Ik vind dronken vrouwen beetje afknapperquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:36 schreef Skaai het volgende:
Ik slaap inderdaad als een engel als ik dronken ben.
Je bent meer van de dronken mannen?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dronken vrouwen beetje afknapper
Een dronken rooie, jonge je weet niet wat je mist. Your lossquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vind dronken vrouwen beetje afknapper
Dubbele tong, struikelen over je eigen benen, je slipje niet uit krijgen, eenmaal in bed als een blok in slaap vallen, snurken, en een ontploft rood kapsel met bonkjes en sliertjes van de kots er in de volgende ochtend?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een dronken rooie, jonge je weet niet wat je mist. Your loss
Is gewoon limonadequote:Op vrijdag 11 juli 2014 17:04 schreef Deezertje het volgende:
Toch nog maar een extra doosje canei besteld.. Voor 45 cent per fles kon ik het niet laten liggen.. Moet de eerste fles nog opentrekken dus hopelijk smaakt t een beetje
Dat zeg ik, je weet niet wat je mist!quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dubbele tong, struikelen over je eigen benen, je slipje niet uit krijgen, eenmaal in bed als een blok in slaap vallen, snurken, en een ontploft rood kapsel met bonkjes en sliertjes van de kots er in de volgende ochtend?
Klopt... maar ik moet doorzuipen... ik moet de 2e fles nog openmaken en morgen komt er een nieuwe lading...quote:
Ik heb nog geen eens bericht dat het verzonden isquote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Geralt het volgende:
Ik krijg net een mailtje dat die bocht van mij ook verzonden is. Werd ook wel tijd na 3 weken
En nog steeds geen antwoord op mijn vragen via de mail.
Kutwinkel. Ik bestel er nooit meer wat
Precies.. het is meer werk om iedere keer ranja te pakken...quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Skaai het volgende:
Dat gezeur om die Canei, lekker wegslobberen die limonade met 5%, ik vond het lekker. Ha!
quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Skaai het volgende:
[..]
Een dronken rooie, jonge je weet niet wat je mist. Your loss
Kom bukken danquote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je bent meer van de dronken mannen?
Deze vrouw weet !quote:Op vrijdag 11 juli 2014 18:58 schreef Skaai het volgende:
Dat gezeur om die Canei, lekker wegslobberen die limonade met 5%, ik vond het lekker. Ha!
welke wijn had je?quote:Op vrijdag 11 juli 2014 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen eens bericht dat het verzonden is
quote:Hartelijk bedankt voor uw bestelling bij Wijnvoordeel.nl. Uw pakket(ten) is/zijn vandaag door ons aan PostNL Pakketten aangeboden.
Met een paar uur wel weer... hij is wel vaker even weg...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |