Denk dat het een kleiner bedrijf is dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik zonder recruiter, assesment of voorselecties of 20 rondes aan een baan ben gekomen?
Ik was ook zo binnen. Maar ik was dan ook op aanraden van een oud collega die hier ook werkt gevraagd en in mijn vakgebied zijn hard skills erg belangrijk en die kun je vrij eenvoudig toetsen tijdens een sollicitatiegesprek.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ben ik een uitzondering als ik zeg dat ik zonder recruiter, assesment of voorselecties of 20 rondes aan een baan ben gekomen?
onder de 100 FTE ja.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:59 schreef Bassen het volgende:
[..]
Denk dat het een kleiner bedrijf is dan?
Edit: Natuurlijk gefeliciteerd.
Als ik al die verhalen zo lees en uit mijn eigen kring hoor wat voor trajecten mensen door moeten om ergens ook maar op de koffie te mogen komen.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik was ook zo binnen. Maar ik was dan ook op aanraden van een oud collega die hier ook werkt gevraagd en in mijn vakgebied zijn hard skills erg belangrijk en die kun je vrij eenvoudig toetsen tijdens een sollicitatiegesprek.
Wat voor vakgebieden zijn dat dan?quote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Als ik al die verhalen zo lees en uit mijn eigen kring hoor wat voor trajecten mensen door moeten om ergens ook maar op de koffie te mogen komen.
Dat is wel een bizar verschil. Ik heb eigenlijk nooit veel last gehad van medesollicitanten, maar dat is meer vanwege het enorme tekort aan mensen in de sector.quote:Op zondag 20 juli 2014 21:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
onder de 100 FTE ja.er waren welgeteld 2 sollicitaties binnengekomen voor de baan die ik nu heb.
Voor dezelfde functie bij een ander bedrijf waren een maand eerder nog 300 gegadigden.
[..]
Als ik al die verhalen zo lees en uit mijn eigen kring hoor wat voor trajecten mensen door moeten om ergens ook maar op de koffie te mogen komen.
Technisch beheer van huurwoningen.quote:
Nee hoor, al m'n banen heb ik zonder die toeters en bellen gekregen.quote:Op zondag 20 juli 2014 20:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Nog maar eens. Aangezien ik het nog niet weetquote:Op zaterdag 19 juli 2014 11:11 schreef Disorder het volgende:
Hoe werkt dit nou? Ik moet mijn inkomstenformulier invullen. Bij het bedrijf waar ik nu niet langer opgeroepen wordt werk ik nog altijd 2 vaste dagen in de week. Dus de andere uren die ik er eerder wel werkte op oproepbasis zijn komen te vervallen. Dan is het antwoord op vraag 1; ja, en vraag 2; nee. Toch?
[ afbeelding ]
Volgens mij werk je nog 2 dagen (dus 16 uur, even voor het gemak) naast je uitkering. Dus in mijn ogen is op vraag 2 het antwoord ook ja.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:15 schreef Disorder het volgende:
[..]
Nog maar eens. Aangezien ik het nog niet weet
Klopt. Ik werk nog 16 uur. Maar dat is bij datzelfde bedrijf, en dat zorgt nu dus voor de verwarring. Ik zou graag het UWV zelf willen vragen, maar die zijn al dicht wanneer ik weer thuis kom van werkquote:Op maandag 21 juli 2014 17:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Volgens mij werk je nog 2 dagen (dus 16 uur, even voor het gemak) naast je uitkering. Dus in mijn ogen is op vraag 2 het antwoord ook ja.
Even bellen als je een vrij moment hebtquote:Op maandag 21 juli 2014 17:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Klopt. Ik werk nog 16 uur. Maar dat is bij datzelfde bedrijf, en dat zorgt nu dus voor de verwarring. Ik zou graag het UWV zelf willen vragen, maar die zijn al dicht wanneer ik weer thuis kom van werk
Hopelijk morgen. En ik hoop dat het wat late doorgeven van mijn inkomstenformulier geen gevolgen heeft.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Even bellen als je een vrij moment hebtIn mijn ervaring ben je snel geholpen.
Thanks, ik las het helemaal verkeerd. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:24 schreef lyolyrc het volgende:
Ik zou juist zeggen dat het antwoord op die tweede vraag 'nee' is, aangezien je nog steeds werkzaam bent. Het aantal uren is verminderd, maar niet nul geworden.
Als je de uren opgeeft wel, wat je naar mijn weten verplicht bent. Doe je het niet, dan moet je terugbetalen aan uitkering plus een boete.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:28 schreef Disorder het volgende:
No problem. Dank
Nog een vraagje. Als je dan toch weer 1 dag wordt opgeroepen. Heeft dit dan meteen gevolgen voor de hoogte van je uitkering?
Ik ben inderdaad van plan het netjes door te geven. Maar houdt dat ook in dat je uitkering-gemiddelde ook meteen daalt?quote:Op maandag 21 juli 2014 17:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als je de uren opgeeft wel, wat je naar mijn weten verplicht bent. Doe je het niet, dan moet je terugbetalen aan uitkering plus een boete.
Voor die maand wel.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:38 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad van plan het netjes door te geven. Maar houdt dat ook in dat je uitkering-gemiddelde ook meteen daalt?
Niet de eerste naam die in me opkomt als ik denk aan maatschappelijk verantwoord ondernemen nee.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Word ik vandaag gebeld voor precies een vacature die me tof lijkt (soort van customer relations/commercieel binnendienst). Redelijk dichtbij, internationaal, etc. Alles wat ik zoek. Ga ik wat google'n op de omschrijving en kom ik uit dat het niet echt een bedrijf is wat er goed op staat in de maatschappij tegenwoordig (monsanto) dus denk dat ik 't toch maar ga afzeggen. Best zonde eigenlijk. De functie lijtk me wel tof, maar ik denk niet dat ik - zonder dat ik me echt een boomknuffelende hippie voel - lekker bij een dergelijk bedrijf kan werken
Ik snap je wel, ik geloof ook niet dat ik voor zo'n bedrijf zou willen werken.quote:Op maandag 21 juli 2014 17:48 schreef kalinhos het volgende:
Word ik vandaag gebeld voor precies een vacature die me tof lijkt (soort van customer relations/commercieel binnendienst). Redelijk dichtbij, internationaal, etc. Alles wat ik zoek. Ga ik wat google'n op de omschrijving en kom ik uit dat het niet echt een bedrijf is wat er goed op staat in de maatschappij tegenwoordig (monsanto) dus denk dat ik 't toch maar ga afzeggen. Best zonde eigenlijk. De functie lijtk me wel tof, maar ik denk niet dat ik - zonder dat ik me echt een boomknuffelende hippie voel - lekker bij een dergelijk bedrijf kan werken
quote:Arbeidsvoorwaarden:
Bruto uurloon van ¤ 8,- of hoger;
Reiskostenvergoeding optioneel;
Mogelijkheid tot behalen VCA veiligheidscertificaat;
Verantwoordelijk werk;
Professionele leerzame werkomgeving;
Werk in teamverband met leuke collegas.
Functie-eisen:
Affiniteit met ICT, een ICT gerelateerde opleiding is een sterke pre;
Minimaal MBO werk- en denkniveau;
In het bezit van een OV-jaarkaart;
Per direct beschikbaar voor minimaal 2 volledige doordeweekse dagen;
Geen 9 tot 5-mentaliteit, flexibele instelling;
Representatief en communicatief vaardig;
Teamspeler en hoog verantwoordelijkheidsgevoel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |