Ik ook toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja, wij zijn ook maar mensen.
Maar, het wordt je meerdere malen uitgelegd en dan blijf je zeggen dat het moderne tijd is etc. DAAR gaat het helemaal niet om.quote:
Het lijkt alsof hij opgemaakt is als clown hier.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:52 schreef TheMagnificent het volgende:
'Che's burgers'... Ik denk dat je met zo'n naam ook ander soort volk trekt.
[ afbeelding ]
Lijkt een man met de Kaaba op zijn hoofd. Ik las dat het vooral kleedjes zijn die uit het buitenland komen/geïmporteerd worden. Natuurlijk niet dat je zondigt wanneer je dit niet doorhebt, maar toch kun je beter opletten op dit soort dingen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:52 schreef Crip het volgende:
[..]
Omg dat varken ik schrok me rot. Is dat nou een kat op die laatste?
Vraag me af door wie dat soort kleedjes worden gemaakt en waarom..
[..]
De hipster.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij opgemaakt is als clown hier.
quote:
Ja ho ff!! Ik ga niet disrespectvol met het geloof om, maar geef wél mijn mening. In dit geval over spijswetten, maar ook die betreffen niet slechts jouw geloof toch?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar, het wordt je meerdere malen uitgelegd en dan blijf je zeggen dat het moderne tijd is etc. DAAR gaat het helemaal niet om.
De mensen hier gaan ook niet disrespectvol met het geloof om? Hoe kom je daar nou weer bij. Tuurlijk mag jij je mening geven, maar je vroeg zelf waarom het zo in elkaar zat. Meerdere mensen leggen het uit aan je en nog steeds blijf je vasthouden aan je eigen mening. Waarom ga je dan vragen stellen over hoe het nou in elkaar zit? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja ho ff!! Ik ga niet disrespectvol met het geloof om, maar geef wél mijn mening. In dit geval over spijswetten, maar ook die betreffen niet slechts jouw geloof toch?
En al was dat wel zo, wat dan nog? Scheld ik je uit?
De spijswetten (van welk geloof dan ook) komen me onzinnig voor in de huidige tijd.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De mensen hier gaan ook niet disrespectvol met het geloof om? Hoe kom je daar nou weer bij. Tuurlijk mag jij je mening geven, maar je vroeg zelf waarom het zo in elkaar zat. Meerdere mensen leggen het uit aan je en nog steeds blijf je vasthouden aan je eigen mening. Waarom ga je dan vragen stellen over hoe het nou in elkaar zit? Dat spreekt elkaar een beetje tegen.
Nee, je scheldt me niet uit.
Oh mijn. Ja is goed. Ik weet het ook niet meer. Wat is de uitleg van themagnificent dan geweest? of crip? of tchock? Anders heb je ook nog google om te lezen over hoe het nou in elkaar zit.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De spijswetten (van welk geloof dan ook) komen me onzinnig voor in de huidige tijd.
En ja, ik wil weten en leren over de islam, maar ik ben geen willoos schaap.Dus je krijgt mijn idee en/of mening voor je kiezen. Dan leg je het maar beter uit of je accepteert het feit fat anderen hun eigen idee hebben...
Ik ben raar omdat ik iets over de islam wil weten? En vragen stellen en kritiek hebben is not done?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh mijn. Ja is goed. Ik weet het ook niet meer. Wat is de uitleg van themagnificent dan geweest? of crip? of tchock? Anders heb je ook nog google om te lezen over hoe het nou in elkaar zit.
Daarbij vind ik het gewoon raar, wat wil je nou weten?
Ja, je gaat nu niet deze kant op hoor. Houd je sarcasme maar voor je. Ik probeerde echt begripvol te zijn en je te wijzen naar de posts van bovengenoemde mensen, maar je blijft er stug tegeningaan. Ik ben ook maar een mens en mijn geduld is ook beperkt, zeker op dit tijdstip. Wat wil je dat ik nu zeg tegen je? Ik heb gewoon geprobeerd jou te helpen maar goed. Whatever. Leuk.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben raar omdat ik iets over de islam wil weten? En vragen stellen en kritiek hebben is not done?
Gelukkig dachten anderen daar anders over... Hence de topics...
En fijn dat het leren en vragen stellen nog steeds kan
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, je gaat nu niet deze kant op hoor. Houd je sarcasme maar voor je. Ik probeerde echt begripvol te zijn en je te wijzen naar de posts van bovengenoemde mensen, maar je blijft er stug tegeningaan. Ik ben ook maar een mens en mijn geduld is ook beperkt, zeker op dit tijdstip. Wat wil je dat ik nu zeg tegen je? Ik heb gewoon geprobeerd jou te helpen maar goed. Whatever. Leuk.
die middelste, dat lijkt op die stier van Doraquote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sommige gebedskleedjes zijn echt niet halal...
[ afbeelding ]
Beter een zo neutraal mogelijk kleedje uitzoeken.
Zo versier je Che niet, meisje. Ik kan je wat tips geven als je wil.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 03:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
che altijd baas turk of niet turk
Omg ey. Heb jij niets beters te doen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 04:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
De spijswetten (van welk geloof dan ook) komen me onzinnig voor in de huidige tijd.
En ja, ik wil weten en leren over de islam, maar ik ben geen willoos schaap.Dus je krijgt mijn idee en/of mening voor je kiezen. Dan leg je het maar beter uit of je accepteert het feit dat anderen hun eigen idee hebben...
Vasten wordt aanbevolen niet opgedwongen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:00 schreef Iwanius het volgende:
Ramadan...Gisteren alweer 5 Marokkanen tegengekomen die alleen maar bevestigen wat ik allang wist en wel dat ze hun Geloof alleen maar gebruiken om hun eigen zin door te drijven wanneer het hun uitkomt. Alle 5 rookten ene sigaretje danwel dronken en aten wat. Tijdstippen? Middaguur.
Schade Deutschlandquote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:02 schreef Weissman het volgende:
Wajoow hele rel gemist dikke fittie alles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |