Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, titel is een beetje jammer maar verder geef ik TS qua reactie groot gelijk. Wie kaatst kan de bal verwachten en dan maakt het niet uit waar je op te pakken bent.
Stoer man, lekker tegendraads zijn om het tegendraads zijn en alles en iedereen beledigen, omdat dit, zeker op het internet, nu eenmaal op redelijk veilige manier kanquote:
Je pakt een doelgroep uit een regio op iets waar ze niets aan kunnen doen. Hoe is dat anders dan iemand pakken op huidskleur? Erboven staan is natuurlijk helemaal oppermachtig en zo maar iemand helemaal schreeuwend en tierend over de zeik krijgen is een hele mooie tweede. Ik zie weinig verschil tussen een hele discotheek boers te noemen omdat het in (weet ik het) Twente staat is net zo fout maar zit minder taboe op (omdat blanke meerderheid dus fuck alle minderheden of zo) dan een donker gekleurde overladen met dezelfde soort clichés maar dat is fout want allochtoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.
Met als enige verschil dat de opmerking v/d dame geen betrekking had op ras en ook door genoeg autochtonen uit de randstad gemaakt had kunnen worden. Maar goed, dat is meer een 'technicality'. Qua niveau blijft het even triest.
Het was meer discrimineren dat echt racisme hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Aiciu het volgende:
Zij mag wel racisitisch doen tegen TS maar andrsom niet?
Racisme werkt nu eenmaal 1 kant op heh..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Aiciu het volgende:
Zij mag wel racisitisch doen tegen TS maar andrsom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen te pas en te onpas 'linkse rakkers' noemen, is dat niet enigszins vergelijkbaar met mensen te pas en te onpas 'boeren' noemen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 06:33 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Het was meer discrimineren dat echt racisme hoor.
En je moet niet vergeten dat er veel linkse rakkers hier op FOK! zitten. Ze proberen dit topic te bashen.
Mee eensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Je pakt een doelgroep uit een regio op iets waar ze niets aan kunnen doen. Hoe is dat anders dan iemand pakken op huidskleur? Erboven staan is natuurlijk helemaal oppermachtig en zo maar iemand helemaal schreeuwend en tierend over de zeik krijgen is een hele mooie tweede. Ik zie weinig verschil tussen een hele discotheek boers te noemen omdat het in (weet ik het) Twente staat is net zo fout maar zit minder taboe op (omdat blanke meerderheid dus fuck alle minderheden of zo) dan een donker gekleurde overladen met dezelfde soort clichés maar dat is fout want allochtoon.
Er even vanuit gaande dat het is zoals ik voor ogen hebt en de TS niet gewoon een wildvreemde donkere dame heeft beledigd die zachtjes tegen haar vriendin zei dat die mensen daar aan de bar met die blauwe overalls en laarzen waarschijnlijk boeren waren.
Nuances en weet ik het allemaal, iemand zomaar pakken op afkomst is gewoon fout maar als je schreeuwend in de discotheek iedereen lukraak af loopt te zeiken en uit te lachen mag je er wel heel zeker van zijn dat je niet terug te pakken bent.
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mensen te pas en te onpas 'linkse rakkers' noemen, is dat niet enigszins vergelijkbaar met mensen te pas en te onpas 'boeren' noemen?
Ah, dus hij loopt waarschijnlijk dus gewoon een beetje schijnheilig te doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, je bent blankquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk niet helemaal netjes, maar wel begrijpelijk. Het moet echt maar eens afgelopen zijn met die racismekaart om elke scheet.
Precies. In plaats van er boven staan verlaagt hij zichzelf tot haar niveau.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.
Met als enige verschil dat de opmerking v/d dame geen betrekking had op ras en ook door genoeg autochtonen uit de randstad gemaakt had kunnen worden. Maar goed, dat is meer een 'technicality'. Qua niveau blijft het even triest.
Heb je deze kuttroll ook weer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Catdog het volgende:
Het was al wel duidelijk dat TS racistisch is, heel zielig enzo dat die 2% de dupe zijn van de andere 98%. En daar kun je om blijven huilen omdat je een boner hebt voor Femke Halsema enzo maar dat is totaal niet de klacht.
De klacht zijn alle domme buitenlanders die denken dat racisme erger is dan discriminatie.
Als ik een troll was dan zou jij je moeten schamen hoe vaak je wel niet op me reageert, zijn er geen buitenlanders die je kunt knuffelen ipv dit topic te vervuilen?quote:
Het is toch al een aidstopic.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef Catdog het volgende:
[..]
Als ik een troll was dan zou jij je moeten schamen hoe vaak je wel niet op me reageert, zijn er geen buitenlanders die je kunt knuffelen ipv dit topic te vervuilen?
Want?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |