Ook een doosje oranje bocht besteldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg via Kortingscode.nl een wijnvoordeel code in mijn mail, voor de liefhebber
plemp ik hem hier maar neer.
Alleen vandaag geldig staat erbij...Ben jij nou de geheime code die speciaal voor jou was aan het verspreiden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit kunnen wij niet tolerereren! Je hoort nog van ons
gr gr WijnvoordeelAs the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:19 schreef FANN het volgende:
Ik kreeg via Kortingscode.nl een wijnvoordeel code in mijn mail, voor de liefhebber
plemp ik hem hier maar neer.
Alleen vandaag geldig staat erbij...Is al minimaal een maand oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel mooi dat ze dan in die mail alleen vandaag zetten
![]()
Zit trouwens een minimum orderbedrag van 50 euro aan vast![]()
Heb ook die maandag besteld maar nog geen eens een mail gehad wanneer t komt,terwijl t gewoon leverbaar is volgens de sitequote:Op woensdag 9 juli 2014 13:28 schreef Deezertje het volgende:
Baal er toch wel enigszins van dat de Oranje Canei pas morgen komt, zeker als ik maandag al heb besteld. Maar kan helaas niet zeggen dat er niks in huis is
Dat alles leverbaas is volgens de site blijkt ook van geen kant te kloppen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:49 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ook die maandag besteld maar nog geen eens een mail gehad wanneer t komt,terwijl t gewoon leverbaar is volgens de site
Op mijnpakket staat ie nu wel idd met status "onderweg"quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat alles leverbaas is volgens de site blijkt ook van geen kant te kloppen.
Sowieso heb ik al gemerkt dat het geen bedrijf is wat dezelfde dag nog verstuurd, dus ook al bestel je maandag heel vroeg, wordt 't pas dinsdag verzonden. Hij was gistermiddag wel al aangemeld in MijnPakket, maar zonder echt verstuurd te zijn.
bij mij is die nog niet eens verstuurd...quote:Op woensdag 9 juli 2014 13:28 schreef Deezertje het volgende:
Baal er toch wel enigszins van dat de Oranje Canei pas morgen komt, zeker als ik maandag al heb besteld. Maar kan helaas niet zeggen dat er niks in huis is
Maar wees dan gewoon eerlijk weet je. Betaalstoring is bij mij uberhaupt niet aan de orde want ik betaal op factuur.quote:Op woensdag 9 juli 2014 11:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wij hebben gemaild en toen kwam het antwoord dat er storing was bij de betaling (dat is bullshit want de betaling is via een betaalprovider gegaan en daarvan is ook netjes een bevestiging gestuurd). Ik denk dat ze gewoon zo veel drukte niet verwacht hadden en nu puin aan het ruimen zijn, want het op voorraad zijnde product zou met 3 dagen hier zijn.
Uitverkocht!quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:10 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb de calle principal sauvignon blanc binnen gehad!
Gelijk even proeven en eventueel opnieuw bestellen?
Adresquote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef Rockiejj het volgende:
Oh.
[ afbeelding ]
Waar baseren ze dit op? Adres? E-mail?
Cookies wissen.quote:Op woensdag 9 juli 2014 17:57 schreef Rockiejj het volgende:
Oh.
[ afbeelding ]
Waar baseren ze dit op? Adres? E-mail?
Tyfussmerig spul is het ook, dus dat boeit niet.quote:
Niet zo huilen. Op de site staat duidelijk:quote:Op woensdag 9 juli 2014 14:00 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dat alles leverbaas is volgens de site blijkt ook van geen kant te kloppen.
Sowieso heb ik al gemerkt dat het geen bedrijf is wat dezelfde dag nog verstuurd, dus ook al bestel je maandag heel vroeg, wordt 't pas dinsdag verzonden. Hij was gistermiddag wel al aangemeld in MijnPakket, maar zonder echt verstuurd te zijn.
Het is ook puur om weg te geven.. ik krijg ook altijd de smerigste bocht, eindelijk een goede kans om ze terug te pakken...quote:Op woensdag 9 juli 2014 19:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Tyfussmerig spul is het ook, dus dat boeit niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |