Zo denk ik er ook over inderdaad.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een date echt wel wat anders dan 'zullen we dinsdag samen wat eten?'
Anders heb ik volgende week een date met 4 vrouwen
een date betekend dat je de ander ziet zitten op een meer dan vriendschappelijke manier (vind ik)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Maar dan maak je toch ook een afspraak die dames? Date is niet meer dan het Engelse woord voor afspraak. De "ik wil met je uit maar laten we het geen date noemen want dan zegt ze tenminste ja" tijd is echt alleen voor 12 - 14 jarigen.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:11 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind een date echt wel wat anders dan 'zullen we dinsdag samen wat eten?'
Anders heb ik volgende week een date met 4 vrouwen
een date betekend dat je de ander ziet zitten op een meer dan vriendschappelijke manier (vind ik)
ALs je ze gewoon tegenkomt en dan meteen wat doet dan is het geen date. Als je spontaan besluit om op een later tijdstip wat te gaan doen, wel een date.quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:10 schreef Solique het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gaat spontaan, dus niets met een planning
Zoals?quote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dates.
Ik ga weer nuttige dingen doen.
Dan heb ik half fok! al gedatequote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
ALs je ze gewoon tegenkomt en dan meteen wat doet dan is het geen date. Als je spontaan besluit om op een later tijdstip wat te gaan doen, wel een date.
Fok! kan best nuttig wezenquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Dates.
Ik ga weer nuttige dingen doen.
quote:
Nou, nog steeds single dus of dat nu een goed teken isquote:
Taal evolueert. Date betekend niet alleen nog het maken van een afspraak. Ook in het engels nietquote:Op donderdag 17 juli 2014 12:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Maar dan maak je toch ook een afspraak die dames? Date is niet meer dan het Engelse woord voor afspraak. De "ik wil met je uit maar laten we het geen date noemen want dan zegt ze tenminste ja" tijd is echt alleen voor 12 - 14 jarigen.
Maar gemierenneuk opzij, als je bewust wat met je partner / levensmetgezel () / vriend(in) of wat dan ook afspreekt om samen wat leuks / romantisch te gaan doen vind ik het nog steeds een date. Al heb je al 5 jaar een relatie.
Dan ben in heel benieuwd wat voor haar jij hebtquote:
Nogal weinig zeg maar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 13:53 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Dan ben in heel benieuwd wat voor haar jij hebt
Vrouwen... zo kortzichtigquote:Op donderdag 17 juli 2014 13:54 schreef Cue_ het volgende:
"sorry schat, je bent de man van m'n dromen.. maar je haar![]()
. Nee dat gaat toc h echt niet "
Denk dat er wel meer was
Heb je wel een duidelijk antwoord.quote:
Het was een foto. Net zoals dat een vrouw een lichaamsfoto moet sturen, stuur ik altijd een foto van mijn kalende hoofdquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:04 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En dat wist ze niet van te voren? Geen foto's ofzo?
Wel vaker, maar niet altijd even duidelijkquote:Op donderdag 17 juli 2014 14:02 schreef Aisomont het volgende:
[..]
Soms zijn vrouwen wel goed bezig ja!
Oww.. ik dacht tijdens/na de datequote:Op donderdag 17 juli 2014 14:06 schreef Aisomont het volgende:
Het was een foto. Net zoals dat een vrouw een lichaamsfoto moet sturen, stuur ik altijd een foto van mijn kalende hoofd
Nee. Dan zou ik hypocriet zijn, als ze het pas dan ziet. En of ik er nou onzeker over ben of niet, het is toch deel van mij en eerlijkheid is belangrijk enzooo.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Oww.. ik dacht tijdens/na de date
Maar die is er dus nooit geweest
Dat is waar.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Wel vaker, maar niet altijd even duidelijk
Mwoah, verlegen zal wel mee vallen. Vragen stellen deed ze wel snel, de mijne beantwoorden schoot niet echt op.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:44 schreef Cue_ het volgende:
Of ze wil via Facebook al je foto's zien. En via Skype hoe je er echt uit ziet.
En/of ze is een sociaal media hoertje, waardoor ze ze sowieso heel snel wou hebben.
Blijkbaar viel je toch wat tegen. Of zij si ook verlegen en dan schiet een gesprek via skype natuurlijk ook niet op.
Dit zal per persoon verschillen, is niet duidelijk antwoord op te geven.quote:Op donderdag 17 juli 2014 14:41 schreef Trashcanman het volgende:
Ja hallo,
Sinds een tijdje zit ik zo nu en dan weer een beetje aan te klooien op paiq en badoo. Net via die laatste een meid aangesproken en die vroeg gelijk (zonder vooraf wat gepraat te hebben) naar skype. Nou mooi natuurlijk, wederzijdse interesse is fijn en als ze liever via skype praat is dat prima wmb. vanuit daar komt er ook geen gesprek op gang en wil ze wel gelijk fb en dergelijke hebben. Ik heb geen facebook en als ik het had voeg ik nog niet zo snel vreemden toe. Gesprek valt stil en heb d'r maar weer van skype verwijderd.
Mijn vraag is: is het vreemd dat iemand gelijk naar contactinfo gaat vissen zonder je ooit eerder gesproken te hebben en had ik misschien met een scammer oid te maken of heb ik nu waarschijnlijk een makkelijke bootycall het raam uit geflikkerd?
Groetjes,
een verlegen tweeling
Ik deel die mening wel, het zal me niets verbazen dat een site als badoo nog wel wat scammers en dergelijke als klandizie heeft.quote:Op donderdag 17 juli 2014 15:10 schreef Solique het volgende:
[..]
Dit zal per persoon verschillen, is niet duidelijk antwoord op te geven.
Sommigen spreek je dagen/weken online zonder ook maar 1x gezien te hebben, de ander vraagt al om skype/foto binnen 1 minuut.
Gelijk veel social media info geven zou ik zelf wel mee wachten, zeker als je nog weinig tot niets besproken hebt, maar ook dit verschilt dit is meer mijn mening.
Die zitten overal, tinder zie je ook genoeg too good to be true foto'squote:Op donderdag 17 juli 2014 15:21 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik deel die mening wel, het zal me niets verbazen dat een site als badoo nog wel wat scammers en dergelijke als klandizie heeft.
Meh btje lame om de term relatie te laten afhangen van een activiteit. (Tenzij je gaat trouwen ofzoquote:Op donderdag 17 juli 2014 11:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Van plan en boeken is wel heel anders
En doen is nog een stapje verder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |