Ik heb dan ook mede naar aanleiding van jouw tip en linkjes die Sabor Real besteld. Had het nog niet gemeld maar even de balans herstellenquote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:30 schreef Skv het volgende:
Flikker op met die Canei zeg. Heb al tips gegeven van lekkere wijnen van 16E de doos.
Deze heb ik ook getipt: https://www.wijnvoordeel.(...)l032ourfsopmgqu63fj2quote:Op vrijdag 11 juli 2014 23:38 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ik heb dan ook mede naar aanleiding van jouw tip en linkjes die Sabor Real besteld. Had het nog niet gemeld maar even de balans herstellen.
Maar, wijnen? Dit was de enige tip toch?
Ja, je word bedankt.quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dubbele tong, struikelen over je eigen benen, je slipje niet uit krijgen, eenmaal in bed als een blok in slaap vallen, snurken, en een ontploft rood kapsel met bonkjes en sliertjes van de kots er in de volgende ochtend?
ow... serieus?quote:Op woensdag 9 juli 2014 12:48 schreef CrashO het volgende:
[..]
Is al minimaal een maand oudWel mooi dat ze dan in die mail alleen vandaag zetten
![]()
Zit trouwens een minimum orderbedrag van 50 euro aan vast
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:19 schreef Skaai het volgende:
Ja ik proefde geen alcohol en tikte die fles zo leeg in mijn eentje. Ik werd er niet eens melig van en hield er al helemaal geen hoofdpijn aan over.
Dit inderdaad.. ik begin net aan een 2e flesje...quote:Op zaterdag 12 juli 2014 22:19 schreef Skaai het volgende:
Ja ik proefde geen alcohol en tikte die fles zo leeg in mijn eentje. Ik werd er niet eens melig van en hield er al helemaal geen hoofdpijn aan over.
Lol... net te laat...quote:
Volgens mij is bronwater zelfs duurder...quote:
Omdat er niet meer in past....quote:Op zaterdag 12 juli 2014 23:15 schreef Deezertje het volgende:
Waarom zit er trouwens maar 750ml in een fles?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |