Lekker man duo penotti.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:27 schreef Weissman het volgende:
Ik heb het niet zo met getinte vrouwen. Zelfde geldt voor Aziatische dames. (no racist)
''Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Maar veel succes verder nog!quote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Blocken is gewoon kinderachtig gedrag.. Fatsoen is ver te zoeken tegenwoordig, mensen slaan voor niets compleet op tilt en rammen op block knop.
Durf de confrontatie maar eens aan.. Zijn er maar weinig die dat durven.
Fair enoughquote:Op vrijdag 18 juli 2014 22:57 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
''Ik denk dat we het hierbij moeten laten. Maar veel succes verder nog!
Wacht even. Waar ligt dit aan dan?
Niks persoonlijks hoor. Je bent gewoon niet zo mijn type en dat kan gebeuren. Succes verder!
Maar hoezo ben ik je type niet dan??
Nou ja, weet je, ik vind dat wat moeilijk om zo te zeggen, maar vind je gewoon niet aantrekkelijk...sorry
WEL GODVERDOMME VUILE GRIBUS HOER!!! ALSOF JIJ ER ZO LEKKER UITZIET MET JE ROBOCOP LIPPEN EN JE PEENTJESHAAR!!! JIJ TREKT VOLLE ZALEN WIL JE ZEGGEN!?!
Nou jaaa zeg!''
*block*
Gewoon een gokje hoor.
linkje?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
ns aller El_Thijs postte daar een tijdje terug nog een mooi voorbeeld
Dit was in m'n drukke periode, dus ondanks het feit dat het geen slecht bericht is, niet gereageerd, want gewoon druk.quote:Hoi xx, alles goed?
Ik kreeg een mail van OkCupid dat wij echt een top match zijn. Daar ben ik natuurlijk wel benieuwd naar :-). Je ziet er in ieder geval leuk uit.
Hoe is het met de studie? Is het werken nog bij te houden?
Je film- en muzieksmaak spreken me erg aan. Ik kijk graag naar actie, thrillers en drama's. Op dit moment luister ik graag naar bijvoorbeeld Kensington, Krystl en Gin Wigmore.
Ik zou je graag beter willen leren kennen. Welterusten voor nu!
Hier dacht ik "mja, eigenlijk ook wel onbeleefd van me, ik zou eens wat terug moeten sturen, ook al lijkt hij me niets." Gewoon vergeten though.quote:Jammer dat je geen reactie hebt teruggestuurd. Uit nieuwsgierigheid: Heb je al teveel gesprekken of spreekt m'n profiel je gewoon niet aan? Veel plezier nog op OkCupid!
Hnngquote:Een leuke meid en altijd online... Ziet ze me gewoon niet staan :-(.
quote:Hoe kom je erbij dat ik altijd online ben? Ik heb m'n telefoon vrij vaak in de buurt en check altijd m'n notificaties, maar ben de afgelopen weken te druk geweest, en ben dat nu nog steeds, om een gesprek aan te gaan... Na je tweede berichtje dacht ik "ik moet echt eens tijd maken om er op te reageren, al is het maar uit beleefdheid", maar dat ben ik vergeten. Jammer dat je het niet daarbij gelaten hebt, dat laatste berichtje klinkt te needy en is een gigantische afknapper. Daar gaat geen enkel meisje meer op in.
Gawdquote:Oh, dat was niet zo bedoeld. Ik bedoelde het meer met een knipoog. Misschien had ik die smiley dan ook moeten gebruiken ;-). Ik zie vaak het online icoontje bij je profielfoto staan. Lekker dat je zo druk bezig bent. Alleen maar leuke dingen hoop ik? Maar goed, bedankt voor je reactie en succes met alle werkzaamheden. Mocht je eens wat meer tijd hebben, zou ik het alsnog leuk vinden om wat van je te horen. Alvast een fijn weekend!
En nu waccht ik op het volgende berichtjequote:Nu kwam ik je ook op Tinder tegen! Sorry, het gaat bijna op stalken lijken ;-). Tinder vind ik trouwens niet zo leuk...
Heb ik niet, jij ramptoerist.quote:
Ach, je bent in ieder geval gewild.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, zo heb ik er ook één.
[..]
Dit was in m'n drukke periode, dus ondanks het feit dat het geen slecht bericht is, niet gereageerd, want gewoon druk.
[..]
Hier dacht ik "mja, eigenlijk ook wel onbeleefd van me, ik zou eens wat terug moeten sturen, ook al lijkt hij me niets." Gewoon vergeten though.
[..]
Hnng. Toen toch maar gereageerd.
[..]
[..]
Gawd. Laten gaan verder. Maar dat was nog niet alles!
[..]
En nu waccht ik op het volgende berichtje.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:07 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Het is nooit goed, toch?![]()
Dit klopt heel erg, voor mezelf sprekend. Al leer je wel aanvoelen als het kan om het gewoon te zeggen. Dat zijn vaak ook prima mannen/vrouwen verder, gewoon nét niet en dan krijg je vaak juist een positieve reactie zoals "Tof dat je het gewoon zegt" of "Jammer maar jij ook succes verder". Vaak ook mensen die al wat langer actief aan het daten zijn.quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik chargeer het natuurlijk wat, maar daar heb je je reden waarom veel vrouwen het ''makkelijker'' vinden om iemand dan maar gelijk te blocken. Teveel gasten die totaal niet kunnen dealen met een afwijzing.
Ons aller El_Thijs postte daar een tijdje terug nog een mooi voorbeeld van (al zal het niet helemaal zijn bedoeling zijn geweest). Zij geeft op een nette manier aan het gesprek af te willen kappen, hij gaat doorvragen over het waarom en zij geeft daar een eerlijk antwoord op. Vervolgens begint hij zich min of meer beledigd te voelen en haar te bashen. Terwijl ze hem alleen maar een openhartig antwoord gaf waar hij zelf om vroeg.
En El_Thijs is dan iemand waar geen greintje kwaad in schuilt. Dan kun je dus nagaan wat je voor de rest zoal voor de kiezen krijgt, als vrouw die iemand afwijst. Ik snap die easy way out wel.
Valt mee, wellicht denken vrouwen dat.. Als ik voor mijzelf spreek: Genoeg die ik niet wil "gleuven" :Squote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je een warme gleuf hebt, ben je dat al vrij snel.
Is dit het moment om je te DM'en en om foto's te vragen? Ik ben hier nieuw mee.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zolang je een warme gleuf hebt, ben je dat al vrij snel.
Haha echt he!quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:10 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Valt mee, wellicht denken vrouwen dat.. Als ik voor mijzelf spreek: Genoeg die ik niet wil "gleuven" :S
Klopt als een bus! Zo ervaar ik dat ook. Al voel ik het soms niet aan en eindig ik met een stalker achter mij aanquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dit klopt heel erg, voor mezelf sprekend. Al leer je wel aanvoelen als het kan om het gewoon te zeggen. Dat zijn vaak ook prima mannen/vrouwen verder, gewoon nét niet en dan krijg je vaak juist een positieve reactie zoals "Tof dat je het gewoon zegt" of "Jammer maar jij ook succes verder". Vaak ook mensen die al wat langer actief aan het daten zijn.
Behalve het laatste berichtje vind ik dit ontzettend meevallen eigenlijk. Het is misschien wat standaard maar hij stuurde je best een leuk berichtje en die tweede kan ik me op zich ook nog wel voorstellen. Wat wil je dan graag ontvangen voor berichtje als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 18 juli 2014 23:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Oh, zo heb ik er ook één.
[..]
Dit was in m'n drukke periode, dus ondanks het feit dat het geen slecht bericht is, niet gereageerd, want gewoon druk.
[..]
Hier dacht ik "mja, eigenlijk ook wel onbeleefd van me, ik zou eens wat terug moeten sturen, ook al lijkt hij me niets." Gewoon vergeten though.
[..]
Hnng. Toen toch maar gereageerd.
[..]
[..]
Gawd. Laten gaan verder. Maar dat was nog niet alles!
[..]
En nu waccht ik op het volgende berichtje.
Damn je bent op dreef! Hier kan ik mij wel in vindenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Behalve het laatste berichtje vind ik dit ontzettend meevallen eigenlijk. Het is misschien wat standaard maar hij stuurde je best een leuk berichtje en die tweede kan ik me op zich ook nog wel voorstellen. Wat wil je dan graag ontvangen voor berichtje als ik vragen mag?
As I said, die eerste twee berichten waren echt prima, maar als iemand niet reageert, geef het dan gewoon op. Dit was way too needy. Ik snap dat het niet echt overkomt, maar dit zijn de mailtjes alleen. Bedenk je ertussen nog even een stuk of 10 van die instant-message-berichten bij. Had ik ff moeten melden.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Behalve het laatste berichtje vind ik dit ontzettend meevallen eigenlijk. Het is misschien wat standaard maar hij stuurde je best een leuk berichtje en die tweede kan ik me op zich ook nog wel voorstellen. Wat wil je dan graag ontvangen voor berichtje als ik vragen mag?
Zo erg die stalkster?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Klopt als een bus! Zo ervaar ik dat ook. Al voel ik het soms niet aan en eindig ik met een stalker achter mij aan.
Dan begrijp ik je al meer. Vind zelf 2 berichten al veel, heeeeel soms stuur ik een derde, maar als die genegeerd wordt, vergeet het dan maar.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
As I said, die eerste twee berichten waren echt prima, maar als iemand niet reageert, geef het dan gewoon op. Dit was way too needy. Ik snap dat het niet echt overkomt, maar dit zijn de mailtjes alleen. Bedenk je ertussen nog even een stuk of 10 van die instant-message-berichten bij. Had ik ff moeten melden.
Teveel berichten sturen zonder antwoord is je eigen graf graven. En dat snap ik ook. Persoonlijk gezien vind ik het zwaar onbeleefd om iemand niet te antwoorden. (Dit bedoel ik niet persoonlijk op jou gericht, maar in het algemeenquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
As I said, die eerste twee berichten waren echt prima, maar als iemand niet reageert, geef het dan gewoon op. Dit was way too needy. Ik snap dat het niet echt overkomt, maar dit zijn de mailtjes alleen. Bedenk je ertussen nog even een stuk of 10 van die instant-message-berichten bij. Had ik ff moeten melden.
Kan ik ook lastig inschatten zo inderdaad. Needy is niet goed maar even informeren vind ik nog wel okee. En ik stuur zelf ook berichten en knipogen en whatever als ik date, weet niet of jij dat doet?quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:16 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Net goedquote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik wil niet het beeld scheppen dat ik een arrogante slet ben die alleen op de hete klootzakken reageert hoor. Heb vandaag nog zelf een berichtje gestuurd en daar geen antwoord op gekregen
.
Ik denk dat je wel anders piept als je elke dag 10-tallen berichtjes krijgt. Je bent een vreemde niks verplicht imo.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Persoonlijk gezien vind ik het zwaar onbeleefd om iemand niet te antwoorden.
Te laat.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Maar ik wil niet het beeld scheppen dat ik een arrogante slet ben die alleen op de hete klootzakken reageert hoor. Heb vandaag nog zelf een berichtje gestuurd en daar geen antwoord op gekregen
.
Ja, was niet leuk, hele dagen bellen, appen. In eerste instantie geprobeerd om duidelijk te zijn, dat ik er echt geen zin in had. Uiteindelijk iets agressiever (verbaal en tekst), hielp ook niet.. Toen alles maar geblokkeerd...quote:
Het is niet onbeleefd vind ik zelf maar wel een duidelijk teken vaak dat iemand niet echt geïnteresseerd is. Al was dat bij mij ook wel eens anders. Kreeg een keer een hele enthousiaste reactie maar ook gelijk excuses dat hij niet zo vaak in zijn oude mailaccount keek. Eigenlijk ook wel logisch gezien het feit dat vaak mannen het eerste bericht sturen op datingsites, dan verwacht je het ook niet meer op een gegeven moment. Was wel lollig. En een superleuke vent dus niet erg dat het even duurdequote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Teveel berichten sturen zonder antwoord is je eigen graf graven. En dat snap ik ook. Persoonlijk gezien vind ik het zwaar onbeleefd om iemand niet te antwoorden. (Dit bedoel ik niet persoonlijk op jou gericht, maar in het algemeen).
Clumsy_clown illustreert dit mooi in haar eerdere voorbeeld. Geen bericht is ook al een antwoord op zich, voor normale mensen dan. Dan weet je voldoende. Uiteindelijk geeft ze dan antwoord, eindigt in vrij heldere bewoordingen en dat ze het toch echt niet ziet zitten. En wat gebeurt er? Meneer grijpt toch nog de mogelijkheid aan om alsnog een voet tussen de deur te krijgen. Sommige mensen hebben nu eenmaal een betonnen plaat ter grootte van een bunker voor hun harses.quote:Op zaterdag 19 juli 2014 00:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Teveel berichten sturen zonder antwoord is je eigen graf graven. En dat snap ik ook. Persoonlijk gezien vind ik het zwaar onbeleefd om iemand niet te antwoorden. (Dit bedoel ik niet persoonlijk op jou gericht, maar in het algemeen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |