Die kleine heeft echt een grafkopquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:26 schreef mapima het volgende:
oja dit bedoel ik dus bah!
Djumbo - Hands Up (Nederlandse Versie):
lindseyquote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:30 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Die kleine heeft echt een grafkop
Cowboy, cowboyquote:
Ik sterf altijd een beetje van binnen wanneer die reclame langskomtquote:Op dinsdag 8 juli 2014 08:46 schreef Systeembeheerder het volgende:
Rian we gaan kinder juichpakkies maken ... yeeeeeeeeeeee [ link | afbeelding ]
Keihard klaargekomen, bedankt.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:26 schreef mapima het volgende:
oja dit bedoel ik dus bah!
Djumbo - Hands Up (Nederlandse Versie):
Je mag het zelf ook graag luisteren begrijp ik hieruit?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:39 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de liedjes kinderlijk klinken is Djumbo van oorsprong niet bedoeld als een meidengroep voor jonge meisjes.
Alleen vinden veel jonge meisjes het leuke muziek, maar dat was eigenlijk niet hun doelgroep.
Was overigens ook zo met K3.
Nee, absoluut niet, maar ik heb wel twee dochters die er wel eens naar luisteren, gelukkig luisteren ze ook graag naar mijn muziek.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:06 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Je mag het zelf ook graag luisteren begrijp ik hieruit?
Er is toevallig wel een IJslandse band waar ik gek van ben.quote:
Hee sletje, al meer foto's verzonden via snapchat?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:19 schreef mapima het volgende:
Djumbo is een groep vrouwen die liedjes en clips maakt voor kids
Wat me opvalt is dat al die liedjes gaan over liefde. Ook zijn de dames erg pikant gekleed. Schrok me rot bij die nieuwe clip hands up.
Ook in mijn kindertijd was er een clip vlgns mij cheerleaders met korte rokjes.
Waarom zin pedo's happy maken?
Niu al die kids vinden djumbo leuk en willen net als hun zijn. Dus gaan zij ook opwindende kleding dragen en liedjes zingen over liefde.
Benno L zal smullen achter zijn laptop.
Thanks voor de tip, nu even fappen.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 02:19 schreef mapima het volgende:
Djumbo is een groep vrouwen die liedjes en clips maakt voor kids
De einherjer winnen het.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 10:16 schreef snakelady het volgende:
[..]
Er is toevallig wel een IJslandse band waar ik gek van ben.
En toybox!!quote:Op dinsdag 8 juli 2014 09:39 schreef snakelady het volgende:
Hoewel ik het met je eens ben dat de liedjes kinderlijk klinken is Djumbo van oorsprong niet bedoeld als een meidengroep voor jonge meisjes.
Alleen vinden veel jonge meisjes het leuke muziek, maar dat was eigenlijk niet hun doelgroep.
Was overigens ook zo met K3.
Dit zijn gewoon ontwikkelde meisjes (die ik zou geven) heeft niks met pedo's te maken.quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die rechtse nou een luier om?
Oh wacht, ik zie het al, het is gewoon een naar achteren gevouwen penisquote:Op dinsdag 8 juli 2014 22:07 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit zijn gewoon ontwikkelde meisjes (die ik zou geven) heeft niks met pedo's te maken.
Heeft dat middelste kind nou het hoofd van d'r moeder opgeplakt gekregen?!?quote:Op dinsdag 8 juli 2014 21:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft die rechtse nou een luier om?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |