Als ik nu nog ga slapen wordt ikquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb net een uurtje slaapje gedaan, zet een wekker?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Klinkerbotsing het vyolgende:
[..]
mweh
Nooit gedaan![]()
Wel uit amerika zak Reese's gehaald, maar daar houdt het ook op voor mij
Mwah, scheids is wel belangrijk maar Brazilië speelt zonder neymar en Silva, maar wel met 12e man.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de scheidsrechterMaar ik denk wel dat Duitsland gaat winnen
Denk je dat de Brazilianen dan alles gaan slopen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan de scheidsrechterMaar ik denk wel dat Duitsland gaat winnen
wauw pffff dikkie ben jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:52 schreef Peunage het volgende:
[..]
Als ik nu nog ga slapen wordt ik
morgenochtend weer wakker. Wekker of niet.
Kijk op http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658265_brazilie-duitsland.html danquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:55 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Mwah, scheids is wel belangrijk maar Brazilië speelt zonder neymar en Silva, maar wel met 12e man.
Ik heb geen tv
Vast welquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef Peunage het volgende:
[..]
Denk je dat de Brazilianen dan alles gaan slopen?
Lastig tijdens etenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:56 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Kijk op http://nos.nl/wk2014/wedstrijd/1658265_brazilie-duitsland.html dan
Wtf ben ik aan het kijken?!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:21 schreef Stimorol- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_is_een_keuze.html
Allochtonen.
Vriendje wordt aangehouden met iets te harde hand en alle allochtoontjes uit de buurt komen vertellen dat dat niet mag.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wtf ben ik aan het kijken?!Wat is er met die troela? En wat heeft die jongen met de clownsneus nou gezegd? Wat??? WAST IST DIESE
Die hippie met de bijbel/koran/whateverquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vriendje wordt aangehouden met iets te harde hand en alle allochtoontjes uit de buurt komen vertellen dat dat niet mag.
Woman, srsly?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Tering, wat een debiel zeg. Hopelijk mag hij voor alle kosten opdraaien.
Moet hij maar niet zo'n hippie zijn. Met zn hoofd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:34 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Woman, srsly?
1. Gast krijgt niet eens de tijd zijn id te tonen.
2. Agent doet meteen agressief.
3. Die homo van een agent is machtsgeil.
4. Kan het niet alleen af en moet het met tig anderen doen.
5. Al die agentenAl die allochtonen
Hij heeft het recht tegen te werken. Het feit dat agenten het recht hebben om geweld te gebruiken richting de burger, betekent niet dat dat te pas en te onpas toegepast kan worden.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet hij maar niet zo'n hippie zijn. Met zn hoofd.
Of iig niet zo tegenwerken.
SOBERSOquote:
Ik geloof er niets van. Want waarom gaat die gast opeens filmen? Volgens mij is er iets voorafgaand gebeurd. En daarbij, wat the fuck? Ze slaan je heus niet meteen tegen de vloer als je iets zegt. Zal vast niet zo luchtig geweest zijn.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft het recht tegen te werken. Het feit dat agenten het recht hebben om geweld te gebruiken richting de burger, betekent niet dat dat te pas en te onpas toegepast kan worden.
Machtsgeile losers zitten er zat bij de politie.
Vooral randstad..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hij heeft het recht tegen te werken. Het feit dat agenten het recht hebben om geweld te gebruiken richting de burger, betekent niet dat dat te pas en te onpas toegepast kan worden.
Machtsgeile losers zitten er zat bij de politie.
Klinker. Waar woon jij? Ik vermoed namelijk dat jij behoorlijk white woont..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SOBERSO
WIR HABEN GEWUNNEN
[..]
Ik geloof er niets van. Want waarom gaat die gast opeens filmen? Volgens mij is er iets voorafgaand gebeurd. En daarbij, wat the fuck? Ze slaan je heus niet meteen tegen de vloer als je iets zegt. Zal vast niet zo luchtig geweest zijn.
Sherlock. Waarom denk je dat ik zo kaas ben.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Klinker. Waar woon jij? Ik vermoed namelijk dat jij behoorlijk white woont..
Oke, want hier maken ze onderscheid in autochtoon/allochtoon.:)quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sherlock. Waarom denk je dat ik zo kaas ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |