Ja joh, heerlijk. Op iedere hap een nieuwe klont koude maar al smeltende roomboterquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:07 schreef Radyhyn het volgende:
Met roomboter?! Smeer je dat er bovenop dan?
Herkenbaarquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb de keukenkastjes uitgesopt en er draaien babywasjes.
Nesteldrang, I haz it.
Nouja, enigszins, want de deurtjes van de kastjes heb ik geen zin meer in en nu lig ik op de bank.
Kijk.. die ga ik onthouden!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ja joh, heerlijk. Op iedere hap een nieuwe klont koude maar al smeltende roomboter
vooral studenten op dit tijdstipquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:24 schreef Razztwizzle het volgende:
De busdurf je dat wel aan SQ. Hier begon in de bus laatst spontaan een bejaarde dame tegen me aan te kletsen over bevallen
.
Ik heb net de keukenkastjes uitgesopt en er draaien babywasjes. Nesteldrang, I haz it.
Nouja, enigszins, want de deurtjes van de kastjes heb ik geen zin meer in en nu lig ik op de bank.
In DH de bus van/naar de stad vanuit mijn wijk hoef ik nergens op te rekenen. En bij de halte voor naar huis ging er pontificaal een meisje op t bankje zitten voor mijn neus - voor haar gingen ze in overleg wel opzij.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vooral studenten op dit tijdstipmisschien staan ze straks wel voor me op!
huh? hoe dat dan? wij hadden in de bus de hele tijd het verhaaltje "let op de nieuwe geluiden voor in en uitchecken...etc. etc.".quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:34 schreef Stormqueen het volgende:
En uiteraard doe ik iets verkeerd met die aidschipkaart waardoor dit tripje van twee euro me nu een tientje kost
Bussen![]()
volgende keer regen ik wel weer nat
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
huh? hoe dat dan? wij hadden in de bus de hele tijd het verhaaltje "let op de nieuwe geluiden voor in en uitchecken...etc. etc.".regen isbussen zijn een bitch.
oh ok! ja, dat is dan wel verwarrend ja...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasje stempelt alleen bij begin- en eindhalte. Niet dus, bij elke bus klaarblijkelijk in- én uitchecken
Maar dat kun je terug vragen, mits je elk detail van de reis nog weetquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik reis voor het eerst met chipkaart he, ik dacht dat het net als met de metro wasje stempelt alleen bij begin- en eindhalte. Niet dus, bij elke bus klaarblijkelijk in- én uitchecken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog basic rompers, broekjes en shirtjes in de kleinere maten verder mag ik niks meer kopen...Kwak
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:59 schreef kwakz0r het volgende:
ohja, ik had toch laatst pakjes besteld?
de buitPakjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nu alleen nog basic rompers, broekjes en shirtjes in de kleinere maten verder mag ik niks meer kopen...Ik wil ook weer bij next bestellen
maar even wachten tot ze meer Winterspullen hebben
![]()
Bij iedere overstap in en uitchecken idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je bekken dat aan het verweken is, al dan niet gecombineerd met het eerste indalen (weet niet precies hoe ver je bent?) na 30 wk ongeveer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:36 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Wie kan me vertellen wat die steken in mijn foef zijn, het schaambeen zeg maar? Mij hemel soms denk ik dan mijn schaamlippen er af vallen!
Dat je aan t fokken bent terwijl je visite hebt?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Bij iedere overstap in en uitchecken idd.
Worstebroodjes met roomboter
We hebben visite en ik vraag me nu al af wanneer ie weer naar huis gaat...
Terwijl k t normaal heel gezellig vind.. Whats wrong with me.. ?
Hij is met mn man aan t schaken, dus dan is t niet onbeleefdquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat je aan t fokken bent terwijl je visite hebt?
Ik werd/word er ook nooit wakker van eigenlijk! Terwijl deze best druk is en S was dat al helemaal. Een patroon herkennen vind ik ook lastig. Als ik 's ochtends wakker word is ze meestal wakker, en tussen 23 en 00 voel ik dr eigenlijk ook altijd. Dan ga ik meestal slapen en dan wordt ze erg druk. Overdag erg wisselend, ligt er ook aan hoe druk ik het zelf heb.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:04 schreef Franny_G het volgende:
Leuk, kwak. Je hebt voor jongetjes zulke leuke kleertjes!.
SQ, ik voelde I. op zich wel veel bewegen, maar ik sliep er 's nachts ook gewoon door heen! Ik dacht altijd dat zij 's nachts gewoon stil was, aangezien ik er nooit wakker van werd, maar mijn vriend voelde een keer aan mijn buik toen ik sliep en daar was toch een boel gaande.
En als de vk vroeg of ik al een patroon kon ontdekken in de bewegingen, dan zei ik vaak maar ja, maar eerlijk gezegd heb ik zo'n patroon helemaal niet in de gaten gehad.
Volgens de 'boekjes' moet je vaak van alles of 'horen' bepaalde dingen. Dat is na de geboorte straks trouwens nog erger! Het is de kunst om je daar niet door van de wijs te laten brengen (niet teveel in ieder geval.) Vertrouw op jezelf en op je kleintje! (Makkelijker gezegd dan gedaan, maar het is wel heel fijn als het je lukt grotendeels van de tijd.)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kan twee keer per dag dr kleren vol bjorren en dan hoef ik nog niet te wassen tot ze in 62 zitquote:
ja dat merk ik ook wel ja. Als het erg druk is voel ik de volgende dag haast niks. Alsof ze bij moet tankenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:15 schreef Cwen het volgende:
Oh ja, SQ, verschuivingen heb ik ook nooit gehad, terwijl er toch best wat gewicht in zat. Een patroon had ze hier dan weer overduidelijk wel. Maar wat ik ook altijd merkte, is dat zij heel rustig was als ik bijv niet lekker was, en dat op een heel drukke dag minstens twee rustiger dagen volgden.
Het is niet makkelijk, maar als je gevoel zegt dat 't goed zit, dan zit 't dat.
hehehe, ik zit hier te gnorken in de wachtkamerquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:15 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ze kan twee keer per dag dr kleren vol bjorren en dan hoef ik nog niet te wassen tot ze in 62 zit
Ik heb zelf denk ik 10-20 kleertjes gekocht in maat 50-68. Maar ik heb een nichtje dat nu 4 maanden is en nog wat gekregen en geleend van vriendinnen met dochters of nichtjes. Dus ik zou mijn hoeveelheid niet als maatstaf aanhoudenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:15 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Wauw spees..
Als ik dit zie denk ik dat ik de weinig heb...
Da's een jurkje! Van Polarn O. Pyretquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:17 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik heb ongeveer de helft/ driekwart denk ik? Maar ik wil ook nog wat te kopen hebben als ze er is, kijken welke kleuren haar staan enzo <2
Maar die romper met die wolkjes <3 Waar komt die vandaan?
Komdegij ook al uit t Brabantse?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:22 schreef Roomsnoes het volgende:
Gecondoleerd Sugarsnap. Altijd verdrietig, zulke berichten.
PoP, dat had ik kunnen weten. Eens buurten daar
indalen lijkt me wat vroeg. Ben vandaag 27 weken. Maar ik denk dat het inderdaad best wel mijn bekken kan zijn. Thanksquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:03 schreef Cwen het volgende:
[..]
Je bekken dat aan het verweken is, al dan niet gecombineerd met het eerste indalen (weet niet precies hoe ver je bent?) na 30 wk ongeveer.
Dit begin ik ook weer te krijgen, dat is bij mij het begin van een coconnetje. Ik kijk mensen echt de deur uit, en nu het weer begint heb ik ook een deja vu naar de vorige zwangerschap... Terwijl ik normaal echt een gezelligheidsmens ben en iedereen welkom is!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:01 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
We hebben visite en ik vraag me nu al af wanneer ie weer naar huis gaat...
Terwijl k t normaal heel gezellig vind.. Whats wrong with me.. ?
Ik dacht altijd dat die cocon pas kwam op t eind...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:39 schreef marel88 het volgende:
Gecondoleerd Sugar...
[..]
Dit begin ik ook weer te krijgen, dat is bij mij het begin van een coconnetje. Ik kijk mensen echt de deur uit, en nu het weer begint heb ik ook een deja vu naar de vorige zwangerschap... Terwijl ik normaal echt een gezelligheidsmens ben en iedereen welkom is!
Dus niks wrong!
niet meteen je hele sociale leven voor de komende anderhalve maand lam leggen omdat je 1 offday hebt! Morgen is een nieuwe dag!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat die cocon pas kwam op t eind...
Morgen komt mn moeder en ik ben voor mezelf aan t bedenken of ik t kan afzeggen...![]()
Edit: ze komt 1x per week langs en helpt dan met poetsen in huis, dus t voelt ondankbaar om nu te zeggen, kom maar niet..
Kan je niet tegen je moeder zeggen dat je niet zoveel zin hebt in bezoek en daardoor misschien niet zo gezellig bent maar dat je het wel heel lief vindt dat ze komt helpen poetsen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Morgen komt mn moeder en ik ben voor mezelf aan t bedenken of ik t kan afzeggen...![]()
Edit: ze komt 1x per week langs en helpt dan met poetsen in huis, dus t voelt ondankbaar om nu te zeggen, kom maar niet..
SPOILER: geklaag van mij, sla maar over als je dat niet interesseertOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Ehm, we zijn natuurlijk al wel in de buurt van het eindquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, eczeem. Ik heb sowieso eczeem en ook eerder al wel rond mijn tepels (de rand ervan), nu heb ik ook al een poosje een open plekje op één tepel (krabplekje dat nu eczeem-ig is. t is nu dicht en het is al eens weggeweest, dus het zal wel weer over gaan. Tepels zijn juist erg droog bij mij helaas...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:26 schreef Zolena het volgende:
Kwakvoor je angst, en is het zeker eczeem? Er zitten ook van die bultjes die vet maken en actief worden als je zwanger bent. Bij mij werden ze groter en rood.
ontzettend. werk ik ook aan met de haptonoom. misschien vanavond maar eens die oefening doen... vorige keer op t consult werd ik fysiek naar/misselij/duizelig toen ik uiteindelijk echt een ontspanningsmoment hadquote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak, ben je een controlfreak? Want de angsten die je opsomt, hebben m.i. alles met controle hebben over iets te maken.
Je beroerd voelen bij echte ontspanning is niet vreemd en juist goed... Had het in het begin van m'n hypnobirthingcursus toen ook. Het is een teken dat je spanning echt loskomt, dus laat het toe, hoe moeilijk ook...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Nee, eczeem. Ik heb sowieso eczeem en ook eerder al wel rond mijn tepels (de rand ervan), nu heb ik ook al een poosje een open plekje op één tepel (krabplekje dat nu eczeem-ig is. t is nu dicht en het is al eens weggeweest, dus het zal wel weer over gaan. Tepels zijn juist erg droog bij mij helaas...
[..]
ontzettend. werk ik ook aan met de haptonoom. misschien vanavond maar eens die oefening doen... vorige keer op t consult werd ik fysiek naar/misselij/duizelig toen ik uiteindelijk echt een ontspanningsmoment haddat kon gebeuren blijkbaar... ben ontspanning en loslaten echt niet gewend.
Oh maar dat weet ik ook echt wel! het gaat ook wel over, zo'n moment, maar ik baalde net gewoon even extra dat J er niet is. Die kan mij goed helpen om eruit te "snappen" zeg maar. Maar alleen kan ik dat ook wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Kwak, je moet je wel bedenken hoe realistisch jouw angsten zijn.
Schrijf bijvoorbeeld je angsten op en som op waarom ze niet realistisch zijn. Zodat het misschien een beetje doordringt dat ze niet realistisch zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... kan je je het al voorstellen dat hij straks zo'n schattig pakje aan heeft die je vandaag binnen hebt gehad
[ Bericht 11% gewijzigd door Radyhyn op 08-07-2014 19:55:38 ]Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
Moooiiiiii!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:44 schreef kwakz0r het volgende:
Ja man! Of een schattig mutsje!
[ afbeelding ]
Thanks, ik heb vanalles liggen maar steeds geen zin om te doenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:09 schreef mignonne het volgende:
Kwak, wordt t niet tijd voor een brei to-do lijstje?of heb je al wat op de pennen staan? Kijk nou hoe leuk allemaal ♡ als ik een zoon kreeg maakte k t allemaal
http://www.ravelry.com/patterns/library/garter-stripe-baby-socks
http://www.ravelry.com/patterns/library/little-heaume
http://www.ravelry.com/patterns/library/pine-forest-baby-blanket
http://www.ravelry.com/patterns/library/lil-apple-hat
http://www.ravelry.com/pa(...)-raglan-baby-sweater
http://www.ravelry.com/patterns/library/zzz-jumpsuit
http://www.ravelry.com/patterns/library/oscar-9
http://www.ravelry.com/patterns/library/little-scallops
http://www.ravelry.com/patterns/library/the-oslo-anorak
http://www.ravelry.com/patterns/library/knee-high-bootees
http://www.ravelry.com/patterns/library/hoot-cardigan
(En als je het gevoel hebt dat je zorgen gaan overheersen is een keer een afspraak bij verloskundige Erica of bij Godine misschien wel een idee? Gewoon om te sparren over je zorgen enz. Het kan best fijn zijn om het hardop uit te spreken bij een zorgverlener die een en ander in perspectief kan plaatsen. En ja je hebt een hoger risico op zulke dingen, maar hou je ajb jn je achterhoofd dat het nog steeds heel relatief is en dat de kans nog steeds heel erg klein is.)
Als je een week kort lijkt (en dat is het misschien ook wel een beetje), misschien kan hij dan twee weken halve dagen werken?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:17 schreef Heliotrope het volgende:
Sugarsnap gecondoleerd.
Spees hoop kleertjes!
Kwakzor herkenbaar, en geen gezeur overigens vind ik. Herkenbare maar niet leuke angsten..
Hoelang nemen jullie partners verlof op na de bevalling (ik wilde vakantie typen). De mijne wilde een week doen en heeft ook niet echt meer dan dat, maar lijkt me nog wel kort.
Ja brrrr... ik kan me daar echt zo enorm boos om maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef Amsel het volgende:
Kijken jullie ook naar 'Vier handen op één buik' op BNN? Over een 15-jarige die zwanger is van een one night stand en de hele dag niets doet dan roken op de bank, gesteund door haar werkloze moeder.
Het is nog bezig.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:03 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaah shit had niet in de gaten dat er weer was... Nou morgen even terug kijken dan maar.
Hej SD, fijn dat t weer wat beter gaat. Naar van de spuiten, kan dus niet met pilletjes? Dat heeft mijn moeder, die doet zelf-doseren enzo...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:10 schreef StarDust_ het volgende:
Kennen jullie me nog?
![]()
Heb even onder een steen gezeten omdat ik nogal negatieve emoties had in de zwangerschap... Het is nog niet weg, maar merk al wel dat het stukken beter gaat! Dus ik ga weer proberen actief mee te posten.
Donderdag moet ik naar de gynaecoloog...brrrr!!! Aangezien ik in het verleden trombose heb gehad, moet ik vanaf donderdag tot 2 maanden na de bevalling elke dag (!!!!!!!) bloedverdunners spuiten. En laat ik nu net een angst hebben voor alles met naalden![]()
Maar maandag heb ik mijn geslachtsbepaling...!!!Iets om naar uit te kijken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |