Ja joh, heerlijk. Op iedere hap een nieuwe klont koude maar al smeltende roomboterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:07 schreef Radyhyn het volgende:
Met roomboter?! Smeer je dat er bovenop dan?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb de keukenkastjes uitgesopt en er draaien babywasjes.
Nesteldrang, I haz it.
Nouja, enigszins, want de deurtjes van de kastjes heb ik geen zin meer in en nu lig ik op de bank.
Kijk.. die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja joh, heerlijk. Op iedere hap een nieuwe klont koude maar al smeltende roomboter
vooral studenten op dit tijdstipquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
De busdurf je dat wel aan SQ. Hier begon in de bus laatst spontaan een bejaarde dame tegen me aan te kletsen over bevallen
.
Ik heb net de keukenkastjes uitgesopt en er draaien babywasjes. Nesteldrang, I haz it.
Nouja, enigszins, want de deurtjes van de kastjes heb ik geen zin meer in en nu lig ik op de bank.
In DH de bus van/naar de stad vanuit mijn wijk hoef ik nergens op te rekenen. En bij de halte voor naar huis ging er pontificaal een meisje op t bankje zitten voor mijn neus - voor haar gingen ze in overleg wel opzij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral studenten op dit tijdstipmisschien staan ze straks wel voor me op!
huh? hoe dat dan? wij hadden in de bus de hele tijd het verhaaltje "let op de nieuwe geluiden voor in en uitchecken...etc. etc.".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
En uiteraard doe ik iets verkeerd met die aidschipkaart waardoor dit tripje van twee euro me nu een tientje kost
Bussen![]()
volgende keer regen ik wel weer nat
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? hoe dat dan? wij hadden in de bus de hele tijd het verhaaltje "let op de nieuwe geluiden voor in en uitchecken...etc. etc.".regen isbussen zijn een bitch.
oh ok! ja, dat is dan wel verwarrend ja...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasje stempelt alleen bij begin- en eindhalte. Niet dus, bij elke bus klaarblijkelijk in- én uitchecken
Maar dat kun je terug vragen, mits je elk detail van de reis nog weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasje stempelt alleen bij begin- en eindhalte. Niet dus, bij elke bus klaarblijkelijk in- én uitchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog basic rompers, broekjes en shirtjes in de kleinere maten verder mag ik niks meer kopen...Kwak
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik had toch laatst pakjes besteld?
de buitPakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog basic rompers, broekjes en shirtjes in de kleinere maten verder mag ik niks meer kopen...Ik wil ook weer bij next bestellen
maar even wachten tot ze meer Winterspullen hebben
![]()
Bij iedere overstap in en uitchecken idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bekken dat aan het verweken is, al dan niet gecombineerd met het eerste indalen (weet niet precies hoe ver je bent?) na 30 wk ongeveer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wie kan me vertellen wat die steken in mijn foef zijn, het schaambeen zeg maar? Mij hemel soms denk ik dan mijn schaamlippen er af vallen!
Dat je aan t fokken bent terwijl je visite hebt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij iedere overstap in en uitchecken idd.
Worstebroodjes met roomboter
We hebben visite en ik vraag me nu al af wanneer ie weer naar huis gaat...
Terwijl k t normaal heel gezellig vind.. Whats wrong with me.. ?
Hij is met mn man aan t schaken, dus dan is t niet onbeleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat je aan t fokken bent terwijl je visite hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |