Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Haha, na terugkomst. Ik probeerde mijn stats ook op de foto te krijgen maar dat was een beetje een onnozele actie.
Je gaat je sowieso wel redelijk gek gedragen als je zo lang alleen aan het lopen bent. Ik ging ook zwaaien naar koeien en zo
Ook een afrader: zonnebrand op je voorhoofd + zwetenquote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..
Petje is idd een aanrader tijdens het hardlopen als het regent. Gister steeds regen (+gel) in de ogen. Buuuuuurns
Ligt in Penisland. Die hebben zelfs een website: http://www.penisland.net/ (hardstikke worksafe)quote:
Ja, gel is niet ideaal...quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:57 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd ja. Beetje zwaaien en loeien naar koeien en balken naar ezels.. Je moet wat..
Petje is idd een aanrader tijdens het hardlopen als het regent. Gister steeds regen (+gel) in de ogen. Buuuuuurns
Goh, iedereen die niet met de auto komt krijgt 10 seconden voorsprong.quote:
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
Leuk mailtje van de org van de Devilstrails gehad, wil ik ook wel eens aan meedoen
Ik had me voorgenomen geen shirts meer te kopen bij loopjes.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Oh wauw. Die zijn wel erg mooi.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
Shirts van de 7^^ zijn wel mooi dit jaar, vind ik:
[ afbeelding ]
Vision (http://www.vision-sun.nl)quote:Op woensdag 9 juli 2014 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ook een afrader: zonnebrand op je voorhoofd + zweten
quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
7 heuvelen heeft sowieso wel de mooiste shirts zo'n beetje.
Het past helaas nog niet in mijn planning voor 2014quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:33 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
ik heb misschien nog een kaartje over. maar dan wel de kortste afstand. rond de 10kilometer.
het ziet er naar uit dat ik niet zelf kan lopen.
De goede oude tijd dat je je shirts nog kreeg in Egmond en ze nog gewoon van onvervalst katoen waren.........quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:40 schreef hatsaflats het volgende:
Als ik het 7^^ shirt vergelijk met shirts van bijvoorbeeld Egmond, is er toch wel een groot verschil.
pyjamaquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:51 schreef Corniel het volgende:
Dat is toch geen hardloopshirt? Het heeft mouwen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |