41 schreef Joezi het volgende:
SC Pool Brazilië - Duitsland
Joezi 1-2
Poezeligding 1-3
Mirjam152 2-0
Zeyina 1-1, 1-2 na verlenging
DKUp 3-1
isa 1-2
oma-Nijn 2-3
Choco 3-4
Voxs 2-3
Parlay 1-3
Pavement 1-0 na een zwaar onterechte verkregen penalty
Ygritte 2-1
5thEncounter 1 voor Duitsland in die laffe 119e minuut
Jian 2-3
Wat zeik je nou weer.quote:
die chick heeft gevoetbalt met kansarme kindjes in braziliequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:44 schreef Jian het volgende:
2 wijven op de bank bij Studio Brasil .... Waarom? die snappen geen klote van voetbal? Doe dat dan bij een oefeninterland ofzo, dan luistert er toch niemand
Ik heb nog ergens een dikke, ruilen?quote:
Kom dan Jonhugquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, dit is een vriendelijk topic
Zo boringquote:
Ja hoor.quote:
... en dan mag je een potje meelullen op de bank over professioneel mannenvoetbal?? Het moet ook niet gekker wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:46 schreef isax het volgende:
[..]
die chick heeft gevoetbalt met kansarme kindjes in brazilie
ze moeten ook een beetje aandacht aan de echte brazilianen bestedenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Jian het volgende:
[..]
... en dan mag je een potje meelullen op de bank over professioneel mannenvoetbal?? Het moet ook niet gekker wordenLaat ze lekker gaan koken voor die kansarme kindjes
Pm me waar en wanneer, ding doet het prima hoor, maar die heeft wel een voorgevelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
ken er zatquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Noem mij nu eens een vrouw die verstand van voetbal heeft? En niet met Barbara Barend komen want die snapt er echt geen hol van ....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Pm me waar en wanneer, ding doet het prima hoor, maar die heeft wel een voorgevelja maar dat wil ik ook weer niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
toch bedankt.
De ergste vrouw die denkt verstand van het spelletje te hebben, vind ik Karin Bloemen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Jian het volgende:
Noem mij nu eens een vrouw die verstand van voetbal heeft? En niet met Barbara Barend komen want die snapt er echt geen hol van ....
Ja dat kan nu niet meer want je hebt het beloofd!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:51 schreef isax het volgende:
[..]
ja maar dat wil ik ook weer niet.
toch bedankt.
Neymar zit in hun hartquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:54 schreef Ygritte het volgende:
Valt me nog mee dat die Brazilianen niet met een rouwband spelen nu Neymar niet mee doet.
Goed onderzoekquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
Vrouwen doen alleen maar net alsof ze voetbal leuk vinden, zodat ze mannen kunnen verleiden zich te laten pijpen. Las ik laatst in een baanbrekend onderzoek van Cambridge University.
Het is Isuxquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja dat kan nu niet meer want je hebt het beloofd!
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:53 schreef Joezi het volgende:
Vrouwen doen alleen maar net alsof ze voetbal leuk vinden, zodat ze mannen kunnen verleiden zich te laten pijpen. Las ik laatst in een baanbrekend onderzoek van Cambridge University.
Hoogstwaarschijnlijk. En anders zorgt het volk er wel voor .quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Ygritte het volgende:
Zou je door de staat geliquideerd worden als je het volkslied niet hard genoeg meezingt in Brazilië?
En ze verliezen tochquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Wat een fanatisme bij de Brazilianen, beetje over the top ....
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:58 schreef R0T29 het volgende:
Wedden...halve finale WK gaat die koe bevallen... terwijl tijdens de musical een veel beter momentje zou zijn
Maakt niet uit...je weet hoe Duitsers zijn...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Maakt niet uit...je weet hoe Duitsers zijn...
Dit effect
[ afbeelding ]
Discussie hier, ik zeg omdat wit teveel op geel lijkt, anderen zeggen omdat het uit is. Iemand?quote:
Goede coke daarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef Joezi het volgende:
Dit riekt nu al naar doping, die doppen van die Brazilianen.. pupillen als schotels.
Laat ze maar ff, over anderhalf uur janken ze allemaal met dat kuttaaltje van ze.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef Jian het volgende:
Zwart/wit tv'squote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Discussie hier, ik zeg omdat wit teveel op geel lijkt, anderen zeggen omdat het uit is. Iemand?
wellisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh die bestaan niet meer, zelfs in Zimbabwe heeft elke hut een dikke plasmascherm
ach, ik probeerde watquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee joh die bestaan niet meer, zelfs in Zimbabwe heeft elke hut een dikke plasmascherm
Ohhw? Ik heb nog een glasbakquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik hoop 't, ik wil die finale Nederland - Duitsland en dan gewoon weer verliezen zodat al die Oranje-schuimpjes met hun kutvlaggetjes en oranje kutbitterballen weer voor een jaar of 40 een trauma hebben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:03 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Laat ze maar ff, over anderhalf uur janken ze allemaal met dat kuttaaltje van ze.
1-3 voor de Duitsers, minimaal.
Heil Müller! Sieg!
[ afbeelding ]
Ltrs ouwe. Vl pleziert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |