Daarom sta je vroeg op om te eten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef rosability het volgende:
Ik kan nog niet een ochtend zonder voedsel, laat staan tot de avond.
Uhh jawel, het wordt mij opgedrongen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Als mensen in god willen geloven doen ze daar niemand kwaad mee. Het is zeker geen reden om te proesten.
Is toch mooi? Zolang ze me niet dood schieten omdat ongelovig enzo.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhh jawel, het wordt mij opgedrongen.
En als zij in god mogen geloven dan mag ik proesten om hun naïviteit
Linkjes naar dergelijke studies en niet naar vage websites met zogenaamde guru's pls.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:48 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Oké.
http://www.earth-matters.(...)goed-voor-je-is.html
http://www.earth-matters.(...)-staat-van-zijn.html
http://jessevandervelde.c(...)ten-met-tussenpozen/
Ik raad je de laatste link aan. Doe je nu mee?
Grootste fucking bullshit die ik in me hele leven heb gehoordquote:Op dinsdag 8 juli 2014 18:32 schreef Nadorita het volgende:
Kom op, reinig je lichaam van binnenuit. Wij, moslims vasten ieder jaar 1 maand en je krijgt echt geen honger of dorst hoor. Zit tussen je oren. Niet denken aan eten en maak je dag nuttig.
Vasten zal:
1. je spijsverteringsstelsel tot rust brengen
2. zorgen voor reiniging en ontgifting van je lichaam
3. eetpatronen doorbreken die dan duidelijk tot je doordringen
4. je mentale helderheid vergroten
5. “vastzittende” emotionele patronen reinigen en genezen
6. leiden tot een gevoel van fysieke lichtheid en tot een hoger energieniveau
Is allemaal bewezen in de wetenschap.
Doe mee en vast 18 uurtjes met ons.
Nee maar atheisten moeten altijd geloof altijd maar respecteren, maar anderzijds zitten gelovigen hun geloof en denkwijzen altijd op te dringen aan onsquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Is toch mooi? Zolang ze me niet dood schieten omdat ongelovig enzo.
Ik ben geen atheïst, denk ik. Ik heb geen idee of er een god is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar atheisten moeten altijd geloof altijd maar respecteren, maar anderzijds zitten gelovigen hun geloof en denkwijzen altijd op te dringen aan ons
Ik dwing niemand, lees de titel goed.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:00 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat er in de koran dat wij andere mensen moeten dwingen mee te doen met de Ramadan?
Dat roept juist meer afkeer op en mensen moeten altijd zelf hun keuze moeten maken.
Mag ik zonder dollen zeggen dat ik je best sneu vind? Houd maar op. Ik ben serieus, probeer dat ook eens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:17 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lul niet. Dit is mijn god:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster
Ik ben Pastafariaan
Ik heb al gegeten en ik zit vol.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:18 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
zelf niet in de gaten hebben hoe erg je stinkt
Islam is het best wat me ooit is overkomen! <3 <3 <3quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:22 schreef AjaxS het volgende:
Ik daag je uit niet te vasten en jezelf vrij te maken van een duivelse ideologie
Wat een kutleven heb je dan.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:33 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Islam is het best wat me ooit is overkomen! <3 <3 <3
Je doet aan lichaamsbeweging, waarom bewegen en niet obese worden als je toch dood gaat? Eet jezelf lekker dik.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:30 schreef summer2bird het volgende:
Nee, kan het niet eens langer dan 12 uur (slapen) zonder eten
En zowieso, waarom niks eten als er al dat lekkers is
Ik heb een super leuk leven en bitch niet op andere mensen zoals jij. Ik ben happier dan jij. <3!quote:
De band klopt, versterken van je imaan ook. Maar dat het om de armen gaat is onzin, zeggen ze allemaal maar is nergens te vinden in de koran.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ramadan draait niet om goed voor je lichaam, totaal niet zelfs.
Het gaat om het geloof, het versterken van de band tussen jou en Allah/De Islam, geest en om de armen die dan niks hebben.
Het zit allemaal tussen je oren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef rosability het volgende:
Ik kan nog niet een ochtend zonder voedsel, laat staan tot de avond.
Dan moet ik wat langer zoeken, maar ik gok dat jij ook ervaring hebt met het internet. Doe eens gek en zoek zelf pls.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Linkjes naar dergelijke studies en niet naar vage websites met zogenaamde guru's pls.
Bedankt, ik vind je aardig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Doe eens lief!
Als mensen in god willen geloven doen ze daar niemand kwaad mee. Het is zeker geen reden om te proesten.
Hier wordt niks je opgedrongen, niet zo zeiken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Uhh jawel, het wordt mij opgedrongen.
En als zij in god mogen geloven dan mag ik proesten om hun naïviteit
Ik hoor niks? Er wordt hier alleen getypt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:41 schreef HCFeestbeest het volgende:
[..]
Grootste fucking bullshit die ik in me hele leven heb gehoord
Ik dring niemand wat aan. Stel alleen wat voor. Voel je je bedreigd? Echt? Nou, gaat snel bij jou he.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee maar atheisten moeten altijd geloof altijd maar respecteren, maar anderzijds zitten gelovigen hun geloof en denkwijzen altijd op te dringen aan ons
Gebruik die multiquote eens. Je hoeft niet voor elke quote een nieuwe post te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:40 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ik hoor niks? Er wordt hier alleen getypt.
Dat je zegt dat je "happier" dan mij bent zegt genoeg.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:36 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Ik heb een super leuk leven en bitch niet op andere mensen zoals jij. Ik ben happier dan jij. <3!
nee hoor, anders ging het me niet vlekken voor mijn ogen op ontbijtloze ochtenden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:37 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Het zit allemaal tussen je oren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik maak dergelijke claims niet, jij wel. Dus, zoek maar wat langer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:38 schreef Nadorita het volgende:
[..]
Dan moet ik wat langer zoeken, maar ik gok dat jij ook ervaring hebt met het internet. Doe eens gek en zoek zelf pls.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |