elRaequote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Evertjan het volgende:
Raemon moet gewoon zijn mond houden en mooi zijn![]()
Begonnen hoe utrecht naar amsterdam anderhalf uur duurde naar GGMM die een hart heeft.quote:
Bedankt Hans.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft Luke Shaw al gehaald voor 30 miljoen pond, de duurste tiener ooit.
Hij was ook de jongste tiener ook volgens Sjenee.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Nober het volgende:
Van Gaal heeft Luke Shaw al gehaald voor 30 miljoen pond, de duurste tiener ooit.
Is toch allemaal geen tijd voor meid.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Waarom krijgt die gozer geen nieuwe broek als hij valt? Moet hij de hele tijd met een kapotte broek rijden, vroeg ik me vanmiddag af
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Het kan me echt geen reet schelen deze hele tour.
Voor 100 miljoen kijkers je broekje verwisselen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Waarom krijgt die gozer geen nieuwe broek als hij valt? Moet hij de hele tijd met een kapotte broek rijden, vroeg ik me vanmiddag af
hoe wou je van broek wisselen als je op de fiets zit?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Die andere ook nietquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
"JONGEHS FF WACHTE GA ME FF OMKLEDE JA?"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Karina het volgende:
Doet ook smiddags commentator voor Europsport dus klein stukkie danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
Boogerd komt helemaal uit België gereden voor 1 minuut praten over de Tour.
Ok.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Nober het volgende:
[..]
En ze willen Hummels maar Barcelona wil hem ook dus zal wel een miljoen of 60 gaan worden.
Pascalusgod,quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:47 schreef Pascalus het volgende:
[..]
inb4 plaatje van Frans Bauer op een fietsje.
Even afstappen ze pissen toch ook aan de kantquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
hoe wou je van broek wisselen als je op de fiets zit?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
gelukkig denkt de TDF ook zo over GGMMquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef GGMM het volgende:
Iedereen is fan van dat lied.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Pascalusgod,
Wist jij dat ik een fan ben van het lied Skippybal van Frans Bauer?
Ze poepen in hun hand en dan gooien ze het weg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Even afstappen ze pissen toch ook aan de kantJa ik moest daar gewoon aan denken
De Tour wacht op niemand.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Even afstappen ze pissen toch ook aan de kantJa ik moest daar gewoon aan denken
Kan jij dat zeggen?quote:
Was ook geen kut te vertellen over deze etappe.quote:
Darten is geen sport.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Badr_Harry het volgende:
Voetbal , wielrennen en rugby dat zijn de sporten
IJshockey mag van mij ook in het rijtje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:50 schreef Badr_Harry het volgende:
Voetbal , wielrennen en rugby dat zijn de sporten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |