Dit had ik uiteraard bij verwachte reacties kunnen zetten.quote:
Dit is geen verzonnen topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als dit waar is dan gedraag je je iig wel als een boer en heb je geen enkele opvoeding genoten.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Je bent in ieder geval kortzichtig en bekrompen.
Dat kunnen we over de dame in kwestie gelukkig niet zeggen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Terug schelden en proberen iemand expres te raken met iets als huidskleur is een zwaktebod. Je kunt er veel beter een gevatte grap over maken of gewoon negeren. (no pun intended).quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:12 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Dit is geen verzonnen topic.
Waarom mag ik trouwens niet effectief terug schelden?
Dit ja. Jezusquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef hoink581 het volgende:
Ik ga graag voor effectiviteit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:14 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
[..]
Terug schelden en proberen iemand expres te raken met iets als huidskleur is een zwaktebod. Je kunt er veel beter een gevatte grap over maken of gewoon negeren. (no pun intended).
Ze heeft gelijk. Boer!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
Na de overwinning van zaterdag waren mijn maten en ik van plan goed te gaan feesten in de lokale club.
Er was daar echter een zwarte jongedame uit de stad aanwezig. Deze begon te roepen dat we allemaal boertjes waren en nog meer van zulks onzin, zonder reden en ze wist ook van geen ophouden.
Ik was de eerste van m'n maten die het zat werd dus ik heb haar duidelijk gemaakt dat ze terug naar haar eigen land moest gaan. Dit raakte een gevoelige snaar want meteen gooide ze haar colatje in mijn bakkes. Vervolgens begon ze hard te lachen over dat mijn shirt onder de cola zat en dat ik een domme racistische boer ben.
Ik zei haar dat het niet erg was omdat wij wel elektrische apparatuur in huis hadden om kleding te wassen, in tegenstelling tot al de zwartjes.
Toen werd ze echt helemaal gek en probeerde me te slaan maar ze werd door haar vriendinnetjes (1 was wel een 8) tegengehouden.
Natuurlijk werd zij en niet ik buiten de tent gezet. Ik ben namelijk nogal bekend in die tent en een vaste gast zouden ze er niet zo snel uitzetten. Het zwartje werd dus door de begeleiding naar buiten geëscorteerd en kon na haar ongeveer half uur durend bezoekje aan de club weer 45 minuten rijden naar de stad!
Klacht: Zwartje uit de stad die de elite van dit land boertjes noemt.
Anti-klacht 1: Nederland had gewonnen
Anti-klacht 2: Zwartje is buiten gezet.
Denken dat iedereen die niet in de stad woont een boer is______________!!!
Zeur niet, het is niet netjes maar als iemand een beetje elitair loopt te schreeuwen mag je die persoon heus wel op gelijke toon op de plek zetten. Als je ergens in de provincie een hele groep mensen beoordeeld op waar ze vandaan komen is het niet raar dat ze dat ook terug doen, als je dan ook nog een schreeuwlelijk bent die heel duidelijk de oorsprong uit het buitenland heeft moet je er eigenlijk als schreeuwlelijk niet aan beginnen of er tegen kunnen, wat de schreeuwlelijk in kwestie dus blijkbaar niet kon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:11 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Als dit waar is dan gedraag je je iig wel als een boer en heb je geen enkele opvoeding genoten.
Hierom moest ik lachen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:09 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik zei haar dat het niet erg was omdat wij wel elektrische apparatuur in huis hadden om kleding te wassen, in tegenstelling tot al de zwartjes.
De OP quotenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Boer!
Zwartje
Alleen daarmee toon je al aan een lagere levensvorm te zijn.
Ik bestreed gewoon haar gedrag op een gelijkwaardige manier.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, het is niet netjes maar als iemand een beetje elitair loopt te schreeuwen mag je die persoon heus wel op gelijke toon op de plek zetten. Als je ergens in de provincie een hele groep mensen beoordeeld op waar ze vandaan komen is het niet raar dat ze dat ook terug doen, als je dan ook nog een schreeuwlelijk bent die heel duidelijk de oorsprong uit het buitenland heeft moet je er eigenlijk als schreeuwlelijk niet aan beginnen of er tegen kunnen, wat de schreeuwlelijk in kwestie dus blijkbaar niet kon.
Dit ja, goed dat je daar rustig onder bent gebleven.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Zapata het volgende:
dat heb je netjes opgelost. En ook nog een gentlemen dat je haar niet onder het bier hebt gegooid na het cola incident.
MIsschien had ze zelf dr bek moeten houden over boertjes? Of mag een donkere gewoon alles zeggen en zijn ze verder een beschermde diersoort?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:13 schreef 44rdbei het volgende:
misschien had je haar geen zwartje moeten noemen.
Afgaande op de linksche media zouden we ze blijkbaar wel als zodanig moeten beschouwen ja..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIsschien had ze zelf dr bek moeten houden over boertjes? Of mag een donkere gewoon alles zeggen en zijn ze verder een beschermde diersoort?
Nee wel ouder.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:23 schreef mokkiemok het volgende:
TS is 14 ?
wat kinderachtig godverdomme zeg
Ik zou nooit fysiek geweld gebruiken tegen een vrouw, hoe bont ze het ook maakt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dit ja, goed dat je daar rustig onder bent gebleven.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
Of mag een donkere gewoon alles zeggen en zijn ze verder een beschermde diersoort?
kk pussyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:28 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ik zou nooit fysiek geweld gebruiken tegen een vrouw, hoe bont ze het ook maakt.
Gewoon even de zaak van een andere kant bekijken.quote:
Helemaal mee eens hoor, het was gewoon een toepasselijk plaatje.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gewoon even de zaak van een andere kant bekijken.
Wel zelf beledigende, generaliserende opmerkingen maken, maar als je die dan terug krijgt is het discriminatie, dat is echt een instelling waar ik heel erg moe van word tegenwoordig.
"zwarte piet is discriminatie, dat die boeren kaaskoppen dat nou niet snappen"quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef jogy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor, het was gewoon een toepasselijk plaatje.
Nee nog erger.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
"zwarte piet is discriminatie, dat die boeren kaaskoppen dat nou niet snappen".
Ditquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee nog erger.
"Boeren! Allemaal Boeren hier, whahahahaha BOOOEEERRRREEEEN"
"Wat moet je nou, zwartje?"
"DAT IS RACISME! BOOOOEHOOOOOEHOOOOOEEEEE"
""
jijquote:
Wat dus ook nog eens onzin is, velen zullen gewoon een kantoorbaan hebben. Aan het feit dat ze zwart is is iig niets gelogen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik denk dat zij doorgaans elke blanke persoon boers noemt.
Niet gekeken maar mijn opa en oma heten geen Henk en Ingrid.quote:
Ben jij het zwartje van afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef ReplaR het volgende:
Als je 45 minuten moet rijden naar de stad ben je gewoon een boer!
Dat klopt. Praktisch een vrouw dus handjes thuis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij die man op de bank bij Jensen?
Natuurlijk wonen er in mijn omgeving meer boeren dan in andere delen van Nederland. Maar om dan meteen de andere 95% van de bevolking in de omgeving ook boers te noemen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dus ook nog eens onzin is, velen zullen gewoon een kantoorbaan hebben. Aan het feit dat ze zwart is is iig niets gelogen.
Het staat ook tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Niet gekeken maar mijn opa en oma heten geen Henk en Ingrid.
[..]
Ben jij het zwartje van afgelopen zaterdag?
Blijft natuurlijk niet helemaal netjes, maar wel begrijpelijk. Het moet echt maar eens afgelopen zijn met die racismekaart om elke scheet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Natuurlijk wonen er in mijn omgeving meer boeren dan in andere delen van Nederland. Maar om dan meteen de andere 95% van de bevolking in de omgeving ook boers te noemen...
Eckte boeren komen ook echt niet in die club waar ik het over had, maar goed ze wilde zelf graag iedereen over een kam scheren, doe ik hetzelfde
Okee, even aangeklikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het staat ook tussen aanhalingstekens.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef ReplaR het volgende:
Als je 45 minuten moet rijden naar de stad ben je gewoon een boer!
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij de broer van het zwartje? Of de vriend?
Een negertroll... lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij de broer van het zwartje? Of de vriend?
Zij doet toch precies hetzelfde? Oh wacht, kleurlingen hebben meer rechten in dit land.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Boer!
Zwartje
Alleen daarmee toon je al aan een lagere levensvorm te zijn.
Die leeggeruimde koeienstal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Skv het volgende:
Waar woon je dan TS? En wat versta jij onder 'club'? De lokale zuipkeet?
Nee!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Skv het volgende:
Waar woon je dan TS? En wat versta jij onder 'club'? De lokale zuipkeet?
quote:
Vara docu stukje altijd -1quote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
MIsschien had ze zelf dr bek moeten houden over boertjes? Of mag een donkere gewoon alles zeggen en zijn ze verder een beschermde diersoort?
Ja, dat weet ik zeker.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:21 schreef -supergirl- het volgende:
Weet je zeker dat het geen pinda of mokka was?
Gezien de topictitel gebruikt TS de term niet alleen om de dame op gelijke toon op de plek te zetten.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Zeur niet, het is niet netjes maar als iemand een beetje elitair loopt te schreeuwen mag je die persoon heus wel op gelijke toon op de plek zetten. Als je ergens in de provincie een hele groep mensen beoordeeld op waar ze vandaan komen is het niet raar dat ze dat ook terug doen, als je dan ook nog een schreeuwlelijk bent die heel duidelijk de oorsprong uit het buitenland heeft moet je er eigenlijk als schreeuwlelijk niet aan beginnen of er tegen kunnen, wat de schreeuwlelijk in kwestie dus blijkbaar niet kon.
Nee TS reageert op vooroordelen die nergens op slaan, dus TS heeft goed gereageerd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:36 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Blijkbaar is TS beledigd wanneer hij boer genoemd wordt..
Hoer.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef vera166 het volgende:
Je behoort bij deze tot de aids van de samenleving
ZwartJE daarentegen is denigrerend. BoerTJE idem.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:24 schreef Mark031 het volgende:
Neger = Negro = Zwart
Dus er is in principe geen verschil of je 'zwarte' of 'neger' zegt
dit jaquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:18 schreef jogy het volgende:
TS je had haar een kippenbot door de neus moeten slaan om het af te maken.
Daar behoorde TS al heel wat langer toe.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef vera166 het volgende:
Welnee is een leuk topic.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Daar behoorde TS al heel wat langer toe.
Linkse rakker zijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Neen. Provocerende buitenlanders behoren tot de aids van deze samenleving.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:49 schreef vera166 het volgende:
We komen je helpen broeder!!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:43 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Neen. Provocerende buitenlanders behoren tot de aids van deze samenleving.
Racistje zijnquote:
Ernaast zitten en overkomen als een compleet losgeslagen mallootquote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Racistje zijn
Je door de term 'boertje' uit de tent laten lokken
Het IQ van een stoeptegel hebben
Jij
Dat is eerder op jou van toepassing, nietwaar?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:46 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ernaast zitten en overkomen als een compleet losgeslagen malloot
Jij
Dat vind jij misschien.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:48 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Dat is eerder op jou van toepassing, nietwaar?
ik vind het eerlijk gezegd ookquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
ik vind het eerlijk gezegd ook
Herstel.quote:
idd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:53 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
[..]
Herstel.
Linkse rakkers weldenkende mensen vinden dat.
Bek dicht, racistje.quote:
Waarschijnlijk omdat je een mindere levensvorm bent.quote:
Hoezo ik ben toch geen Marokkaan oid ?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat je een mindere levensvorm bent.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hoezo ik ben toch geen Marokkaan oid ?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:01 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Hoezo ik ben toch geen Marokkaan oid ?
Ik zie deze TS geloof ik voor het eerst. Maar ik geloof jequote:Op dinsdag 8 juli 2014 20:38 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
a zemmel kom vechtenquote:
wat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:25 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Achter de Jumbo was het toch om 19:00
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:30 schreef deadprez het volgende:
ok zie je daar
hier pica van mij kan je me herkennenCoole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Coole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?
Ik lig al op je te wachten!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:32 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Coole mondharmonica. Kun je een beetje goed spelen op dat ding?
Do we have a problem?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:38 schreef Toofastforyou21 het volgende:
[..]
Ik lig al op je te wachten!
[ afbeelding ]
En niet snel je matties meenemen he
Ashtray is die andere.quote:
loc dogquote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:48 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
ow ja, met zijn 10 jaar jongere vader. Hoe heet deze mafkees ook al weer?
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:57 schreef gargamelnl het volgende:
Ik snap dat gezeik van die randstad figuren niet zo op de boeren.
Wel lopen zeiken, maar als het oorlog is met de half dode kinderen op de kar lopen bedelen bij ons op de boerderij om aardappelen. Moeten wij weer ome Günther bellen om jullie af te laten voeren.
Ok, titel is een beetje jammer maar verder geef ik TS qua reactie groot gelijk. Wie kaatst kan de bal verwachten en dan maakt het niet uit waar je op te pakken bent.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 19:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Gezien de topictitel gebruikt TS de term niet alleen om de dame op gelijke toon op de plek te zetten.
Heeft ie nog geluk dat ze niet gehandicapt en strontlelijk was, rood haar en veel vet had. Kan je het als persoon nergens meer over hebben om iemand terug te pakken want dat is politiek incorrect.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:16 schreef AjaxS het volgende:
Boer had vanaf het begin al pech, ruzie met een vrouw die ook nog een negerin isje wilt zoveel zeggen, maar
Och ja, tegenwoordig moet alles blijkbaar kunnen onder het mom van 'een grapje'...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:55 schreef Rozevla het volgende:
Kut zwarte allemaal op het vuur! De KKK moet hier ook is ff ingevoerd worden, op flikkeren met die aids verspreiders!
Moraalriddersquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:37 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Och ja, tegenwoordig moet alles blijkbaar kunnen onder het mom van 'een grapje'...
Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:09 schreef jogy het volgende:
[..]
Ok, titel is een beetje jammer maar verder geef ik TS qua reactie groot gelijk. Wie kaatst kan de bal verwachten en dan maakt het niet uit waar je op te pakken bent.
Stoer man, lekker tegendraads zijn om het tegendraads zijn en alles en iedereen beledigen, omdat dit, zeker op het internet, nu eenmaal op redelijk veilige manier kanquote:
Je pakt een doelgroep uit een regio op iets waar ze niets aan kunnen doen. Hoe is dat anders dan iemand pakken op huidskleur? Erboven staan is natuurlijk helemaal oppermachtig en zo maar iemand helemaal schreeuwend en tierend over de zeik krijgen is een hele mooie tweede. Ik zie weinig verschil tussen een hele discotheek boers te noemen omdat het in (weet ik het) Twente staat is net zo fout maar zit minder taboe op (omdat blanke meerderheid dus fuck alle minderheden of zo) dan een donker gekleurde overladen met dezelfde soort clichés maar dat is fout want allochtoon.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.
Met als enige verschil dat de opmerking v/d dame geen betrekking had op ras en ook door genoeg autochtonen uit de randstad gemaakt had kunnen worden. Maar goed, dat is meer een 'technicality'. Qua niveau blijft het even triest.
Het was meer discrimineren dat echt racisme hoor.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Aiciu het volgende:
Zij mag wel racisitisch doen tegen TS maar andrsom niet?
Racisme werkt nu eenmaal 1 kant op heh..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 23:15 schreef Aiciu het volgende:
Zij mag wel racisitisch doen tegen TS maar andrsom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mensen te pas en te onpas 'linkse rakkers' noemen, is dat niet enigszins vergelijkbaar met mensen te pas en te onpas 'boeren' noemen?quote:Op woensdag 9 juli 2014 06:33 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Het was meer discrimineren dat echt racisme hoor.
En je moet niet vergeten dat er veel linkse rakkers hier op FOK! zitten. Ze proberen dit topic te bashen.
Mee eensquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Je pakt een doelgroep uit een regio op iets waar ze niets aan kunnen doen. Hoe is dat anders dan iemand pakken op huidskleur? Erboven staan is natuurlijk helemaal oppermachtig en zo maar iemand helemaal schreeuwend en tierend over de zeik krijgen is een hele mooie tweede. Ik zie weinig verschil tussen een hele discotheek boers te noemen omdat het in (weet ik het) Twente staat is net zo fout maar zit minder taboe op (omdat blanke meerderheid dus fuck alle minderheden of zo) dan een donker gekleurde overladen met dezelfde soort clichés maar dat is fout want allochtoon.
Er even vanuit gaande dat het is zoals ik voor ogen hebt en de TS niet gewoon een wildvreemde donkere dame heeft beledigd die zachtjes tegen haar vriendin zei dat die mensen daar aan de bar met die blauwe overalls en laarzen waarschijnlijk boeren waren.
Nuances en weet ik het allemaal, iemand zomaar pakken op afkomst is gewoon fout maar als je schreeuwend in de discotheek iedereen lukraak af loopt te zeiken en uit te lachen mag je er wel heel zeker van zijn dat je niet terug te pakken bent.
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:39 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Mensen te pas en te onpas 'linkse rakkers' noemen, is dat niet enigszins vergelijkbaar met mensen te pas en te onpas 'boeren' noemen?
Ah, dus hij loopt waarschijnlijk dus gewoon een beetje schijnheilig te doenquote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me raden, je bent blankquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk niet helemaal netjes, maar wel begrijpelijk. Het moet echt maar eens afgelopen zijn met die racismekaart om elke scheet.
Precies. In plaats van er boven staan verlaagt hij zichzelf tot haar niveau.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:41 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Persoonlijk ben ik meer van proberen er boven te staan. Maar de reactie van TS was in ieder geval op hetzelfde trieste niveau als de reactie van de dame in kwestie.
Met als enige verschil dat de opmerking v/d dame geen betrekking had op ras en ook door genoeg autochtonen uit de randstad gemaakt had kunnen worden. Maar goed, dat is meer een 'technicality'. Qua niveau blijft het even triest.
Heb je deze kuttroll ook weer.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:27 schreef Catdog het volgende:
Het was al wel duidelijk dat TS racistisch is, heel zielig enzo dat die 2% de dupe zijn van de andere 98%. En daar kun je om blijven huilen omdat je een boner hebt voor Femke Halsema enzo maar dat is totaal niet de klacht.
De klacht zijn alle domme buitenlanders die denken dat racisme erger is dan discriminatie.
Als ik een troll was dan zou jij je moeten schamen hoe vaak je wel niet op me reageert, zijn er geen buitenlanders die je kunt knuffelen ipv dit topic te vervuilen?quote:
Het is toch al een aidstopic.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:32 schreef Catdog het volgende:
[..]
Als ik een troll was dan zou jij je moeten schamen hoe vaak je wel niet op me reageert, zijn er geen buitenlanders die je kunt knuffelen ipv dit topic te vervuilen?
Want?quote:Op woensdag 9 juli 2014 18:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
Deze TS noemde Marokkanen in een ander topic ook 'mindere levensvormen', zou hem dus niet al te serieus nemen.
MDI ingelicht.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Want?
Wou je zeggen dat dat niet zo is?
En deze keer krijg ik er niet eens een rijksdaalder voor.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Snitch....zie je wel! Je bewijst het alweer!
Misschien stoppen met posten in dat soort topics? Het komt toch altijd neer op "Jullie zjin racistisch wat haat ik jullie, groenlinks4life, voederbietsel is mijn beste vriend in de wereld". Het boeit echt niemand ene flikker.quote:
Laat mij hier gewoon de moraalridder uithangen faggot.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:38 schreef Catdog het volgende:
[..]
Misschien stoppen met posten in dat soort topics? Het komt toch altijd neer op "Jullie zjin racistisch wat haat ik jullie, groenlinks4life, voederbietsel is mijn beste vriend in de wereld". Het boeit echt niemand ene flikker.
SJW'er gespot.quote:
En dan zo'n zweep beweging met je hand in de lucht maken terwijl je zo'n zweepgeluid erbij maakt.quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:45 schreef .sfinx het volgende:
Je had tegen haar moeten zeggen of ze het katoen van haar shirtje zelf had geplukt.
whehehquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:50 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
En dan zo'n zweep beweging met je hand in de lucht maken terwijl je zo'n zweepgeluid erbij maakt.
Ja weet ik veel, ik werd zo ook genoemd laatst. Wilde het ook een keer gebruiken.quote:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJWquote:Op woensdag 9 juli 2014 19:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik werd zo ook genoemd laatst. Wilde het ook een keer gebruiken.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:03 schreef FFlorus het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=SJW
Niks mis mee, lijkt me.quote:Social justice warrior, someone who fights for the principles of human equality and solidarity.
Belachelijk inderdaad.quote:Op woensdag 9 juli 2014 20:11 schreef FFlorus het volgende:
[..]
Opkomen voor gelijkheid en solidariteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |