Dat is met wiskunde, maar daar komt wel de term discriminatie vandaan johquote:
Discriminist.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Dat woord staat noch in het witte boekje noch in het groene boekje.
dit is een grapje hoop ik he?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat is met wiskunde, maar daar komt wel de term discriminatie vandaan joh
Negerzoenen en jodenkoek. Dat is pas discriminatie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef Totem_paal het volgende:
Zwarte Piet dat is pas discriminatie!!!!
Dat had mijn wiskunde leraar vertelt.quote:
Ohhh oke, bedankt man, ik dacht dat echtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:21 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Dat woord staat noch in het witte boekje noch in het groene boekje.
Wiskundeleraren die iets over de oorsprong van woorden vertellen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat had mijn wiskunde leraar vertelt.![]()
![]()
Discriminerende Racist!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:22 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Negerzoenen en jodenkoek. Dat is pas discriminatie.x 999
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
discriminatorDat woord moet worden toegevoegd aan der dikke van dale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
het bestaat alquote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:30 schreef soufyan1223 het volgende:
[..]
Dat woord moet worden toegevoegd aan der dikke van dale.
Dat wou ik ook al posten....quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:32 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
het bestaat al![]()
![]()
![]()
DISCRIMINATOR
Dit is een schakeling, waarmee uit frequentie- of faseveranderingen amplitudeveranderingen kunnen worden afgeleid.
THE DISCRIMINATOR:quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:18 schreef soufyan1223 het volgende:
Als racisme gelijk staat tot racist, staat discriminatie gelijk tot .....?
Klacht = Niet weten hoe je iemand noemt die discrimineert.
Misschien moet je je boeken Nederlands eens opendoen, i.p.v. je leraar Nederlands te neuken in ruil voor goede cijfers.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:23 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat had mijn wiskunde leraar vertelt.![]()
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |