Geen idee. Hij mag niet meer met mij omgaan dus ik weet niets meerquote:
Oh je hebt haar ontmoet?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze keek mij al vernietigend aan toen ik alleen nog maar met 'm praatte. So guess what
.
zo een heb ik er ooit ook gehadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze keek mij al vernietigend aan toen ik alleen nog maar met 'm praatte. So guess what
.
Van zijn vriendin?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee. Hij mag niet meer met mij omgaan dus ik weet niets meer
Pikzwart haar hierquote:
shitquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alleen wanneer donkerblond gelijk staat aan knap.
Correctquote:
Jaloers much? Of bang ofzo? Waarom zou je iemand iets verbieden?quote:
Cool. Wel 'blank'? Of ben ik nu beledigendquote:
voorkeur = voorkeur. Niet direct discriminatiequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Wel 'blank'? Of ben ik nu beledigend?
Jaloers denk ik, /carequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers much? Of bang ofzo? Waarom zou je iemand iets verbieden?
soms is het niet andersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jaloers denk ik, /care
Ik mis die gozer nog vaak, had hechte vriendschap wel maar ja het is niet anders.
Moving on!
Dat heb jij niet.quote:
Oh, zo bedoel ik het niet eensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
voorkeur = voorkeur. Niet direct discriminatie
De laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik nog blank, dat is toch geen 'probleem'?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Cool. Wel 'blank'? Of ben ik nu beledigend?
Daaromquote:
Nee, hoor. Begrijp me niet verkeerd, maar ik ken niet zoveel blanke mensen met pikzwart haarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef yats het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in de spiegel keek was ik nog blank, dat is toch geen 'probleem'?
dat ook inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom![]()
En als het zo makkelijk gaat was het al geen echte vriend natuurlijk.
hahahahaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Verdorie, heb ik nou gewoon concurrentie?
had ik wel vroegahquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hoor. Begrijp me niet verkeerd, maar ik ken niet zoveel blanke mensen met pikzwart haar. Het klonk wel knullig, sorry
.
Ik miste jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
hahahahadaarom was ik er zaterdag niet. Wilde je niet in verlegenheid brengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |