Een screenshot, vorig jaar genomen van een alleraardigst Oostbloksletje of Chaturbate. Zat nog ergens in een random map en deed uiteraard weer wat herinneringen naar voren tredenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:37 schreef voederbietel het volgende:
Wat. Waarom niks over Oostblok sletjes?
Het Droste-effect.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:41 schreef DJKoster het volgende:
Herkenbaar... Of een mapje 'uitzoeken' met daarin een map 'uitzoeken' met daarin nog een map 'uitzoeken'.
Wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:41 schreef DJKoster het volgende:
Herkenbaar... Of een mapje 'uitzoeken' met daarin een map 'uitzoeken' met daarin nog een map 'uitzoeken'.
Ga K3 neuken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn laptop is superschoon en georganiseerd, zo goed als geen vervuiling van het systeem.
Alle programma's zijn portable versies indien beschikbaar en als dat niet kan draait het in een eigen geīsoleerde sandbox. Al m'n media staan op een Nas in het netwerk.
Dit wel trouwens, ik stouw het tegenwoordige gewoon op een "junk"-partitie, 90% is na een week toch niet meer relevant.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef FredvZ het volgende:
Ik flikker tegenwoordig alles gewoon in 1 map. Ctrl+F doet de rest.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:41 schreef DJKoster het volgende:
Hmm. En die agent.ini dan die gewoon kaal op je C staat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:42 schreef Bombvis het volgende:
Daarom gewoon in één keer shift + delete doen, niet te moeilijk over doen. Als je teveel weggooit is het pech
Media heb ik op een paar HDDs staan, films en series zijn geshared dus die kan ik gewoon streamen als ik mijn pc aan heb staan. Sandboxen is niet nodig. Hoewel er wel een hoop programma's opstaan waarbij ik echt moet googlen waar die ook alweer voor warenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:44 schreef __Saviour__ het volgende:
Mijn laptop is superschoon en georganiseerd, zo goed als geen vervuiling van het systeem.
Alle programma's zijn portable versies indien beschikbaar en als dat niet kan draait het in een eigen geīsoleerde sandbox. Al m'n media staan op een Nas in het netwerk.
.quote:
Deze manquote:
Openen, lezen en kijken of je er wat van snapt. Niks cruciaals zal gewoon open op C gezet wordenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef MAHL het volgende:
Hmm. En die agent.ini dan die gewoon kaal op je C staat?
Triester wordt het niet idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Anime en chaturbate in een screenshot, allemachtig MAHL.
Die kan gewoon weg. In de root van C: staat meestal niets, hoogtuit een pagefile.sys.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef MAHL het volgende:
Hmm. En die agent.ini dan die gewoon kaal op je C staat?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:59 schreef hoink581 het volgende:
Anime en chaturbate in een screenshot, allemachtig MAHL.
Och ik ben tenminste puur en eerlijk he. Plus het was toen blijkbaar twee uur 's nachts, je moet toch wat.quote:
Opgeruimd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:06 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Och ik ben tenminste puur en eerlijk he. Plus het was toen blijkbaar twee uur 's nachts, je moet toch wat.
Maar, hoe ziet jullie pc er dan uit, oh adonissen?
PerfLogs? MSOCache?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:05 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Die kan gewoon weg. In de root van C: staat meestal niets, hoogtuit een pagefile.sys.
Zou in principe ook weg kunnen, mits je je Office CD/DVD nog voor het (onwaarschijnlijke) geval dat je iets wil toevoegen aan je Office installatie.quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:23 schreef ZarB het volgende:
Een pc van 2 jaar oud en doen alsof je dingen tegenkomt van 10000 voor christus. Ik weet nog wat ik at op 9 september 2012. Doe niet zo overdreven nostalgisch man.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |