Kaapse pracht? Niet te zuipen dat spul. Hoewel ik de AH huiswijn basis weer prima vibd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:04 schreef hottentot het volgende:
[..]
Bocht is relatief natuurlijk.
Geen idee of ze nog bestaan. Maar de Aldi had vroeger Kaapse pracht en ook stevige rode wijn in liter flessen, kostte ook geen drol. Het zal volgens vele standaarden en "kenners" zeker bocht zijn, alleen ben ik nog niemand tegengekomen die het geen lekkere wijntjes vond.
Dit soort figuren klagen zelfs over gratis produkten. Ik zou me trouwens doodschamen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor zulke extreme kortingen mag men echt niet janken dat het bocht is of dat men automatisch is ingeschreven voor een nieuwsbrief, kom nou. Die handelaar moet natuurlijk water bij de wijn doen (hi ha ho) om zo uit te kunnen pakken. Je bent wel echt een schrale Hollander als je over één van die 2 punten loopt te klagen.
Lekker boeiend, je mag gewoon niet mensen zomaar abonneren op een nieuwsbrief, daar doet de prijs van het product of hoever hij het (eventueel) onder inkoop verkoopt niks aan af.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
Voor zulke extreme kortingen mag men echt niet janken dat het bocht is of dat men automatisch is ingeschreven voor een nieuwsbrief, kom nou. Die handelaar moet natuurlijk water bij de wijn doen (hi ha ho) om zo uit te kunnen pakken. Je bent wel echt een schrale Hollander als je over één van die 2 punten loopt te klagen.
Dat hoort blijkbaar bij zijn marketingstrategie. Schrijf je lekker uit en het is klaar, maar verdere stappen ondernemen zoals de ConsuWijzer..quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, je mag gewoon niet mensen zomaar abonneren op een nieuwsbrief, daar doet de prijs van het product of hoever hij het (eventueel) onder inkoop verkoopt niks aan af.
Lekker boeiend, het kost ongeveer evenveel tijd als op 'afmelden', en 'bevestigen' klikken. Omdat ze ons goedkope wijn verkopen, hoeven ze zich niet meer aan de regels omtrent nieuwsbrieven te houden. Volgende keer ook maar 100% transactiekosten over je betaling heffen achteraf, want ja, het was toch zo goedkoop dus niet zeikenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:47 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schrijf je lekker uit en het is klaar, maar verdere stappen ondernemen zoals de ConsuWijzer... Flikker op, man.
Je bent nog zuurder dan Johan Derksen in een vat van de bocht die ze schijnen te verkopen. Wat moet jij moeilijk zijn om mee samen te leven zeg, niet te gelovenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het kost ongeveer evenveel tijd als op 'afmelden', en 'bevestigen' klikken. Omdat ze ons goedkope wijn verkopen, hoeven ze zich niet meer aan de regels omtrent nieuwsbrieven te houden. Volgende keer ook maar 100% transactiekosten over je betaling heffen achteraf, want ja, het was toch zo goedkoop dus niet zeiken
De regels omtrent nieuwsbrievenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lekker boeiend, het kost ongeveer evenveel tijd als op 'afmelden', en 'bevestigen' klikken. Omdat ze ons goedkope wijn verkopen, hoeven ze zich niet meer aan de regels omtrent nieuwsbrieven te houden. Volgende keer ook maar 100% transactiekosten over je betaling heffen achteraf, want ja, het was toch zo goedkoop dus niet zeiken
Het is heel simpel, het moet opt-in zijn, dat is t niet. Klaar. Heeft echt helemaal nul komma nul te maken met of het een product van een euro, 10 euro, of 1000 euro is, en of de ondernemer er wel of niet wat aan verdient.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
De regels omtrent nieuwsbrievenmi gado meld je gewoon af als je die mail niet wil
en die vergelijking
Ik ook, veel snellerquote:
Eensch is.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is heel simpel, het moet opt-in zijn, dat is t niet. Klaar. Heeft echt helemaal nul komma nul te maken met of het een product van een euro, 10 euro, of 1000 euro is, en of de ondernemer er wel of niet wat aan verdient.
je kan ook overal een probleem van maken zeg, laten we het inderdaad afhankelijk maken van de marge van de ondernemer inderdaad. Als z'n marge negatief is zijn sms-bommen, telemarketing en colporteurs toegestaan?
De Chileense wijn (Cabernet Sauvignon Merlot) was in Nederland gebotteld.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 12:39 schreef Skv het volgende:
Wel typisch dat geen enkele wijn van de website op wijnvoordeel elders verkocht lijkt te worden..
http://www.wine-searcher.com/find/
Tik daar bijvoorbeeld de volgende namen in:
Peter Flemming Estates - Chardonnay
Gazzera Terre Siciliane IGT Pinot Grigio
Bodegas Campiña - Sabor Real Toro DO Tinto
Casa Safra Selección Platino Terra Alta DO Gran Reserva
Bodegas Vinedos Contralto - Calle Principal Sauvignon Blanc
Casa Safra Gran Reserva - Selección Oro Terra Alta DO
Bodegas Campiña - Sabor Real Toro DO Tinto
IndomitaQuintus - Cabernet Sauvignon GranReserva
Casa Safra Ucles DO Verdejo
Gewoon nul hits, behalve van wijnvoordeel zelf. Restpartijtjes opgekocht en een eigen label er op geplakt? Ik vrees een beetje voor de wijnen om eerlijk te zijn.
Volgens mij de meeste van die (goedkope) wijnen wel. Veel goedkoper om in bulk hierheen te schepen en dan hier pas de "zware" fles erbij te betrekken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:08 schreef Skaai het volgende:
De Chileense wijn (Cabernet Sauvignon Merlot) was in Nederland gebotteld.
de wine hebben wel al, nu nog het make love, anders geef ik je aan bij ConsuWijzer wegens misleidende reclamequote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:11 schreef Skaai het volgende:
Hey guys we gaan toch niet lopen bitchen op elkaar he? Dit is een leuke actie en we hebben elkaar lekker aan el cheepo (goeie of bocht) wijn geholpen. Als iemand de ConsuWijzer wil benaderen, lekker laten doen. Wil iemand dat niet, lekker laten doen. Maar hou het effe gezellig.
Ik had zelf ook geen kwaliteitsmeuk verwacht, ik weet dat als ik voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten ik geen kwaliteit kan verwachten. Maar toevallig is de Chileense rode wijn en mijn Californische Chardonnay goed te doen, dus ik vind het allang gesneden.
Make love, drink wine
Na een paar wijntjes heb ik genoeg love te gevenquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de wine hebben wel al, nu nog het make love, anders geef ik je aan bij ConsuWijzer wegens misleidende reclame
gr gr
Ik wil het make love-gedeelte wel vorm geven door zo'n fles wijn droog in je anus te pompen hoor, anders.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
de wine hebben wel al, nu nog het make love, anders geef ik je aan bij ConsuWijzer wegens misleidende reclame
gr gr
Dat klinkt niet echt als love, of gaan we daarna wel knuffelen?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil het make love-gedeelte wel vorm geven door zo'n fles wijn droog in je anus te pompen hoor, anders.
Nou, ik heb 6 flessen onaangebroken wijnquote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Na een paar wijntjes heb ik genoeg love te geven![]()
Als je m'n opa's fiets teruggeeft wil ik daarna best met je knuffelen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als love, of gaan we daarna wel knuffelen?
6? 6? Wat heb je nou geleerd in dit topic? En je hebt maar 1 doos besteld?! Sjongejonge. Ik heb 4 dozen binnen en er zijn er nog 5 onderweg. Ik make my own love wel.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 17:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet echt als love, of gaan we daarna wel knuffelen?
[..]
Nou, ik heb 6 flessen onaangebroken wijn
Ik ook, maar een reactie blijft nog steeds uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |