Als je een gat van tien jaar in je geheugen hebt... DLC en pre-order facties zitten er al in sinds shogun 2.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Waar je vroeger de factie zelf van de kaart moest vegen moet je ze nu kopen. 2de DLC al voor atilla
Kansloos dit
Mwah, ik heb shogun niet gedaan Empire en voorheen was hoe het moest zijn. Maar zeg nou zelf 2de DLC is er al uit spel is een week uitquote:Op zaterdag 28 februari 2015 17:21 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Als je een gat van tien jaar in je geheugen hebt... DLC en pre-order facties zitten er al in sinds shogun 2.
Speel gewoon eerst de facties die er zijn, tegen dat je daar mee klaar bent staat de dlc aan -75%
Als je echt dlc-horror wil zien, moet je maar eens zoeken achter train simulator of eu4/ck2 in steam.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mwah, ik heb shogun niet gedaan Empire en voorheen was hoe het moest zijn. Maar zeg nou zelf 2de DLC is er al uit spel is een week uit
Om eerlijk te zijn PI is wel erg ja.quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Als je echt dlc-horror wil zien, moet je maar eens zoeken achter train simulator of eu4/ck2 in steam.
Moest die nomad dlc voor Rome 2 niet gratis zijn geweest, had ik hem nooit binnengehaald. En zou het niet gemerkt hebben. Zelfde voor die pirates en raiders (maar die kreeg ik)
Black sea is wel een goeiequote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:58 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Als je echt dlc-horror wil zien, moet je maar eens zoeken achter train simulator of eu4/ck2 in steam.
Moest die nomad dlc voor Rome 2 niet gratis zijn geweest, had ik hem nooit binnengehaald. En zou het niet gemerkt hebben. Zelfde voor die pirates en raiders (maar die kreeg ik)
Klopt voor de SP wel ja. Maar als je graag MP speelt mis je toch wat facties zo. Als je geen pre-order had zijn het er straks al 9, nu zijn ze allemaal niet zo verschillend van elkaar maar toch. Ze hebben nu op 1 factie na er al net zoveel DLC facties uit gepompt als dat er in de main game zitten.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 17:30 schreef AntiChrist7 het volgende:
Je speelt de facties die er al in zitten, en tegen dat je daar mee klaar bent staan de packs aan -75%
Kan je met die DLC-facties ook tegen spelers die ze niet hebben dan? Dat is dan in principe P2W.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Klopt voor de SP wel ja. Maar als je graag MP speelt mis je toch wat facties zo. Als je geen pre-order had zijn het er straks al 9, nu zijn ze allemaal niet zo verschillend van elkaar maar toch. Ze hebben nu op 1 factie na er al net zoveel DLC facties uit gepompt als dat er in de main game zitten.
I told ya, schijt DLC actiesquote:Op zaterdag 28 februari 2015 14:53 schreef Doublepain het volgende:
Waar je vroeger de factie zelf van de kaart moest vegen moet je ze nu kopen. 2de DLC al voor atilla
Kansloos dit
Dat weet ik dus niet. Ik zit nu wel reacties te lezen op zo'n Steam groep en daar krijg ik wel dat idee:quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:53 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kan je met die DLC-facties ook tegen spelers die ze niet hebben dan? Dat is dan in principe P2W.
Alleen een ander spreekt het weer totaal tegen en zegt dat het niet pay to win is. Of het zo is of niet uiteindelijk is het wel belachelijk dat het al zo werkt want de kans dat het wel zo eindigt is er altijd. Natuurlijk kan je altijd winnen van een betere factie qua stats maar als die persoon betere units heeft moet je wel meteen beter spelen en kan je jezelf nu eenmaal minder fouten veroorloven.quote:Huh? What's the problem with the definition of "pay to win"?! When my enemy uses dlc units, which are more cost effective than mine, it's a pay to win situation in multiplayer;) not that hard to understand. Same happened in Rome 2 with for example Hannibal at the gates dlc. There you got a nice companion cav unit, which wrecks every other Carthage cav easily, it's not cost effective to charge the weaker one into this companion cav. So I play Carthage without dlc against a Carthage player with dlc, the result is that I lose every cav fight did you understand that?
I play the game, I like the mechanics, not as good as shogun 2, but better than rome2. I like to play multiplayer, but the fact that my enemy can bring better cost effective units than mine, because he uses dlc units, destroys the fun!
Alexander was anders wel de slechtste uitbreiding in de TW-serie ooit.quote:Op woensdag 18 maart 2015 11:59 schreef Doublepain het volgende:
Zoiets als dit is een DLC waardig concept, niet 3 facties party hard![]()
[ afbeelding ]
Heb menig uur aan verspeeltquote:Op woensdag 18 maart 2015 12:44 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Alexander was anders wel de slechtste uitbreiding in de TW-serie ooit.
Campagne was anders best tof met Alexanderquote:Op woensdag 18 maart 2015 17:52 schreef AntiChrist7 het volgende:
[..]
Nochtans amper replaywaarde aan. ja, eens op hogere difficulty zetten, verandert ook weinig
Dat wel, maar wat ik ook zeg: geen replay value. Terwijl het bij TW's net dat het extra leuk maakt (al is dat wel wat verminderd sinds ze de blanco startdiplomatie hebben afgeschaft).quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:53 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Campagne was anders best tof met Alexander
8 dollar?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 17:21 schreef Beach het volgende:
http://www.amazon.com/Tot(...)d=1427211183&sr=1-77
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |