abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142093902
quote:
1s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:03 schreef LelijKnap het volgende:

[..]

ach gos jochie, moet je de waarheid verdraaien om je gegeil op Israël tentoon te spreiden?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:05:26 #127
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142093915
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:58 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Inderdaad. Iedereen die zichzelf en zijn land verdedigt zou ter plekke afgemaakt moeten worden. Bah.
'zijn land' _O- _O- _O-
Israël heeft niks te zoeken daar, logisch dus dat ze nog enige weerstand krijgen.
T zou wel heel gek zijn als Palestina, ook dat kleine beetje wat ze nog proberen te doen tegen de onrechtvaardigheid ook niet meer zou doen.
pi_142094005
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Joden in Palestina hebben geen bestaansrecht, allemaal deporteren naar Amerika en Rusland waar ze echt vandaan komen aub!
Dan hebben Amerikanen ook geen bestaansrecht in Amerika, en dan moeten we allemaal maar terug migreren naar Afrika, want tsja, daar komen we toch vandaan uiteindelijk.
Het Joodse volk komt daar oorspronkelijk vandaan, en er hebben al duizenden jaren onafgebroken Joden gewoond in die regio. Dus vertel me waarom ze geen bestaansrecht hebben daar?

Volgens jouw argument moeten ze terug naar waar ze vandaan kwamen. Doen ze dat, is het weer niet goed :')
pi_142094072
*snip*
pi_142094104
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:05 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

'zijn land' _O- _O- _O-
Israël heeft niks te zoeken daar, logisch dus dat ze nog enige weerstand krijgen.
T zou wel heel gek zijn als Palestina, ook dat kleine beetje wat ze nog proberen te doen tegen de onrechtvaardigheid ook niet meer zou doen.
De Israëlische burgers wonen, werken en leven gewoon in hun eigen land. Ze hebben toch het recht om dat in vrede te doen? Niemand vroeg om raketten op hun dak. En als er dan wel massa's raketten vallen en gewonden en doden onder de Israëlische bevolking is het raar dat de Israëlische staat retalieert en haar burgers beschermt?

In welke vage wereld leef jij?
pi_142094171
Is er nog ergens een webcam te vinden die op Gaza gericht is?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:12:12 #132
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142094193
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:09 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

De Israëlische burgers wonen, werken en leven gewoon in hun eigen land. Ze hebben toch het recht om dat in vrede te doen? Niemand vroeg om raketten op hun dak. En als er dan wel massa's raketten vallen en gewonden en doden onder de Israëlische bevolking is raar dat Israël retalieert en hun burgers beschermt?

In welke vage wereld leef jij?
Ik leef in de echte wereld.
Leef je echt in deze zionistische tunnelvisie van je? Dan hoop ik echt dat het nog goedkomt met je.
pi_142094284
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:12 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Ik leef in de echte wereld.
Leef je echt in deze zionistische tunnelvisie van je? Dan hoop ik echt dat het nog goedkomt met je.
:')
pi_142094287
Al dat moralistische gezever hier :'). Zij hebben recht, zij deden dat, zij moeten zus, zij zijn gemener, bla-bla-bla. Alsof het werkelijk relevant is. Kies gewoon voor de partij waar het Westen wat aan heeft.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:14:33 #135
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142094307
quote:
Dodental in Gazastrook stijgt

Bij de Israëlische bombardementen en beschietingen op de dichtbevolkte Gazastrook zijn tot dusverre 36 doden gevallen, onder wie vijf jonge kinderen.

Bovendien zijn 260 mensen gewond geraakt. Dat meldt het Palestijnse persbureau SAFA woensdag.

De Israëlische strijdkrachten hebben meer dan veertig panden verwoest, meldde het persbureau, dat banden heeft met Hamas, de Palestijnse versie van de Moslimbroederschap die in het gebied sinds 2007 de leiding heeft.

De smalle strook wordt sinds 2007 belegerd door Israël. Er leven twee miljoen mensen onder erbarmelijke omstandigheden en vrijwel afgesneden van de buitenwereld. Het is met meer dan vijfduizend mensen per vierkante kilometer een van de dichtstbevolkte gebieden in de wereld.

In de buurt van Ramallah, op de Westelijke Jordaanoever, is het woensdag tot confrontaties tussen Palestijnse activisten en Israëlische soldaten gekomen. De Palestijnen protesteerden tegen de raketaanvallen op de Gazastrook.

'Grote zorgen'
Minister Frans Timmermans van Buitenlandse Zaken maakt zich "grote zorgen" over de escalatie van de strijd tussen Israël en Hamas.

