jijquote:
Wat dus ook nog eens onzin is, velen zullen gewoon een kantoorbaan hebben. Aan het feit dat ze zwart is is iig niets gelogen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
Ik denk dat zij doorgaans elke blanke persoon boers noemt.
Niet gekeken maar mijn opa en oma heten geen Henk en Ingrid.quote:
Ben jij het zwartje van afgelopen zaterdag?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef ReplaR het volgende:
Als je 45 minuten moet rijden naar de stad ben je gewoon een boer!
Dat klopt. Praktisch een vrouw dus handjes thuis.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:42 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij die man op de bank bij Jensen?
Natuurlijk wonen er in mijn omgeving meer boeren dan in andere delen van Nederland. Maar om dan meteen de andere 95% van de bevolking in de omgeving ook boers te noemen...quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat dus ook nog eens onzin is, velen zullen gewoon een kantoorbaan hebben. Aan het feit dat ze zwart is is iig niets gelogen.
Het staat ook tussen aanhalingstekens.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:47 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Niet gekeken maar mijn opa en oma heten geen Henk en Ingrid.
[..]
Ben jij het zwartje van afgelopen zaterdag?
Blijft natuurlijk niet helemaal netjes, maar wel begrijpelijk. Het moet echt maar eens afgelopen zijn met die racismekaart om elke scheet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Natuurlijk wonen er in mijn omgeving meer boeren dan in andere delen van Nederland. Maar om dan meteen de andere 95% van de bevolking in de omgeving ook boers te noemen...
Eckte boeren komen ook echt niet in die club waar ik het over had, maar goed ze wilde zelf graag iedereen over een kam scheren, doe ik hetzelfde
Okee, even aangeklikt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:49 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het staat ook tussen aanhalingstekens.
Ook dat ja.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:45 schreef ReplaR het volgende:
Als je 45 minuten moet rijden naar de stad ben je gewoon een boer!
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij de broer van het zwartje? Of de vriend?
Een negertroll... lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:57 schreef GezondeSpanning het volgende:
[..]
Ben jij de broer van het zwartje? Of de vriend?
Zij doet toch precies hetzelfde? Oh wacht, kleurlingen hebben meer rechten in dit land.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:16 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk. Boer!
Zwartje
Alleen daarmee toon je al aan een lagere levensvorm te zijn.
Die leeggeruimde koeienstal.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Skv het volgende:
Waar woon je dan TS? En wat versta jij onder 'club'? De lokale zuipkeet?
Nee!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 13:05 schreef Skv het volgende:
Waar woon je dan TS? En wat versta jij onder 'club'? De lokale zuipkeet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |