abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_142089643
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:12 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Die telefoontjes en pamfletten zijn gewoon een zwak excuus om je niet druk te hoeven maken over burgerdoden. "Ja maar we hadden ze toch gewaarschuwd!!?!?! Ja uhh hadden ze maar in Jordanië ofzo moeten gaan wonen!"
Ja, want ze mikken gewoon op burgers, gewoon, omdat ze dat leuk vinden. Heeft ook niets te maken met het gedrag van de burgers, of dat men wapens opslaat in een ziekenhuis, of dat Hamas haar burgers opdraait een menselijk schild te vormen. Nope.
Zeg niet dat ik het goedkeur dat het gebeurt, maar je moet niet doen alsof Israel dat gewoon voor de leuk zo doet. Ze doen er in ieder geval dingen aan om het te voorkomen/beperken. Datzelfde kun je van Hamas niet beweren.
  woensdag 9 juli 2014 @ 13:21:34 #102
176916 Karrs
2007-2017
pi_142089651
Kleuters.
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_142089801
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 10:41 schreef Intrepidity het volgende:

[..]

Ben van mening dat ook al konden ze gericht schieten op militaire doelen, dan nog zouden ze ook burgers proberen om te brengen. Maar dat is uiteraard speculatie.
Dat is geen speculatie, lees het handvest van Hamas maar eens.
quote:
Mohammed is dood en zijn afstammelingen zijn alle vrouwen. Israël, jodendom en Joden hebben de islam en alle moslims uitgedaagd. Moge de lafaards nooit slapen.
quote:
Het verlaten van de conflictcirkel met Israël is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
quote:
"De dag des oordeels zal niet komen, totdat de joden zich achter rotsen en bomen verstoppen, die zullen zeggen: 'O moslims, o Abdullah, achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'."
quote:
″Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it″
Dat houdt dus ook in iedereen om zeep helpen.
pi_142089921
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:21 schreef Karrs het volgende:
Kleuters.
Iemand die zo'n stelling neemt in dit soort discussies kan natuurlijk aardig wat tegengas verwachten. Israëliërs zijn geen lieverdjes, Palestijnen ook niet. De een is ook niet ietsjepietsje liever dan de ander. Als we dat nou gezamenlijk als buitenstaander kunnen vaststellen, dan komen we al een heel eind.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142089954
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

Weinig anders dan de orthodoxe groeperingen die naar groot-Israël streven.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090020
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:30 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Weinig anders dan de orthodoxe groeperingen die naar groot-Israël streven.
Afgezien van het feit dat zij niet daadwerkelijk raketten willekeurig op gaza schieten en palestijnen vermoorden. :')
pi_142090040
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Afgezien van het feit dat zij niet daadwerkelijk raketten willekeurig op gaza schieten. :')
Nee klopt, die hebben een heel staatsapparaat achter zich staan inclusief geavanceerd leger.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090128
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:32 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee klopt, die hebben een heel staatsapparaat achter zich staan inclusief geavanceerd leger.
Je snapt dat je hiermee in feite zegt dat Hamas en de Israelische staat dezelfde motieven hebben, respectievelijk: de joden en de palestijnen uitroeien? Besef je hoe achterlijk dat klinkt?
pi_142090158
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:34 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Je snapt dat je hiermee in feite zegt dat Hamas en de Israelische staat dezelfde motieven hebben, respectievelijk: de joden en de palestijnen uitroeien? Besef je hoe achterlijk dat klinkt?
Ik besef louter dat je een kei bent in je eigen visie projecteren op anderen. Vooral onvoorwaardelijk achter de staat Israël staan. Zal je hersenen en wereldbeeld goed doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090212
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:35 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik besef louter dat je een kei bent in je eigen visie projecteren op anderen.
Lekker ruggegraatloos aapje ben je, mis de nuance ook even.
pi_142090227
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:36 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Lekker ruggegraatloos aapje ben je
Klopt, een vieze goyim.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090274
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:37 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Klopt, een vieze goyim.
Grappig ook dat ik nergens zeg dat ik onvoorwaardelijk achter de staat Israel sta en dat jij daarmee jezelf schuldig maakt aan datgene waarvan je mij beschuldigt. Ironisch he..
pi_142090305
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Grappig ook dat ik nergens zeg dat ik onvoorwaardelijk achter de staat Israel sta en dat jij daarmee jezelf schuldig maakt aan datgene waarvan je mij beschuldigt. Ironisch he..
Je denkt dat ik niet even een spiegeltje voor hou? Maar goed, met jou over Israël discussiëren is net zo interessant als met een muur over Israël discussiëren.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090527
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Je denkt dat ik niet even een spiegeltje voor hou? Maar goed, met jou over Israël discussiëren is net zo interessant als met een muur over Israël discussiëren.
Makkelijke manier om de eer aan jezelf te houden als het te ingewikkeld voor je wordt. Ik stel je voor wat lessen ''discussiëren voor beginners'' en ''het leren begrijpen van nuance voor beginners'' te volgen. Zal je goed doen.
pi_142090556
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

Makkelijke manier om de eer aan jezelf te houden als het te ingewikkeld voor je wordt. Ik stel voor wat lessen ''discussiëren voor beginners'' en ''het leren begrijpen van nuance voor beginners'' te volgen. Zal je goed doen.
Dank voor de tip man. Maar je beseft dat ik als goy a.k.a. aapje slechts beperkte intellectuele capaciteiten heb.
Allah Al Watan Al Malik
pi_142090625
quote:
14s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dank voor de tip man. Maar je beseft dat ik als goy a.k.a. aapje slechts beperkte intellectuele capaciteiten heb.
Misschien zul je wat meer lessen nodig hebben dan niet-sprinkhaanbrein-bezittende individuen, maar ik heb vertrouwen in je.
pi_142090686
Poster verspreid in Gaza door Hamas. 'nuff said..
pi_142090812
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:48 schreef Intrepidity het volgende:
Poster verspreid in Gaza door Hamas. 'nuff said..
[ afbeelding ]
Iedereen die daar gehoor aan geeft is geen burger meer en mag een bom koppen, lijkt me.
pi_142090931
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:51 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Iedereen die daar gehoor aan geeft is geen burger meer en mag een bom koppen, lijkt me.
Ja, maar daarna natuurlijk wel huilen dat de kwaadaardige joden onschuldige burgers doden. Wel in je slachtofferrol blijven.
pi_142091021
quote:
10s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:38 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

de klaagmuur?
pi_142091108
quote:
0s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:25 schreef samthegreat5 het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

nee, dat staat er niet... totdat ze zich achter rotsen en bomen verstoppen staat er... das wat anders dan om zeep helpen.

Zie trouwens niet in waarom dat erger is dan vele Israëlische politici en een Geert Wilders die roepen dat alle Palestijnen maar naar Jordanië getransporteerd moeten worden.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 09-07-2014 13:59:38 ]
pi_142091338
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:58 schreef Nielsch het volgende:

[..]

nee, dat staat er niet... totdat ze zich achter rotsen en bomen verstoppen staat er... das wat anders dan om zeep helpen.

Zie trouwens niet in waarom dat erger is dan vele Israëlische politici en een Geert Wilders die roepen dat alle Palestijnen maar naar Jordanië getransporteerd moeten worden.
quote:
Het verlaten van de conflictcirkel met Israël is hoogverraad; vervloekt zij degene die dat doet.
quote:
"De dag des oordeels zal niet komen, totdat de joden zich achter rotsen en bomen verstoppen, die zullen zeggen: 'O moslims, o Abdullah, achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'."
quote:
″Israel will exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it″
''Achter mij zit een jood, kom hier en dood hem'' lijkt mij vrij duidelijk.
''Het verlaten van de conflictcirkel met Israël is hoogverraad, vervloekt zij degene die dat doet.'' Ja, inderdaad, die ''conflictcirkel'' houdt natuurlijk in vreedzame protesten van Hamas.

''Israel wil exist and will continue to exist until Islam will obliterate it, just as it obliterated others before it''. Tuurlijk, Israël van de kaart vegen bereiken zonder joden te vermoorden. En na afloop mogen de resterende joden natuurlijk allemaal in vrede blijven leven in ''Hamasland''.

:')
  woensdag 9 juli 2014 @ 14:36:32 #123
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_142092595
quote:
Israël: offensief kan lang duren

woensdag 9 jul 2014, 12:31 (Update: 09-07-14, 13:34)

Het offensief tegen Hamas in de Gazastrook zal de komende dagen worden uitgebreid. Dat heeft minister Yaalon van Defensie aangekondigd.

"We doden terroristen van allerlei rangen, en deze operatie zal doorgaan en worden verhevigd", zei Yaalon. "Wat ons betreft, hoeft dit geen korte strijd te worden."

Vannacht heeft Israël in de Gazastrook meer dan 160 doelen gebombardeerd. Vanuit Gaza werden de afgelopen 24 uur 165 raketten afgeschoten richting Israël, zegt het leger. Vanochtend werden nog acht raketten onderschept.

Aan Palestijnse zijde zijn volgens Hamas deze week 35 mensen omgekomen en 200 mensen gewond geraakt. De meeste slachtoffers zouden burgers zijn. Het Israëlische leger noemt veel lagere aantallen.

Iron Dome
Palestijnse raketten kwamen zo ver als de steden Tel Aviv, Jeruzalem en Hadera. Die laatste stad ligt zo'n 50 kilometer ten noorden van Tel Aviv. Het Israëlische luchtafweersysteem, Iron Dome, heeft tientallen raketten onderschept. Er vielen aan Israëlische kant geen slachtoffers.

De raket die neerkwam bij Hadera zou een in Syrië geproduceerde M302-raket zijn. Dat zou blijken uit een eerste analyse van de overblijfselen van het projectiel. In maart onderschepte de Israëlische marine een Iraans schip dat met onder meer deze M302-raketten onderweg was naar Gaza.

Bemiddeling
Israël heeft 40.000 reservisten opgeroepen. Zij gaan taken overnemen van Israëlische militairen op de Westelijke Jordaanoever, zodat er mankracht vrijkomt voor een operatie bij Gaza.

De Egyptische president Sisi probeert te bemiddelen tussen de strijdende partijen, meldt de Israëlische krant Haaretz. Volgens de Palestijnse president Abbas staat Hamas niet onwelwillend tegenover een staakt-het-vuren. Een Egyptische diplomaat benadrukt dat er nog geen enkel zicht is op een overeenkomst.
Say what?
  woensdag 9 juli 2014 @ 15:01:57 #124
373277 IsaacCuenca
Alles was hetzelfde
pi_142093763
quote:
7s.gif Op woensdag 9 juli 2014 07:45 schreef Karrs het volgende:

[..]

Eh, nee... mensen met gezond verstand staan gewoon achter Israël. Of tenminste, die hebben niks op met dat volk dat juicht om aanslagen op burgerdoelen.

Maar diep in je hart weet je dat ook wel.
_O- wat een onzin zeg.
Al die aanslagen van israel die 100x erger zijn steun jij? Dan heb je geen gezond verstand kan ik je zeggen.
pi_142093835
quote:
6s.gif Op woensdag 9 juli 2014 13:05 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Feit is dat Hamas verantwoordelijk is voor veruit de meeste burgerslachtoffers. Of ze er nou op schieten of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')