"De escalatie van geweld in de afgelopen dagen maakt een politieke oplossing alleen maar moeilijker, terwijl alleen een politieke oplossing vrede kan brengen, daarover kan geen misverstand bestaan. Het is zaak de spiraal van geweld nu te doorbreken", schrijft hij woensdag op zijn Facebookpagina.

Volgens Timmermans moeten de raketbeschietingen uit Gaza stoppen en heeft Israël het recht zich daartegen te verdedigen.

"Nederland roept op tot kalmte en terughoudendheid." Hij betreurt de burgerslachtoffers in Gaza als gevolg van Israëlische beschietingen. In Gaza vielen zeker al 25 doden.
Say what?
pi_142094439
Dit wordt Israël in de toekomst.

pi_142094488
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 14:59 schreef De_Ilias het volgende:

[..]

Joden in Palestina hebben geen bestaansrecht, allemaal deporteren naar Amerika en Rusland waar ze echt vandaan komen aub!
Mijn familie zijn deels Bukharian en zijn veelal geboren in Uzbekistan / Tjadikistan. Een ander groot deel komt uit Tunesie.de rest de jongere generatie is geboren is Israel.

Het zijn van origne Tunesische en Uzbeekse Joden. Wat moeten zij in Amerika en Rusland? Ze spreken veelal Arabish van origne en Bukhori of Persisch en ook Hebreeuws.

(Waarom reageer ik ook op mensen die spreken met hun onderbuik en geen idee hebben welke nationaliteiten de voorouders van Joodse Israeliers hebben)
pi_142094530
Wil je echt het moreel juiste doen, timmerman? Houd je vast aan de utilistische ethiek en decimeer een van de groepen tot 0. Op de uiteindelijke balans, zij het pas over een paar decenia, zal dat tot veel meer geluk leiden. Denk ik.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:19:12 #139
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142094531
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:17 schreef hafez1234 het volgende:

[ afbeelding ]
De Islamitische Staat is daar al gepland voor de komende 50 jaar, Israël moet nog even op zijn beurt wachten.
Say what?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:19:37 #140
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142094553
quote:

[ afbeelding ]
Israël in de toekomst zal eerder een niet zichtbare plek zijn op de kaart _O_
Tenminste dat hoop ik.
pi_142094560
quote:

[ afbeelding ]
:')
pi_142094603
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:19 schreef IsaacCuenca het volgende:

[..]

Israël in de toekomst zal eerder een niet zichtbare plek zijn op de kaart _O_
Wat is dat met dat haatgedrag van je? Kick je er op om andere mensen het licht in de ogen niet te gunnen? Wat is er mis met een tweestatenoplossing volgens jou?
pi_142094652
Liever de joden dan moslims, de eerste groep doer veel minder aan het vermenigvuldigen dan de tweede - en een vermindering van relimongolen is een van de voorwaarde voor een meer verenigde planeet.
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:22:13 #144
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142094690
De 'tweestatenoplossing' heeft zich de afgelopen decenia al bewezen als faalproject dacht ik zo.
Say what?
pi_142094713
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:20 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Wat is dat met dat haatgedrag van je? Kick je er op om andere mensen het licht in de ogen niet te gunnen? Wat is er mis met een tweestatenoplossing volgens jou?
Laat maar joh, het is nutteloos. Dit soort mensen zijn zo geïndoctrineerd in hun Israël-haat dat het geen zin heeft om een redelijke, op feiten gestoelde, discussie te voeren met ze.
pi_142094722
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef UpsideDown het volgende:
De 'tweestatenoplossing' heeft zich de afgelopen decenia al bewezen als faalproject dacht ik zo.
Klopt, maar om dan maar 1 kant uit te roeien/van de kaart te vegen..
Er zijn betere oplossingen.
pi_142094749
quote:
2s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:22 schreef UpsideDown het volgende:
Ja, omdat één van de partijen keer op keer het proces ondermijnde.
pi_142094767
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 15:23 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Ja, omdat beide partijen keer op keer het proces ondermijnden.
Fixed.
pi_142094810
Ga maar na hoe vaak Israël bereid was grote concessies te doen:
78, 91, 93, 96, 99, 2000.
pi_142094876
Waarom kunnen we niet gewoon een deal maken met China en Rusland? Rusland krijgt Oekraine en een deel van Iran, Israel kijgt het palestijne gebied en Jordanie, China krijgt Mongolie, de olie in Irak, Kuweit, Iran en Koerdistan verdelen we door 4 (vs, eu, chn, rus).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')